GAMEROOMS GALLERY

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Locked
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

GAMEROOMS GALLERY

Post by Ken » Sun May 21, 2006 22:41

Geen lijsten van 8 pagina's met welke games er in de verzameling aanwezig zijn, maar foto's en hopelijk een heleboel. Hoeveel games je ook hebt doet er niet toe, het gaat er ook om hoe je room waar je in gamed eruit ziet, waarom je bepaalde keuzes hebt gemaakt en wat je denkt te veranderen in de toekomst. Je kunt hier ook blijven updaten als je nieuwe foto's hebt, het is in het verleden voor mij altijd een bron van inspiratie geweest verschillende gamerooms te zien. Bovendien (!) gaan we de foto's gebruiken voor de main page waar nog steeds een sectie is opengelaten voor gamerooms, zodat daar alles netjes bij elkaar staat. Pak die camera dus op en maak toffe pics!

Hier de nieuwe pics die ik vanavond heb gemaakt.
Image
Image
Image
Image
Image
Last edited by Ken on Wed Jun 14, 2006 13:49, edited 2 times in total.
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Sun May 21, 2006 22:43

Hmm, ik momenteel geen foto's, ik zal ze binnenkort eens maken. Maar voor the record. Mijn kamer is vrijwel identiek aan die van Ken maar dan heb ik die roze KOF poster niet ;)

-edit foto's-

Image

De bank:
Image
addict
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:54

Post by addict » Sun May 21, 2006 23:58

Image

Image

Image

Image
Gameholic

Post by Gameholic » Mon May 22, 2006 11:48

Image

Image
Console setup ... Xbox staat nu in de berging evenals een hoop andere stuff

Image

Image
Nieuwe DC PAL, PAL, Sega Sports en standaard NTSC US DC, Director's DC en standaard JPN DC

Image
R7, D-Direct silver en Hello Kitty

Image

Image

Image
Greep uit mijn PAL MD collectie

Image
Ultra nieuw

Alle Nintendo stuff heb ik even achterwege gelaten, aangezien ik volgende week alles (N64 etc) weer in boxen terug gaan doen zodat dit er strakker uitziet als display.

Wat ga ik veranderen?

Een dezer weken gaat een maat van mij die tijdelijk bij mij woont iets anders zoeken dus ga ik zijn slaapkamer omtoveren tot gameroom. Er komt daar een beamer of grote HD plasma, vitrinekasten voor rare stuff etc. Dit zal eind juni begin juli klaar zijn.

Stay tuned dus!
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Tue May 23, 2006 19:07

Even twee pics van de cabinets in full action (behalve de Neo 29 waar ik nog een extra step down voor moet hebben). v.l.n.r. Neo Geo Battle Coliseum, Dodonpachi Dai ou Jou en Virtua Tennis.

Image
Image
Nick_D

Post by Nick_D » Tue May 23, 2006 21:12

Ken, mag ik bij je wonen? hahaha vette gameroom de rest ook trouwens!
User avatar
japancollector
Active Level:
Active Level:
Posts: 190
Joined: Tue Nov 15, 2005 01:49
Contact:

Post by japancollector » Wed May 24, 2006 16:37

addict wrote:

Image



Cool je heb zon sega astrocity supergun uit japan ^^ zijn aardig duur

Omdat ze zo duur zijn denk ik kennen ze nog wat bijzonders ?.Je televisie niet op de kop hoef te zetten verticale game speelt.Omdat verticale games ook op horizontale scherm kan draaien ?

ik ben zelf ook vanplan een supergun in toekomst aan te schaffen
addict
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:54

Post by addict » Wed May 24, 2006 17:28

Het is geen supergun, maar een Virtua Stick Pro voor de Saturn :) Ik gebruik hem ook voor mame :oops: en de dreamcast. Helaas kan ik nergens een adapter vinden om hem te gebruiken op m'n ps2 :(
User avatar
japancollector
Active Level:
Active Level:
Posts: 190
Joined: Tue Nov 15, 2005 01:49
Contact:

Post by japancollector » Fri May 26, 2006 13:51

addict wrote:Het is geen supergun, maar een Virtua Stick Pro voor de Saturn :) Ik gebruik hem ook voor mame :oops: en de dreamcast. Helaas kan ik nergens een adapter vinden om hem te gebruiken op m'n ps2 :(


Hmm dacht effe dit was :

http://www.akibagames.com/servlet/the-1 ... gun/Detail

Niet goed geken ^^;;. wel mooie stick lijk bijna een supergun ^^.Ik heb alleen een virtua on stick voor de saturn

lol daarom lig er ook een beeldscherm ernaast verticaal
Whitevillage

Post by Whitevillage » Fri May 26, 2006 17:57

Altijd leuk om andermans game room te zien. Zo zal ik de mijne ook maar met jullie delen:

Image

Image

Die stereotoren is niet eens aangesloten (te lui en onpraktisch met de boxen waar ze moeten staan) en andere games en handhelds staan er niet op. Ik maak binnenkort ook nog wel pics van mijn collectie in het collectie fototopic.
R-Type

Post by R-Type » Fri May 26, 2006 18:42

yeah de Namco arcade stick. Die heb ik ook nog. Speelt errug lekker met VF4 i'd say!
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Sat May 27, 2006 08:54

Wat een pimp stoel gast! Echt geweldig! :D
Locked