Hardware Raspberry pi
Ik wou eerst de hardware in orde hebben voordat ik begon met het maken van de bartop. Echter gaan de ontwikkelingen van de raspberry pi zo snel dat ik voor mij gevoel altijd achter de feiten aanloop :'( Het gave van de raspberry pi model B2 of de raspberry pi2 is dat je 2 controllers direct aan kan sluiten op de gpio. Dit is mij ook gelukt in de test versie. Het gebruik van een (USB) decoder is dus niet nodig.
Ik ga eventueel beginnen van scratch en CPSIII werkend te krijgen en daarmee Streetfighter 3rd Strike:p

Het ontwerp is gebaseerd op de weecade maar geen 1 op 1 kloon. Zo was het ook mogelijk om artwork perfect op maat te maken. Helaas had ik bij het bestellen van het artwork voor de verkeerde sticker gekozen die oorspronkelijk voor ramen was bedoeld. Echter geeft het een enorm cool effect. Misschien dat ik er voor kies het te verwijderen (opschonen/schuren) en een nieuwe sticker te plaatsen:p.
De eerste bartop zal een goed leermoment zijn mocht ik in de toekomst er meerdere gaan maken. In dat geval wil ik dan ook gebruik maken van een cnc frees. Dan kan ik meerdere 'bouwpakketten' maken :p zo moet ik sowieso een paar maken voor mn neefjes en nichtje:p wish me luck