"Akuma" balltop

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Post Reply
User avatar
cthulhu
Active Level:
Active Level:
Posts: 1664
Joined: Wed Dec 17, 2008 21:56
Location: Dordrecht

"Akuma" balltop

Post by cthulhu » Sat Jun 27, 2015 15:41

Geïnspireerd door sombetzki's 3D print balltop(ic), bedacht wat ik met m'n oude gare balltops wilde gaan doen.
Ik ben voor de lol met m'n airbrush bezig geweest. In de eerste instantie wilde ik een balltop schilderen in de stijl van Terry Bogard uit Fatal Fury, rood met een witte ster...helaas mislukte er het één en ander en moest ik het ontwerp veranderen. Weer teruggrijpend op sombetzki's topic kwam ik op het idee om ruderudie's ontwerp te gaan gebruiken aangezien daar ook rood in zat en ook simpelweg omdat het een kickass ontwerp is.

Het resultaat:

Image

Naar mijn mening verre van perfect aangezien het een redelijk gare balltop betrof. Misschien dat ik er nog eentje ga maken, maar dan toch het originele idee van rood met een witte ster.
User avatar
flay
Active Level:
Active Level:
Posts: 389
Joined: Wed Oct 17, 2012 20:48

Re: "Akuma" balltop

Post by flay » Sat Jun 27, 2015 20:44

Ik vind het heel geslaagd :!:
We were the first gamers !
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: "Akuma" balltop

Post by Da Dude » Sat Jun 27, 2015 21:49

mooi, maar blijft die verf wel zitten na een paar avondjes gamen?
User avatar
cthulhu
Active Level:
Active Level:
Posts: 1664
Joined: Wed Dec 17, 2008 21:56
Location: Dordrecht

Re: "Akuma" balltop

Post by cthulhu » Sun Jun 28, 2015 08:28

flay wrote:Ik vind het heel geslaagd :!:


Thanks, ik ben vaak zeer kritisch op dingen die ik zelf heb gedaan/ gefrutseld.

Da Dude wrote:mooi, maar blijft die verf wel zitten na een paar avondjes gamen?


Thanks. Geen idee, maar ik denk het wel. Ik heb meerdere lagen blanke lak van de Action aangbracht en dat spul is zo ongeveer apocalyps proof. Ik gebruik het voor m'n miniaturen en heb deze balltop al een paar keer laten stuiteren zonder schade. De lak kan dus tegen stoten, maar nu nog nagaan of de lak ook tegen vaak aanraken kan. Ik zal hem wel op m'n shmup cab zetten en kijken wat ervan overblijft na intensief gebruik. Niet dat het mij echt veel boeit, want ik wil hier geen commercieel gebeuren van maken...dan gaat de lol er al snel van af.
User avatar
flay
Active Level:
Active Level:
Posts: 389
Joined: Wed Oct 17, 2012 20:48

Re: "Akuma" balltop

Post by flay » Sun Jun 28, 2015 12:30

cthulhu wrote:Niet dat het mij echt veel boeit, want ik wil hier geen commercieel gebeuren van maken...dan gaat de lol er al snel van af.


Jammer, ik wilde net een bestelling van 1500 stuks plaatsen :mrgreen:
We were the first gamers !
User avatar
cthulhu
Active Level:
Active Level:
Posts: 1664
Joined: Wed Dec 17, 2008 21:56
Location: Dordrecht

Re: "Akuma" balltop

Post by cthulhu » Sun Jun 28, 2015 12:43

Ha, dat gaat echt niet gebeuren...of je moet willen wachten tot het jaar 2030 ofzo tot ze allemaal af zijn. Ik verlies snel m'n interesse in het maken van dit soort frutsels als het een lopende band werkje wordt. Eigenlijk hetzelfde voor mij als het schilderen van een Warhammer 40K leger...heb in 20 jaar nog nooit een leger afgeschilderd...
Post Reply