Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
User avatar
Akuma2000
Active Level:
Active Level:
Posts: 584
Joined: Fri Dec 12, 2014 15:38

Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

Post by Akuma2000 » Sat Jan 24, 2015 22:57

Zoals vele hier vroeger veel in arcade hallen gezeten en Daytona was naast Street Fighter mijn favoriet!

Wil al héél graag en best lang een Daytona cab, maar nooit wat van gekomen door andere prioriteiten.

Maar nu werd ik hier getipt op een marktplaats advertentie die ik niet kon laten gaan xD

Na paar telefoontjes de knoop doorgehakt en vandaag ingepland om het te gaan ophalen.

Ik wilde de Daytona eigenlijk in de woonkamer, maar naast mijn Cross Desk en Vewlix helaas geen plek meer :(

Met mijn zolderkamer doe ik niks (zou ooit thuiskantoor worden, maar ik werk toch voornamelijk op de zaak of beneden, dus zolder staat nog steeds zo goed als leeg).
Dus weet je wat, ik heb de virus te pakken en dit wordt gewoon mijn kleine Arcade halletje haha!
We gaan dus beginnen te vullen met de Daytona USA :)

Helemaal leeggemaakt ter voorbereiding:
Image

De trip gaat naar België, in een dorpje vlakbij Brugge.
Daar woont Flay, a.k.a. Wim 20 minuutjes vandaan en hij kwam helpen vandaag, dat komt goed uit!
Deze meester verhuizer hadden we vandaag niet kunnen missen, dat blijkt wel weer toen MasterG en ik de cabs naar de zolder probeerden te krijgen...

Een grote bus gehuurd, ik zat te twijfelen tussen de Toyota Hiace of de Mercedes Sprinter.
Voor de zekerheid maar de Sprinter genomen:

Image

Super glad vanmorgen, maar gelukkig veilig aangekomen op plaats van bestemming :)
En hier staat ie dan, nog niet wetende dat ie uit elkaar wordt gehaald:

Image

Het is in redelijk goede staat, maar heeft zeker werk nodig:
- Hoekjes van de kappen zijn kapot (binnenste niet, misschien dat ik de niet kapotte omruil voor de kapotte aan de zichtkant)
- Sigaretten afdrukken op 1 van de dashboards
- Stukje uit de stuur
- Stoel player 2 zit los en niet vast te zetten
- Monitor regel PCB (brightness, etc.) door mezelf tijdens verplaatsen lichtjes gebroken, hoop dat die het nog doet!
- Sleutels missen
- Lampen missen
- Speakertjes in dashboard zijn ingedrukt
- PCB 1: Als je naar rechts in een drift wilt gaan, stuurt ie opeens naar links :S
- PCB 2: Artifacts, foutjes in graphics
(volgens verkoper komt PCB problemen door de stof/zand op de PCB, ik hoop het...)

Goede dingen:
- Kappen zien nog redelijk goed uit, afgezien van de gebroken hoeken
- Schermen nauwelijks burn in (héél klein beetje bij "insert coin", en hopelijk doet de regel PCB het nog na mijn gekluns)
- Stoelen zien er ook goed uit, behalve dat 1 stoel niet goed vast zit
- Force Feedback doet het nog goed
- Pedalen zijn in orde
- Afgezien van bovengenoemde, verder geen opvallende schade, krassen, deuken etc.
- Marque is nog helemaal gaaf, ik moet alleen nog lampen (race leader) en TL buizen (daytona) fixen.


Anderhalf uur bezig geweest met uit elkaar halen, trap beneden en de bus in.
(nogmaals bedankt Wim!)
En heel blij dat ik voor de Sprinter ben gegaan!

Image


Alles goed vastgezet en toen weer twee uur terug karren naar Rotterdam en hier zijn we dan op mijn oprit:

Image


Er zat overigens een frkn kuub zand in de twee basis dingen, dafuq?!
Deze heeft 9 jaar bij de verkoper thuis gestaan, maar heeft dat ding daarvoor in een woestijn gestaan ofzo :S

Ben een half uur bezig geweest om alle zand eruit te blazen en te stofzuigen.



En de uitdaging.......

Image

Twee trappen omhoog, beide met een bocht... omg...


MasterG en ik waren 3 uur bezig geweest om alles boven te krijgen, he-le-maal ka-pot!!!
(waar is Wim!!!???)
We dachten dat de basis het moeilijkste zou zijn, gezien gewicht en formaat, maar deze gingen nog relatief makkelijk.
Met de monitoren waren we eeecht lang bezig, trede voor de trede, pfffffff
We hebben mijn trappen, muren, leuningen en ledematen beschadigd...
Maar als Daytona eenmaal draait, all worth it wahaha

We dachten dat we vanmiddag al konden spelen, dat zit er dus niet in xD
MasterG had nog een bezoek aan familie vanavond, ik had nog een verjaardag, maar dat zit er ook niet meer in, echt kapot...

Drie uur, 3 paniekaanvallen en 3 zelfmoordpogingen later:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Zo ligt het er nu bij, ik kan nu even geen Daytona meer zien.

Het in elkaar zetten zal een op andere dag moeten gebeuren, wanneer ik weer hulp heb.
Volgens mij heb ik ook niet de juiste gereedschap :(
Ik vind het best lastig als noob, ook het instellen etc. is mij nog allemaal nieuw en moeilijk.
Zou iemand hier met ervaring met deze cabs een keer willen langskomen?
Je hulp is van harte welkom en hou ik de bier koel en eten warm!

Ik ga nu ff mijn rust pakken :)
Image
User avatar
Sphere
Active Level:
Active Level:
Posts: 795
Joined: Mon Sep 24, 2012 23:30
Location: Zoetermeer
Contact:

Re: Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

Post by Sphere » Sat Jan 24, 2015 23:09

Vette shyt man, goed werk! :D
User avatar
Anunaki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1156
Joined: Sat Nov 03, 2012 16:04
Location: Spijkenisse

Post by Anunaki » Sat Jan 24, 2015 23:12

Ik heb mijn arcade ook op zolder. Valt niet altijd mee inderdaad.
User avatar
Jinxz
Active Level:
Active Level:
Posts: 2387
Joined: Sun Jun 06, 2010 11:58
Location: Netherlands
Contact:

Re: Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

Post by Jinxz » Sat Jan 24, 2015 23:17

Bazig!
Netjes gedaan en dikke props voor Flay en MasterG.
Daytona bakken vol met zand klinken me bekend in de oren. Heb er wel eens een stofzuigerzakje mee gevuld ;)
User avatar
ChapDDR
Active Level:
Active Level:
Posts: 951
Joined: Thu Aug 30, 2012 19:59
Location: Utrecht

Re: Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

Post by ChapDDR » Sun Jan 25, 2015 09:57

Vet! Je hebt hem dus gekocht :)

Zo´n avontuur hoort er zeker bij wanneer je een cab ophaalt! Hopelijk doen de pcb´s het ook goed! En volgens mij weet Arjan wel het een en ander van Daytona PCB´s af :P

Misschien stond die wel naast een zandbak?
Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
User avatar
retrocab
Active Level:
Active Level:
Posts: 372
Joined: Fri Jul 26, 2013 09:27
Location: rijen brabant

Re: Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

Post by retrocab » Sun Jan 25, 2015 11:57

nice
respect voor het naar boven sjouwen
:D

ik wil je best een keer komen helpen,om het in elkaar te zetten en door te meten

succes
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

Post by Psykick » Sun Jan 25, 2015 12:47

Nice!! Wat een coole roadtrips zijn dit altijd!

Ik ben blij dat je hem uiteindelijk bent gaan halen en dat het dus geen hoax is deze cab, welke er dus al 3 keer heeft opgestaan en 5 keer verkocht was :)

Anyway doing it the hard way is wel de beste manier om je cab te leren kennen, zo ingewikkeld is het allemaal ook niet.

Als ik zo resumeer heb je wat defecte onderdelen die niet zo moeilijk te vinden zijn en waar ik en Arjan genoeg van hebben liggen in het NGC. De game is echter wel een "groot" probleem, omdat deze om de haverklap de geest geven. Wij hebben nu alweer 2 kapotte boarden, dus een 4 player Daytona nog maar :cry: en nog iets van 16 boarden op de plank of een deel in Amerika bij Ken Westerfield, die deze boarden kan repareren.

Het grootste pijnpunt bij Daytona is gewoon het videoboard, deze gaat naar verloop van tijd een keer kapot helaas. Boarden zijn ook behoorlijk schaars ondertussen.

Uiteindelijk zal je wel een vette twin Daytona hebben, maar eigenlijk moet je altijd een reserveboard op de planken hebben liggen.

Ik heb het enorm druk en kan voorlopig niet komen om te kijken wat je allemaal nodig hebt, maar als je ff met iemand anders de schade kan opnemen en laat weten wat je nodig hebt, kan ik het wel voor je opzoeken in het NGC. We hebben parts voor elke racer van Sega :D

Thnx for het sharen van de roadtrip, altijd leuk om te zien!! Succes!
User avatar
MasterG
Active Level:
Active Level:
Posts: 10
Joined: Wed Jan 14, 2015 13:33

Re: Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

Post by MasterG » Sun Jan 25, 2015 13:14

Mooi stuk!!
En je hebt t idd verwoord hoe ik en Wim het ook ervaren hebben xD

De volgende stap om deze incredible machine werkend te krijgen, mag hopelijk makkelijker gaan. Iets zegt mij dat dit ook een hele opgave gaat worden als ik de comments hier lees.

NEVER GIVE UP!!

topdag gehad!!
User avatar
MasterG
Active Level:
Active Level:
Posts: 10
Joined: Wed Jan 14, 2015 13:33

Re: Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

Post by MasterG » Sun Jan 25, 2015 13:16

Jinxz wrote:Bazig!
Netjes gedaan en dikke props voor Flay en MasterG.
Daytona bakken vol met zand klinken me bekend in de oren. Heb er wel eens een stofzuigerzakje mee gevuld ;)


Hahaha thnx Chris, nobody said it was gonna be easy hahaha
User avatar
flay
Active Level:
Active Level:
Posts: 389
Joined: Wed Oct 17, 2012 20:48

Re: Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

Post by flay » Sun Jan 25, 2015 15:24

Een heel mooie beschrijving van jullie roadtrip Freddy en de hulp was heel graag gedaan.
Het herstellen van pcb’s of soundboards moet je me niet vragen maar als ik zo de community kan helpen ben ik de eerste in de rij.
We were the first gamers !
macklane
Active Level:
Active Level:
Posts: 8
Joined: Mon Apr 09, 2012 12:59

Re: Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

Post by macklane » Sun Jan 25, 2015 17:39

Proficiaat heel mooie :)
User avatar
Akuma2000
Active Level:
Active Level:
Posts: 584
Joined: Fri Dec 12, 2014 15:38

Re: Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

Post by Akuma2000 » Sun Jan 25, 2015 17:45

Sphere wrote:Vette shyt man, goed werk! :D


Dank je wel!


Anunaki wrote:Ik heb mijn arcade ook op zolder. Valt niet altijd mee inderdaad.


Als je bepaalde tactieken en technieken hebt om cabs de trap op te krijgen, graag delen hahaha :)


Jinxz wrote:Bazig!
Netjes gedaan en dikke props voor Flay en MasterG.
Daytona bakken vol met zand klinken me bekend in de oren. Heb er wel eens een stofzuigerzakje mee gevuld ;)


Thanks!!! Hoop het gauw werkend te krijgen en te oefenen voor een nieuwe highscore ;)


ChapDDR wrote:Vet! Je hebt hem dus gekocht :)

Zo´n avontuur hoort er zeker bij wanneer je een cab ophaalt! Hopelijk doen de pcb´s het ook goed! En volgens mij weet Arjan wel het een en ander van Daytona PCB´s af :P

Misschien stond die wel naast een zandbak?


Yes, thanks! Ondanks dat het fysiek zwaar was, was het toch een hele leuke dag idd :)
Soooo dat zand, waar komt dat vandaan joh.
Gewoon van de schoenen van de spelers over al die jaren heen denk ik.


retrocab wrote:nice
respect voor het naar boven sjouwen
:D

ik wil je best een keer komen helpen,om het in elkaar te zetten en door te meten

succes


Dank je wel!!! De hulp wordt zeer gewaardeerd!
Ik ben in principe elke avond na 20:00 beschikbaar en op zaterdag/zondag, ik stuur je een PM :)



Psykick wrote:Nice!! Wat een coole roadtrips zijn dit altijd!

Ik ben blij dat je hem uiteindelijk bent gaan halen en dat het dus geen hoax is deze cab, welke er dus al 3 keer heeft opgestaan en 5 keer verkocht was :)

Anyway doing it the hard way is wel de beste manier om je cab te leren kennen, zo ingewikkeld is het allemaal ook niet.

Als ik zo resumeer heb je wat defecte onderdelen die niet zo moeilijk te vinden zijn en waar ik en Arjan genoeg van hebben liggen in het NGC. De game is echter wel een "groot" probleem, omdat deze om de haverklap de geest geven. Wij hebben nu alweer 2 kapotte boarden, dus een 4 player Daytona nog maar :cry: en nog iets van 16 boarden op de plank of een deel in Amerika bij Ken Westerfield, die deze boarden kan repareren.

Het grootste pijnpunt bij Daytona is gewoon het videoboard, deze gaat naar verloop van tijd een keer kapot helaas. Boarden zijn ook behoorlijk schaars ondertussen.

Uiteindelijk zal je wel een vette twin Daytona hebben, maar eigenlijk moet je altijd een reserveboard op de planken hebben liggen.

Ik heb het enorm druk en kan voorlopig niet komen om te kijken wat je allemaal nodig hebt, maar als je ff met iemand anders de schade kan opnemen en laat weten wat je nodig hebt, kan ik het wel voor je opzoeken in het NGC. We hebben parts voor elke racer van Sega :D

Thnx for het sharen van de roadtrip, altijd leuk om te zien!! Succes!


Thanks! Alleen de ervaring was het al waard, was een zware maar toch wel leuke dag :)
Was spannend om erheen te gaan, al geïnvesteerd in bus, vrienden en tijd en je weet maar nooit wat je aantreft, gelukkig was de verkoper eerlijk en kon ik met een redelijke cab voor een goed prijsje naar huis :)
Ik hoorde bij nieuwjaarsborrel al van Arjan dat het probleem cabs waren :( Balen joh, zo vet spel, maar met zoveel problemen :(
Van jaguarwong1 neem ik iig alvast het volgende over: viewtopic.php?f=7&t=5890
Heel fijn om te weten dat jullie reserve spul hebben liggen!!!
Je hoort van me wanneer ik erachter ben gekomen wat er vervangen moet worden :)


MasterG wrote:Mooi stuk!!
En je hebt t idd verwoord hoe ik en Wim het ook ervaren hebben xD

De volgende stap om deze incredible machine werkend te krijgen, mag hopelijk makkelijker gaan. Iets zegt mij dat dit ook een hele opgave gaat worden als ik de comments hier lees.

NEVER GIVE UP!!

topdag gehad!!


This goes right into de geschiedenisboek xD


flay wrote:Een heel mooie beschrijving van jullie roadtrip Freddy en de hulp was heel graag gedaan.
Het herstellen van pcb’s of soundboards moet je me niet vragen maar als ik zo de community kan helpen ben ik de eerste in de rij.


Thanks! En thanks again voor de hulp!
Ik laat je weten als de cab draait, dan zeker een keer langskomen!



macklane wrote:Proficiaat heel mooie :)



Dank je wel!!!
Image
User avatar
retrocab
Active Level:
Active Level:
Posts: 372
Joined: Fri Jul 26, 2013 09:27
Location: rijen brabant

Re: Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

Post by retrocab » Sun Jan 25, 2015 19:19

pm ontvangen
en beantwoord ,ps de lampen van race leader zijn 110volt volgens mij
gr robert
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

Post by Psykick » Sun Jan 25, 2015 20:03

Ja, die zijn 110v en zo zeldzaam als hobbelpaardenpoep :mrgreen:
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

Post by Da Dude » Sun Jan 25, 2015 20:34

Kicken man. Dit zijn de leuke dingen om te lezen op het forum. Roadtrips.
Op naar het bouwverslag.
User avatar
Akuma2000
Active Level:
Active Level:
Posts: 584
Joined: Fri Dec 12, 2014 15:38

Re: Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

Post by Akuma2000 » Sun Jan 25, 2015 21:03

Psykick wrote:Ja, die zijn 110v en zo zeldzaam als hobbelpaardenpoep :mrgreen:


Aiii shiat, heb jij ze toevallig nog liggen?? :D

Da Dude wrote:Kicken man. Dit zijn de leuke dingen om te lezen op het forum. Roadtrips.
Op naar het bouwverslag.


Thanks! Donderdagavond proberen in elkaar te zetten met retrocab :D
Image
User avatar
sombetzki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1565
Joined: Fri Feb 26, 2010 11:21
Location: Siddeburen, The Netherlands
Contact:

Re: Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

Post by sombetzki » Mon Jan 26, 2015 09:06

Lekker bezig man! Ik was ook goed verbaast over de partij zand in mijn racer, maar blijkbaar hoort dat er gewoon bij ;)

Succes met opbouwen!
User avatar
Akuma2000
Active Level:
Active Level:
Posts: 584
Joined: Fri Dec 12, 2014 15:38

Re: Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

Post by Akuma2000 » Mon Jan 26, 2015 10:49

sombetzki wrote:Lekker bezig man! Ik was ook goed verbaast over de partij zand in mijn racer, maar blijkbaar hoort dat er gewoon bij ;)

Succes met opbouwen!


Dank je wel!


Iets anders schoot me te binnen, de vorige eigenaar had de cabs gewoon aangesloten op 220v (stroomkabel heeft een EU stekker).
Volgens hem kon ik ook gewoon 220v lampen en TL buis nemen.


Maar op de zijkant van de cab staat 100v:

Image


Bij de lampen staat 110v:

Image


Kan de voeding van de cab gewijzigd zijn naar een 220v voeding ofzo?
En zou ik gewoon 220v lampen kunnen gebruiken?
Image
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

Post by Psykick » Mon Jan 26, 2015 10:56

Altijd uitkijken met kasten van Sega die in Europa worden gebruikt. De kasten hebben altijd een stepdown in de kast liggen om 220 om te zetten naar 100v, dus er gaat alleen 220 naar binnen, maar voor de rest is alles in de kast 100v of een andere voltage. Er wordt voor verschillende onderdelen weer andere voltages gebruikt, zoals voor geluid, force feeback etc.

De lampen en monitor zijn altijd 100v. Je kan de lampen wel omzetten naar 220, maar dan moet je de wiring e.d. anders doen. Geen simpele klus.
User avatar
Akuma2000
Active Level:
Active Level:
Posts: 584
Joined: Fri Dec 12, 2014 15:38

Re: Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

Post by Akuma2000 » Mon Jan 26, 2015 11:31

Psykick wrote:Altijd uitkijken met kasten van Sega die in Europa worden gebruikt. De kasten hebben altijd een stepdown in de kast liggen om 220 om te zetten naar 100v, dus er gaat alleen 220 naar binnen, maar voor de rest is alles in de kast 100v of een andere voltage. Er wordt voor verschillende onderdelen weer andere voltages gebruikt, zoals voor geluid, force feeback etc.

De lampen en monitor zijn altijd 100v. Je kan de lampen wel omzetten naar 220, maar dan moet je de wiring e.d. anders doen. Geen simpele klus.


Dat maakt het een stuk duidelijker, thanks voor de info!
Heb jij toevallig nog lampen liggen of een tip waar ik die kan aanschaffen?
Image
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

Post by Psykick » Mon Jan 26, 2015 11:35

Nee, helaas, is bij ons ook ondertussen op, maar ik ben bezig om het schema met Arjan in te duiken om de stroom die naar de lichten gaat om te leiden naar 220v. Is niet zo heel spannend, maar moeten we gewoon nog even voor gaan zitten. Daarna kan je gewoon koelkast of ovenlampjes gebruiken. Dit hebben ze ooit al een keer gedaan met mijn Sega Rally 2.

Ik laat het je wel weten als dat zover is :wink:
User avatar
Akuma2000
Active Level:
Active Level:
Posts: 584
Joined: Fri Dec 12, 2014 15:38

Re: Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

Post by Akuma2000 » Mon Jan 26, 2015 12:02

Ok cool! :)
Image
User avatar
Abc123
Active Level:
Active Level:
Posts: 581
Joined: Sun Jul 14, 2013 10:34
Location: Ratson's vuilnisbak

Re: Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

Post by Abc123 » Mon Jan 26, 2015 14:30

Gaaf man!
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

Post by Cageman » Wed Jan 28, 2015 07:08

Leuk dat je dit gedaan hebt, en welkom bij de hardcore van de arcade hobby. Daytona USA is gewoon epic, en tegelijk ook technisch de meest lastige game om te onderhouden. Zoals Psykick al aangeeft zakken ze in het NGC om de haverklap in elkaar. De meeste moederborden en videoborden in deze machines hebben in hun 20-jarige leven heel erg geleden. Zand, cola, vocht, kou, muizen, insecten, noem maar op.

En net zoals in Sombetzki's geval: arcade operators (maar ook veel particuliere eigenaren) onderhouden hun cabs gewoon niet.

Ik wil best wel even een keer bij je langswippen om eens te kijken wat er aan schort en welke onderdelen je nodig hebt. Ik/Psykick hebben honderdmiljoenmiljard spares liggen voor Daytona USA, behalve de video PCB en Main PCB. Die zijn bij ons ook allemaal stuk..

Hou ons op de hoogte van je voortgang :)!
User avatar
Akuma2000
Active Level:
Active Level:
Posts: 584
Joined: Fri Dec 12, 2014 15:38

Re: Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

Post by Akuma2000 » Wed Jan 28, 2015 11:32

Abc123 wrote:Gaaf man!


Thanks!

Cageman wrote:Leuk dat je dit gedaan hebt, en welkom bij de hardcore van de arcade hobby. Daytona USA is gewoon epic, en tegelijk ook technisch de meest lastige game om te onderhouden. Zoals Psykick al aangeeft zakken ze in het NGC om de haverklap in elkaar. De meeste moederborden en videoborden in deze machines hebben in hun 20-jarige leven heel erg geleden. Zand, cola, vocht, kou, muizen, insecten, noem maar op.

En net zoals in Sombetzki's geval: arcade operators (maar ook veel particuliere eigenaren) onderhouden hun cabs gewoon niet.

Ik wil best wel even een keer bij je langswippen om eens te kijken wat er aan schort en welke onderdelen je nodig hebt. Ik/Psykick hebben honderdmiljoenmiljard spares liggen voor Daytona USA, behalve de video PCB en Main PCB. Die zijn bij ons ook allemaal stuk..

Hou ons op de hoogte van je voortgang :)!


Hahaha dank je wel! *waar ben ik aan begonnen?!* xD

Je zei het idd al bij NGC dat het alleen maar problemen was met deze cabs.
Maar het spel is zo vet... moeten we maar voor lief nemen :)

Ik vrees dat er wel e.e.a. vervangen moet worden, zoals Player 2 die tijdens het rijden uit het niets ineens crasht en grafische problemen heeft.
En Player 1 die bij een drift naar rechts ineens naar llnks stuurt, zou dat hardwarematig iets defect zijn of qua instellingen/kabel aansluitingen?

In ieder geval, als je keer kan langskomen graag!
Ben op dit moment een totale leek en weet bijvoorbeeld niet wat de main en video PCB is.

Vanavond ga ik bij Dave langs in Den Haag om wat reserve spul op te halen.
Morgen komen retrocab en masterG bij mij en gaan we de boel in elkaar zetten :)
(je bent dan overigens ook welkom)


Ondertussen heb ik afgelopen dagen elke avond wel even Assepoester zitten uithangen.
Volgens mij heb ik een lichte vorm van OCD, ik moet alles echt zo schoon mogelijk krijgen :P :P :P

Hier wat plaatjes, voelt goed aan dat het schoon is hahaha
(helaas geen before pics gemaakt, maar geloof me, het was ééééécht ranzig :S )

Image

Image

Image

Image

Image
Image
Post Reply