Chris heeft dit mooi dingetje afgeleverd:

Ernaast mijn werk/game PC/bureau:

Jinxz wrote:Gruwelijke setup is het geworden!
We zijn inderdaad zowat opgegroeid in de Nijmeegse arcades
We hadden het er nog over toen ik de cab kwam brengen dat onze keuze van arcade game gelijk was aan de keuze van friettent. 4-5 friettenten in Cuijk met ieder een eigen arcade kast.
Als iemand niet thuis was dan reed je gewoon langs de friettenten om die persoon te vinden
Goede tijd!
Gelukkig kon ik je helpen aan een dikke cab. Props voor Psykick's HD hyperspin.
hotshot123 wrote:gaaf man
een Vewlix staat ook op mijn verlanglijstje
maar dat word eerst sparen,sparen en nog is sparen
veel plezier met je mooie aankoop
Cageman wrote:Verlichting van die Vewlix is vet hoor. Vind de playseat persoonlijk wat minder, zeker gezien het gelikte strakke karakter van je andere units
Da Dude wrote:Waauw, Hoe heb je die verlichting gedaan man.
p.s. met jou Skills, kun je die play seat toch gewoon in een sega racecab bouwen?
De pc kast naast je seat is echt awesome
Psykick wrote:Vette shizzle!
Ik heb nog wel een Sega racer die ik als projectcab ga aanbieden voor ombouwprojecten, zoals die van Flay.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst iig
Psykick wrote:Vette shizzle!
Ik heb nog wel een Sega racer die ik als projectcab ga aanbieden voor ombouwprojecten, zoals die van Flay.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst iig
Akuma2000 wrote:
Thanks! Ik heb voorlopig helaas te weinig tijd om aan zo'n project te beginnen
Ik hou in de gaten of er een goede Daytona of Sega Rally cab wordt aangeboden
Thanks! Ik heb een 5 + 2 meter LED strip erachter geplakt.
Tis een RGB LEDstrip met controller, kan dus van kleurtjes veranderen, brightness, verschillende modes, aan en uitzetten
flay wrote:Als je aan een gelijkaardig ombouwproject zou willen beginnen laat je maar iets weten wanneer je vragen of hulp nodig hebt.
Da Dude wrote:Is die webshop van jou? Leuk spul. Zal is kijken, want die ledstrip achterop is wel heel mooi.
Ik heb een zwart/witte Vewlix, en dan Wit licht zou wel mooi zijn.