Arcade Gallery

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Arcade Gallery

Post by Ken » Tue Sep 27, 2005 17:51

Post hier niet alleen je eigen arcade stuff als cabinets en carts, maar ook plaatjes van je all time favourite arcade game.
Niet iedereen heeft nou eenmaal een cabinet, maar heeft toch goede herinneringen aan 'het' waar alles mee is begonnen.
Last edited by Ken on Wed Dec 20, 2006 16:22, edited 1 time in total.
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Sat Oct 01, 2005 20:25

Ik heb alleen een MVS systeem, maar hier zijn wat foto's.

Image

Image
R-Type

Post by R-Type » Sat Oct 01, 2005 22:52

Zelf geen arcade, dus hier wat van mijn favo's:

Image

Daytona 2 ranzig veel gespeeld. Op mijn vaste vakantieplek stond ie destijds ook en heb ik geweldige fun mee gehad, altijd spelen voordat we naar de discotheek gingen. Soms om geld.

Image

Waar ik deze game speelde had je er 3 naast elkaar staan; World Warrior, Hyper en Champion.. tja het werd dus meestal Hyper.. Ik geloof dat SF2 ook zo'n beetje mijn eerste arcade ervaring was. Geen slecht begin dus..
Gungrave

Post by Gungrave » Sun Oct 02, 2005 11:18

Zelf bezit ik geen arcade cabinet, maar ben er voor 1 aan het sparen. Ik zou graag gaan voor een New Astro City, Egret II of een Atomiswave. Welke ben ik nog niet uit, maar ik heb nog geneog tijd dat uit te vinden aangezien ik morgen pas 16 be(ja Ken, op dezelfde dag als jij jarig ;)).

Mijn favo games uit de arcade; Time Crisis II, Street Fighter II, Metal Slug!!, Virtua Fighter en Virtua Tennis.
Ik ben vanaf de eerste keer al gecharmeerd van metal Slug, imo echt een geweldige game. Deze móét ik hebben als ik een eigen cabinet heb! :)

Mooie kasten mensen, zeker die NAC van Ken vind ik erg tof! Mooi ding! :)
User avatar
Remco
Active Level:
Active Level:
Posts: 18
Joined: Sat Oct 22, 2005 10:56

Post by Remco » Sat Oct 22, 2005 11:22

Image

Image

Image

Image

Image

Image

:) Een overzichtje van mijn kant
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Post by legztec » Sun Oct 23, 2005 10:31

Ze staan ook in de het collectie topic maar ik post ze graag met trots nog een keer :D .
http://member.novi.net/alex/awsneoaf.jpg
Mijn gemodde superneo met AW

http://member.novi.net/alex/mamecab2.jpg
Mijn mame cab
2d fighting rules
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Post by legztec » Sun Oct 23, 2005 10:31

legztec wrote:Ze staan ook in de het collectie topic maar ik post ze graag met trots nog een keer :D .
Image
Mijn gemodde superneo met AW

Image
Mijn mame cab


ow shit gequote ipv edit.
sorry :oops:
2d fighting rules
Gameholic

Post by Gameholic » Sun Oct 23, 2005 11:11

Legztec, hoe ben jij nou gekomen aan een Atomis Wave?
User avatar
Remco
Active Level:
Active Level:
Posts: 18
Joined: Sat Oct 22, 2005 10:56

Post by Remco » Sun Oct 23, 2005 17:16

gah, ik moet ook 'n goeie sitdown hebben.

't staat hoog op m'n lijst nadat ik ga verhuizen :)
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Post by legztec » Sun Oct 23, 2005 21:37

Gameholic wrote:Legztec, hoe ben jij nou gekomen aan een Atomis Wave?


Importeren, je kan ze krijgen bij :
www.excellentcom.net en www.coinopexpress.com
2d fighting rules
addict
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:54

Post by addict » Mon Oct 24, 2005 12:08

Image
Gameholic

Post by Gameholic » Mon Oct 24, 2005 12:10

Dat wordt echt een duur grapje om deze jongens naar Nederland te krijgen! Jullie hebben dus zo'n 700 - 800 euro betaald voor een Atomis Wave?
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Oct 24, 2005 12:18

Een Atomiswave hoeft helemaal geen 700 euro te kosten, dat kan vele malen goedkoper. Als je echt interesse hebt kan ik er ook een uit Japan opsturen, die gasten van coinopexpress zijn echt niet helemaal wijs met hun prijzen.
addict
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:54

Post by addict » Mon Oct 24, 2005 12:20

Ik heb 340 eur betaald voor een AW met Demolish Fist en GG Isuka. Gekocht van iemands op het forum van killercabs.com.
Gungrave

Post by Gungrave » Mon Oct 24, 2005 12:22

Ken wrote:Een Atomiswave hoeft helemaal geen 700 euro te kosten, dat kan vele malen goedkoper. Als je echt interesse hebt kan ik er ook een uit Japan opsturen, die gasten van coinopexpress zijn echt niet helemaal wijs met hun prijzen.


Ik wil dit eigenlijk als een soort van indicatie, het geld heb ik nog niet maar interesse is er:
Hoe duur zijn deze per stuk(prijs excl. en hoe duur zou de shipping zijn?);

-Atomiswave
-Egret II
-New Astro City


2Player versies uiteraard(zag volgens mij ook 1P versies van de Egret bijv., ik kan me vergissen)!
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Oct 24, 2005 12:25

Die cabinets kun je het best bestellen (of nog beter, gewoon zelf ophalen) bij Arcaderick.de

Die Atomiswave zelf zal rond de 250 euro zijn, de games zijn hier wel iets goedkoper dan bij de meeste sites. Addict, dat is wel een goede prijs hoor, ook al is Isuka niet zo best. Killercabs.com is een leuk forum trouwens.
Gungrave

Post by Gungrave » Mon Oct 24, 2005 12:26

Ken wrote:Die cabinets kun je het best bestellen (of nog beter, gewoon zelf ophalen) bij Arcaderick.de

Die Atomiswave zelf zal rond de 250 euro zijn, de games zijn hier wel iets goedkoper dan bij de meeste sites. Addict, dat is wel een goede prijs hoor, ook al is Isuka niet zo best. Killercabs.com is een leuk forum trouwens.


Ophalen zou best kunnen, DE is niet zo erg :)
Maar wat krijg je dan voor die 250 euro? Cabinet met alles erop en eraan of wat anders? Graag wat uitleg ^^
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Oct 24, 2005 12:33

Uiteraard alleen de Atomiswave zelf, de blauwe cabinet die hier eerder werd gepost is een zelfgemaakte (en behoorlijk heftig goed gelukt).

Als je een cabinet koopt zoals de Egret II of Astro City, kun je daar de Atomiswave op aansluiten.
Image
Deze cabinet heb ik zelf en kost 700 euro bij arcaderick in Duitsland.
Hier de lijst van cabinets die AR verkoopt, veel mensen hebben negatieve ervaringen met hun service gehad, ik heb nergens last van gehad.

http://www.arcaderick.de/machines.html
addict
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:54

Post by addict » Mon Oct 24, 2005 12:41

Vraag wel of ze hem in stock hebben en of ie jamma ready is. Ik had eerst een Astro City besteld, maar het bleek dat ze nog een monitor moesten bestellen. En dan kan je lang wachten.
User avatar
Remco
Active Level:
Active Level:
Posts: 18
Joined: Sat Oct 22, 2005 10:56

Post by Remco » Mon Oct 24, 2005 12:43

misschien wordt deze discussie een beetje off topic, maar zijn die kasten allemaal jamma én neo compatible? want ik neem aan dat alle kasten met 31khz scherm standaard 'n vga aansluiting hebben?
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Oct 24, 2005 12:45

Ik kreeg de cabinet thuis gestuurd en hoefde daarna pas te betalen, maar ik ken Tom van AR al wat langer dus bij mij was dat niet echt een probleem.
Er zijn een paar mensen van insertcoin.nl die cabinets gaan ophalen, misschien weten legztec en Fantus hier meer over dan ik.

Mijn advies zou zijn: zelf een cabinet (Egret II of New Astro City)ophalen in Duitsland.
Nog beter is een cabinet met een 31khz beeldscherm (Blast City, Egret III)maar dan betaal je ook meteen weer wat meer.
addict
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:54

Post by addict » Mon Oct 24, 2005 12:45

Op http://hardmvs.com/html/PCBcompare.htm kun je zien welke mvs mobo's er compatible zijn met een jamma harness.
Fantus

Post by Fantus » Mon Oct 24, 2005 12:55

Op Insert Coin zijn we al geruime tijd aan het kijken naar de mogelijkheden om een aantal cabs te importeren. Iedereen die hier interesse in heeft kan hier kijken
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Wed Oct 26, 2005 09:12

Gisteren weer de PU weer eens gekocht. Stond Soul Calibur 3 op de cover en dat zag er toch weer goed uit. Tot mijn verbazing zag ik bij de brieven een plaatje staan van een Egret cab, ik dacht dat plaatje heb ik eerder gezien en dat klopt het is hetzelfde plaatje als die addict heeft gepost. Dus ben jij dat addict die dat plaatje heeft opgestuurd?
Keep on Dreaming
addict
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:54

Post by addict » Wed Oct 26, 2005 10:13

lol, ja :P

:oops:
Locked