Hier is die dan! +10 punten voor de forumleden die het goed geraden hadden!

Ik moet wel zeggen dat ik een Astro toch super vet vind uitzien! Op foto's vond ik Astro's altijd wat saai en simpel overkomen for some reason :/ (Daarnaast vind ik de gewone Astro mooier dan de NAC)
Maar sinds ik hem vrijdag heb beginnen gekregen ben ik druk bezig geweest om de kast, samen met een hele goede vriend van mij (Bob), schoon te maken. Hij was echt enorm vies maar een flinke schoonmaak hoort bij een nieuwe Cab. Vandaag ook heel veel vooruitgang geboekt (de hele body) maar ik moet er eens goed voor gaan zitten om sommige hardnekkige vlekken er uit te krijgen. (Met name de deurtjes en de zijkant zonder gaatjes)
Zo zag hij er van te voren uit:

(Toen stond die nog bij RKLOK. Ik heb zelf nog wat before foto's gemaakt en die zal ik erop zetten zodra de onderdelen 100% klaar zijn)
Ik heb alles snel in elkaar gezet om wat foto's te maken vandaar dat niet alles mooi aansluit

Daarnaast zitten er een paar boorgaten aan een zijkant maar dat is te overzien voor voor de prijs die ik ervoor betaald heb. Het controle paneel moet wel echt vervangen worden, hij is heel erg verroest en de roest zit tussen het CP waardoor het op sommige stukken wat omhoog steekt. Dit speelt niet heel comfortabel voor player 1. Daarnaast kunnen de kastjes wel een nieuw kleurtje gebruiken

En deze heb ik erbij gescoord zodat ik wat tofs heb om op te spelen

Binnenkort een update met before/after foto's en werkend!