M'n foto's van Gamescom

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Post Reply
User avatar
Jinxz
Active Level:
Active Level:
Posts: 2387
Joined: Sun Jun 06, 2010 11:58
Location: Netherlands
Contact:

M'n foto's van Gamescom

Post by Jinxz » Fri Aug 23, 2013 10:35

Omdat het redelijk veel foto's zijn post ik ff een linkje naar m'n photostream op Flickr : http://www.flickr.com/photos/shadaloo_eu/

Daar staan foto's als deze ;)

Image
DLX

Re: M'n foto's van Gamescom

Post by DLX » Fri Aug 23, 2013 10:38

Mmmmmm ik mis iets......
User avatar
Jinxz
Active Level:
Active Level:
Posts: 2387
Joined: Sun Jun 06, 2010 11:58
Location: Netherlands
Contact:

Re: M'n foto's van Gamescom

Post by Jinxz » Fri Aug 23, 2013 12:27

DLX wrote:Mmmmmm ik mis iets......

Voor zover ik weet heb ik 1 game compleet gemist totdat ik langs liep en zag dat ze gesloten waren, The Division.
Of bedoel je deze game. Hij stond er wel maar ik vergat foto's voor je te maken:
Image

Ik probeerde een gesprek te maken met de B2B booth van Oculus rift over het Rift Racer project maar d'r hing een bordje op de deur " In a meeting, please do not disturb. Meet us at our booth @ hall B"
Dus snel naar de booth gegaan.
Kom ik daar, staan er 2 rijen van 1,5-2 uur per stuk. Allemaal halve gare consumenten die op de KVK van pappie naar binnen mochten op de traders dag... Dus ik gelijk een plannetje smeden :D :D
M'n telefoon gepakt en toevallig stond daar een foto op van het Rift racer logo.
Image

Ik naar de amerikaanse manager van Oculus toegelopen en drukte de telefoon in z'n gezicht. Hij was ff stil en reageerde vervolgens "We need to talk". HAHA
Dus ff met 'm gesproken al werd ie 4x weggetrokken voor interviews (DAMN YOU Gamekings!). Uiteindelijk kaartjes uitgewisseld en vervolgens een bril van iemands (half zeezieke kop) getrokken en gespeeld met de HD versie van de Oculus Rift.
Wat een beleving... echt niet normaal! Ik speelde Hawken (de game met mech robots) en het was te bizar.

Voor mij is het verschil met een beeldscherm / Oculus alsof je bij een conventioneel scherm kijkt naar een 2D schilderij terwijl je bij de oculus wordt gedropt in de 3D wereld die leidde tot dat schilderij.
User avatar
R2-2D
Active Level:
Active Level:
Posts: 779
Joined: Sat Nov 26, 2005 23:59
Location: Enschede

Re: M'n foto's van Gamescom

Post by R2-2D » Fri Aug 23, 2013 18:35

Ik ben meteen naar de Oculus VR stand gegaan toen ik er was.
Hawken gespeeld en de race tech demo gezien .. wow.. dit is zo anders dan op een tv gamen.
Ik heb altijd in VR gelooft en dit gaat zooo de toekomst worden..wow..

Wat ik niet snap is dat een groot bedrijf als Sony of Microsoft het nog niet heeft overgekocht.
Geld er in pompen en over een jaar of twee komen met een verkoopbaar product.
Ik zou het zonder twijfel kopen.
DLX

Re: M'n foto's van Gamescom

Post by DLX » Sun Aug 25, 2013 18:58

Jinxz wrote:
DLX wrote:Mmmmmm ik mis iets......

Voor zover ik weet heb ik 1 game compleet gemist totdat ik langs liep en zag dat ze gesloten waren, The Division.
Of bedoel je deze game. Hij stond er wel maar ik vergat foto's voor je te maken:
Image


Ook leuk :) Maar ik was eigenlijk opzoek naar de vrouwtjes... gevonden in een ander topic :P
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: M'n foto's van Gamescom

Post by Psykick » Sun Aug 25, 2013 19:04

:mrgreen: :mrgreen:
Post Reply