Stadium Events poster

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Post Reply
User avatar
Jinxz
Active Level:
Active Level:
Posts: 2387
Joined: Sun Jun 06, 2010 11:58
Location: Netherlands
Contact:

Stadium Events poster

Post by Jinxz » Tue Aug 07, 2012 11:51

Ik hou van het verhaal rond de Stadium Events games en natuurlijk wat ze op hebben gebracht.

Daarom besloot ik gisteren om een poster-formaat replica te maken van de artwork van de doos ;) Hij is nog lang niet pixel perfect maar met de beperkte foto's die online staan is het niet zo makkelijk.
Op dit moment is ie ongeveer 3500x2500 px en mist nog het speciale Nintendo seal, moet de foto rechts bovenin behoorlijk retouched worden en de screenshot van de game is niet dezelfde als op de hoes.

Uiteindelijk wil ik 'm exact namaken en misschien eens als poster laten drukken.

Het grappige is als je op dit pixel niveau aan het bouwen bent en de verschillende foto's op internet ziet, dat er veel verschillen in de versies zitten. Zo heeft Bandai blijkbaar ooit besloten om de donkere renner iets naar links te schuiven zodat het Bandai logo op het stadion-scherm in het screenshot beter zichtbaar is. Daarbij hebben ze niet de moeite genomen om het been dat achter de blanke renner zit mee te schuiven waardoor de verhoudingen niet meer kloppen ;)

Hier is een voorbeeldje van het work in progress:

Image
User avatar
Jinxz
Active Level:
Active Level:
Posts: 2387
Joined: Sun Jun 06, 2010 11:58
Location: Netherlands
Contact:

Re: Stadium Events poster

Post by Jinxz » Fri Aug 10, 2012 20:21

Klaar :D

De badge staat erop, de foto rechts bovenin is stukken verbeterd.

Gisteren gelijk de afbeelding naar m'n drukker gestuurd en vanmiddag dan opgehaald. Ik had gisteren gelijk bij de Ikea een lijstje gehaald om 'm in te doen. Degene die is ingelijst is 29x20 cm.
Blijkt dat ie vanmorgen toevallig een gloednieuwe poster-printer had aangeschaft en wou wel ff een proefdruk doen van de afbeelding. Freebies FTW ;)
Hier het resultaat, inclusief een typo...

Image

Image

Image
chickje

Re: Stadium Events poster

Post by chickje » Sat Aug 11, 2012 18:12

Ik vind dat woordje FUN bovenin niet helemaal op z'n plek! En de Nintendo badge mag iets leesbaarder.

Verder issie perfect! Dikke kudos!

Ik weet dat er verschillende versies van de doos zijn, maar ik vind persoonlijke deze Nintendo Seal mooier

http://tomheroes.com/images3/NESStadium%20Events.jpg
jos

Re: Stadium Events poster

Post by jos » Tue May 21, 2013 13:26

wat mooi zo'n poster, ik heb toevallig zelf dit spel
User avatar
Jinxz
Active Level:
Active Level:
Posts: 2387
Joined: Sun Jun 06, 2010 11:58
Location: Netherlands
Contact:

Re: Stadium Events poster

Post by Jinxz » Tue May 21, 2013 17:59

jos wrote:wat mooi zo'n poster, ik heb toevallig zelf dit spel


Dan weet je wat ie waard kan zijn ;)
Post Reply