nieuwe aanwinsten voor mijn "gameroom in wording"

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Post Reply
ckong

nieuwe aanwinsten voor mijn "gameroom in wording"

Post by ckong » Tue Dec 20, 2011 07:47

Jongens, sommigen van jullie weten dat ik een fan ben van canday cabs, maar ook van klassieke cabs. In dat kader heb ik weer een paar mooie aanwinsten, waaronder deze:

Image

Yep, een echte Black Widow, een vector game. Een bijzondere game, gemaakt door atari: http://andysarcade.de/blackwidow.html

Helaas moest ik er wel een candy voor opofferen, het is de Sega Aero city geworden die ik pas recent heb gekocht. Maar hij ging wel voor meer dan het dubbele weg (ik zij destijds nog in het verkooptopic van de Aero dat de vraagprijs veel te laag was).

Ik heb hier een road trip report gepost: http://www.dragonslairfans.com/smfor/in ... icseen#new


Ik moet zeggen, het was een prachtig weekend.

Oh ja, als iemand nog een E2 zoekt met een tri-sync monitor waar een prachtig plaatje op staat (flat CRT monitor), stuur me een PM. Als ik de E2 heb verkocht, ben ik wat candy cabs betreft weer af bij 2x een New Astro City. En die gaan nooit weg.
DLX

Re: nieuwe aanwinsten voor mijn "gameroom in wording"

Post by DLX » Tue Dec 20, 2011 09:10

Leuk man, vette trip weer :)

Hoe staat het met je schuur Erik?
goatboy

Re: nieuwe aanwinsten voor mijn "gameroom in wording"

Post by goatboy » Tue Dec 20, 2011 09:42

ckong wrote:Helaas moest ik er wel een candy voor opofferen, het is de Sega Aero city geworden die ik pas recent heb gekocht. Maar hij ging wel voor meer dan het dubbele weg (ik zij destijds nog in het verkooptopic van de Aero dat de vraagprijs veel te laag was).


Dan wil je mijn Blast City ook vast niet meer terug? :wink: Dat van die Aero is wel een beetje zuur voor de vorige verkoper. Was dat een beetje de reden waarom je hem hier niet eerst te koop hebt aangeboden?
Last edited by goatboy on Tue Dec 20, 2011 11:12, edited 1 time in total.
User avatar
Casey120
Active Level:
Active Level:
Posts: 278
Joined: Sun Nov 08, 2009 21:06
Location: Rotjeknor

Re: nieuwe aanwinsten voor mijn "gameroom in wording"

Post by Casey120 » Tue Dec 20, 2011 09:44

Strakke cab man !

Een mooie woody is niet lelijk , vooral die Zaccaria woody's vind ik gaaf om te zien , een tijdje geleden stond er een Scramble op MP die er echt super uit zag , nu trouwens weer een bizar mooie Cosmic Alien .
jiggymf

Re: nieuwe aanwinsten voor mijn "gameroom in wording"

Post by jiggymf » Tue Dec 20, 2011 10:03

Ben niet van de woodies maar dat ding ziet er goed uit zeg!!
Heb ook de game even ge-youtube'd, wel geinig/apart!
Leuk verhaal ook, die roadtrip. Hoe cool is dat, gewoon een vrachtwagen huren en je cabs gaan halen :)

Lees ik nou goed dat je de maker van IK+ hebt ontmoet? :shock:
mr.loo

Re: nieuwe aanwinsten voor mijn "gameroom in wording"

Post by mr.loo » Tue Dec 20, 2011 10:35

cool erik 8)
Bigbadthomazzz
Active Level:
Active Level:
Posts: 230
Joined: Tue Dec 13, 2011 08:43

Re: nieuwe aanwinsten voor mijn "gameroom in wording"

Post by Bigbadthomazzz » Tue Dec 20, 2011 11:03

...
Last edited by Bigbadthomazzz on Tue Dec 09, 2014 22:32, edited 2 times in total.
goatboy

Re: nieuwe aanwinsten voor mijn "gameroom in wording"

Post by goatboy » Tue Dec 20, 2011 11:12

....Heb net de roadtrip gechecked. Moet weer een geweldige ervaring geweest zijn. Om bijna jaloers op te worden, Erg gaaf!
User avatar
zpeakabonk
Active Level:
Active Level:
Posts: 292
Joined: Sat Apr 30, 2011 17:53
Contact:

Re: nieuwe aanwinsten voor mijn "gameroom in wording"

Post by zpeakabonk » Tue Dec 20, 2011 11:31

wow een mystery castle mocht je daar vanaf willen dan meld je even
www.zpeakabonks-pinball-paradise.com for all your pinball parts
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: nieuwe aanwinsten voor mijn "gameroom in wording"

Post by Psykick » Tue Dec 20, 2011 12:05

Wat een leuke tijd heb je weer gehad Erik, idd om jaloers op te worden! Leuke cabs en toffe gasten, nou die schuur mag nu wel ondertussen geopend worden!
ckong

Re: nieuwe aanwinsten voor mijn "gameroom in wording"

Post by ckong » Tue Dec 20, 2011 12:52

goatboy wrote: Dat van die Aero is wel een beetje zuur voor de vorige verkoper. Was dat een beetje de reden waarom je hem hier niet eerst te koop hebt aangeboden?


Ik heb destijds al aangegeven dat de vorige eigenaar er veel te weinig voor vroeg en dat hij in Engeland veel meer zou opleveren. Maar dat was teveel gedoe.

Ik hem hem toen gekocht om te houden, maar deze kans (de Black Widow) kon ik niet voorbij laten gaan, dus toen heb ik de Aero geslachtofferd. En inderdaad bewust op AO gezet, de Engelsen betalen veel meer voor een beetje bijzonder spul dan wij.
ckong

Re: nieuwe aanwinsten voor mijn "gameroom in wording"

Post by ckong » Tue Dec 20, 2011 12:53

jiggymf wrote:
Lees ik nou goed dat je de maker van IK+ hebt ontmoet? :shock:


Yep, een aardige vent en hij kan lekkere koffie zetten. :)
ckong

Re: nieuwe aanwinsten voor mijn "gameroom in wording"

Post by ckong » Tue Dec 20, 2011 12:54

Psykick wrote:Wat een leuke tijd heb je weer gehad Erik, idd om jaloers op te worden! Leuke cabs en toffe gasten, nou die schuur mag nu wel ondertussen geopend worden!


Er wordt op dit moment hard gewerkt aan de schuur, komt dus binnenkort goed.
Post Reply