Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Locked
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!

Post by Ken » Wed Dec 28, 2005 00:54

Dit is niet zomaar een standaard 'laatste aankopen' topic, want er gelden een paar regels. In deze topic zou ik graag willen lezen welke heftige stuff jullie hebben gekocht, het liefst natuurlijk met een fototje erbij. Kom echter niet aan met rommel. Dat je de nieuwe Need for Speed of GTA hebt is namelijk niet interessant. Nog beter, alles waar EA op staat mag niet worden gepost 8) Wat voor retro stuff heb je gevonden, welke heftige shooter vond je eindelijk en hoe heb je dat gedaan? Misschien heb je wel iets al besteld, maar nog niet binnen gekregen, hoe is dat gegaan? Dus, hou de eer aan jezelf en ga eens wat heftige shit kopen als je elke keer maar terugvalt op de top 10 uit de Veronica gids.

Ik begin dan maar met de aanwinsten van vandaag, geruild met een maatje van me die even een dagje langskwam.

- MVS Sengoku 3 full kit
- MVS Real Bout FF special full kit
- CPS2 1944: The loopmaster
- CPS2: Dimahoo
Last edited by Ken on Wed Dec 20, 2006 16:33, edited 1 time in total.
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Wed Dec 28, 2005 08:58

Hmm, tijdje geleden al via Ebay gewonnen, maar ik verwacht toch echt deze week de mvs games King Of Fighters '94, Samurai Spirits 2, World Heroes 2 Jet en Art Of Fighting 2.
Verder nog in de lokale gameshop 4 snes games op de kop weten te tikken, niet dat ze zo heftig zijn, maar ik ben er blij mee; King Of The Monsters, Run Saber, Sky Blazer en Weapon Lord.
Van de kerst heb ik ook nog een heftige Be@rbrick gehad van me vrouw, een 400% van Mastermind Japan, dat ding ziet er echt vet uit.
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Wed Dec 28, 2005 19:00

de ST-V game: Purikura Daisakusen

Ik heb de game al weer enige maanden maar ben er zeker een jaar naar op zoek geweest. Ik heb veel contacten aangesproken om de game te vinden maar het viel niet mee om er aan te komen. Uit eindelijk heb ik de game via een supplier uit Hong Kong kunnen kopen voor een scherpe prijs. Nu nog een Radiant Silvergun ST-V card vinden!
Gameholic

Post by Gameholic » Thu Dec 29, 2005 00:52

Yo guys.. misschien niet allemaal super interessant maar ik kwam hier een aantal dagen geleden in een gameshopje in Spanje, en daar zag ik circa 40 sealed PAL DC games liggen.. Ik heb daar een aantal games van gekocht, waaronder Fur Fighters, Daytona 2001 (wilde de pal hebben), Bust A Move 4, Gauntlet etc.

Kortom, voor mijn DC collectie zijn dit prima aanwinsten aangezien ze helemaal sealed zijn. Ik ga een dezer dagen nog even terug om even te koekeloeren want ik wil er zeker nog een aantal kopen. Daar ligt zeker een goudmijntje heb ik wel gezien ;)

Foto's volgen nog als ik in Nederland ben :D
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Thu Dec 29, 2005 11:14

Gameholic wrote:Yo guys.. misschien niet allemaal super interessant maar ik kwam hier een aantal dagen geleden in een gameshopje in Spanje, en daar zag ik circa 40 sealed PAL DC games liggen.. Ik heb daar een aantal games van gekocht, waaronder Fur Fighters, Daytona 2001 (wilde de pal hebben), Bust A Move 4, Gauntlet etc.

Kortom, voor mijn DC collectie zijn dit prima aanwinsten aangezien ze helemaal sealed zijn. Ik ga een dezer dagen nog even terug om even te koekeloeren want ik wil er zeker nog een aantal kopen. Daar ligt zeker een goudmijntje heb ik wel gezien ;)

Foto's volgen nog als ik in Nederland ben :D


Niet nieuw volgens mij.
Mijn sealed Daytona USA kwam ook uit Spanje.
Gameholic

Post by Gameholic » Thu Dec 29, 2005 11:29

Dat kan idd wel kloppen Mano.. veel sealed spul komt uit Spanje en Portugal. Daar hebben ze veel van die winkeltjes met een shitload aan games waar niemand meer naar om kijkt.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Jan 02, 2006 22:06

Zojuist een ruil gemaakt...SF3rd Strike voor Progear no Arashi (green A+B).
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Tue Jan 03, 2006 15:13

Net op Ebay gekocht...

Image

Image
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Tue Jan 03, 2006 19:25

Supercool man, ik zou als ik jou was echter de Amerikaanse titels meteen weer verpatsen en deze vervangen door de Japanse versies. Dan houd je geld over en zal in de toekomst bovendien je home collectie beter betaalbaar zijn. Of je moet natuurlijk geen problemen met het feit hebben dat er USA en JPN titels door elkaar staan, daar kan ik dan weer niet tegen. Mag ik weten wat de totale damage was?
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Tue Jan 03, 2006 19:32

Ken wrote:Supercool man, ik zou als ik jou was echter de Amerikaanse titels meteen weer verpatsen en deze vervangen door de Japanse versies. Dan houd je geld over en zal in de toekomst bovendien je home collectie beter betaalbaar zijn. Of je moet natuurlijk geen problemen met het feit hebben dat er USA en JPN titels door elkaar staan, daar kan ik dan weer niet tegen. Mag ik weten wat de totale damage was?


Totale schade was €***,-... goede prijs toch?
Last edited by ManoRevolver on Wed Jan 04, 2006 11:49, edited 1 time in total.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Tue Jan 03, 2006 19:36

Mits alles in goede staat is, kun je het inderdaad slechter treffen.
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Tue Jan 03, 2006 23:47

Ik heb onlang nog een Model 3 Step 1.0 board gekocht met VF3. Nu nog een kast waar ik deze op kan draaien maar voor de prijs van 50e kon ik het niet voorbij laten gaan.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Wed Jan 04, 2006 09:09

Mano doet z'n kast weg, misschien wat voor je?
User avatar
General Wong
Active Level:
Active Level:
Posts: 237
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:03
Location: Delft
Contact:

Post by General Wong » Wed Jan 04, 2006 11:03

Ken wrote:Mano doet z'n kast weg, misschien wat voor je?


Mano heeft een MVS only kast als ik me niet vergis :).
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Wed Jan 04, 2006 11:49

Volgens mij kan je er alles op aansluiten, dit weet ik echter niet zeker.
Ik zou dan een foto van de binnenkant moeten maken, en dit laten beoordelen door de kenners.
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Post by legztec » Wed Jan 04, 2006 16:55

ManoRevolver wrote:Volgens mij kan je er alles op aansluiten, dit weet ik echter niet zeker.
Ik zou dan een foto van de binnenkant moeten maken, en dit laten beoordelen door de kenners.


Dat kan je schudden denk ik.
Aangezien er een mvs 2 board in zit zal je kast bijna zeker een mvs aansluiting hebben.

Ik heb net even wat rondgekeken maar model 3 is niet jamma/mvs en heeft 3,3 V nodig wat de meeste arcade voedingen niet leveren omdat jamma en mvs dat niet nodig hebben.
Volgens mij heeft ie ook nog eens een normale vga output wat het allemaal wat lastig maakt.
2d fighting rules
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Wed Jan 04, 2006 17:26

Ik heb een 3.3V voeding, dat is niet het probleem. Het board werkt via mijn supergun gewoon aangezien ik er een Model -> JAMMA converter bij heb gekocht. Echter ondersteund mijn TV geen medium res. Dat is dus het probleem, ik zie alles 3 dubbel verticaal. Ik kan een dikke kast met een 41" scherm van een vriend over kopen alleen ik ben nog aan het puzzelen waar ik dat ding kwijt kan op dit moment. Want het is een soort megalo model met een losse console voor de controls.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Wed Jan 04, 2006 21:17

Wat is dit voor onzin? Als je er een MVS board in hebt zitten heb je dus gewoone en JAMMA aansluiting. Wellicht dat er voor een model 3 board dan een extra cpu'tje bij moet komen, maar jamma is jamma.
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Thu Jan 05, 2006 17:35

Model 3 is geen JAMMA Ken. Totaal andere manier van aansluiten net als bij Naomi. Daarom een Model 3 to JAMMA converter en een losse 3.3V voeding. Kijk maar eens op system16.com.
Maar dus wel te spelen op een JAMMA kast op deze manier! Je moet alleen even investeren in die converter + voeding maar zoals ik al zei, ik had een mooie deal inclusief die shit. Alleen jammer dat mijn TV geen medium res. ondersteund maar alles op zijn tijd.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Jan 05, 2006 18:01

Dat bedoelde ik niet helemaal, maar goed I get your point.

Ik ben zelf niet bekend met model 3, is er niet zoiets als een Capcom converter bij Naomi zodat de Jamma erop aan kan worden gesloten?
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Thu Jan 05, 2006 21:19

Ja die converter is er dat zeg ik toch...
User avatar
General Wong
Active Level:
Active Level:
Posts: 237
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:03
Location: Delft
Contact:

Post by General Wong » Thu Jan 05, 2006 21:47

Ken wrote:Dat bedoelde ik niet helemaal, maar goed I get your point.

Ik ben zelf niet bekend met model 3, is er niet zoiets als een Capcom converter bij Naomi zodat de Jamma erop aan kan worden gesloten?


Lol, nog steeds niet hersteld van oud & nieuw :P.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Jan 05, 2006 22:50

Ja luister nou eens wat wil je nou ook met een model 3 board, godsamme 8)
Gameholic

Post by Gameholic » Sat Jan 07, 2006 13:32

Vandaag gekocht:

Yu Suzuki Gameworks

Image

en Hanagumi Taisen Columns 2 (DC)
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Sun Jan 08, 2006 00:26

Was het druk bij foregames Gameholic :P
Locked