Jig's Arcade | HOTD3 / Star Wars pinball

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Post Reply
jiggymf

Re: Jig's Arcade | Crazy Taxi -> Outrun 2 | Cyberlead/NAC

Post by jiggymf » Thu Nov 24, 2011 19:58

Er is net een wereld voor me opengegaan, m'n eerste Cave PCB: Espgaluda.

Ik had/heb niet zo heel veel tijd om het uitgebreid te checken vandaag, maar wat een VETTE shit is dit! ^^
Alleen de soundtrack al :mrgreen:
Ik ga hier wel aan kunnen wennen :mrgreen:

Image

Gelijk even een art kitje gescoord van Espgaluda, die blijft er voorlopig wel even inzitten gok ik ...
User avatar
paragonbelial
Active Level:
Active Level:
Posts: 116
Joined: Sun Nov 06, 2011 16:05

Re: Jig's Arcade | Crazy Taxi -> Outrun 2 | Cyberlead/NAC

Post by paragonbelial » Thu Nov 24, 2011 20:05

Vette aanwinst! Heb Esp2 onderweg voor de X360 maar niks mooiers dan de originele hardware.
Erg gaaf, Jiggymf!
User avatar
Umdlye
Active Level:
Active Level:
Posts: 234
Joined: Tue Jun 07, 2011 15:48

Re: Jig's Arcade | Crazy Taxi -> Outrun 2 | Cyberlead/NAC

Post by Umdlye » Thu Nov 24, 2011 20:11

beste post om een nieuwe pagina mee te beginnen :D
vet!
User avatar
Rorsach
Active Level:
Active Level:
Posts: 123
Joined: Mon Oct 24, 2011 21:36
Location: Roosendaal

Re: Jig's Arcade | Crazy Taxi -> Outrun 2 | Cyberlead/NAC

Post by Rorsach » Thu Nov 24, 2011 20:14

Kets!!!

Nu ff oefenen voor de 1CC ;)
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Re: Jig's Arcade | Crazy Taxi -> Outrun 2 | Cyberlead/NAC

Post by ElPancho » Fri Nov 25, 2011 14:01

jiggymf wrote:Er is net een wereld voor me opengegaan, m'n eerste Cave PCB: Espgaluda.

Ik had/heb niet zo heel veel tijd om het uitgebreid te checken vandaag, maar wat een VETTE shit is dit! ^^
Alleen de soundtrack al :mrgreen:
Ik ga hier wel aan kunnen wennen :mrgreen:


En dan moet je, vermoed ik, het score-systeem nog ontdekken. Het wordt daarna alleen nog maar mooier.

Die Daytona staat straks in de weg ;-) kunnen allemaal tated cabs staan.

Enjoy man !
Team 15 kHz
User avatar
Casey120
Active Level:
Active Level:
Posts: 278
Joined: Sun Nov 08, 2009 21:06
Location: Rotjeknor

Re: Jig's Arcade | Crazy Taxi -> Outrun 2 | Cyberlead/NAC

Post by Casey120 » Fri Nov 25, 2011 16:39

Kakusei FTW !

( letterlijk :lol: )
jiggymf

Re: Jig's Arcade | Crazy Taxi -> Outrun 2 | Cyberlead/NAC

Post by jiggymf » Wed Nov 30, 2011 10:49

Nieuwe marquee's op de Cyberlead en de NAC gezet. Voor de NAC had ik al Espgaluda art bij Cave besteld die bij de pcb hoort. Voor de Cyberlead heb ik nog geen idee, ik denk dat daar System 256 voornamelijk in komt te draaien. Nog even brainstormen dus.

Image

Image
User avatar
Rorsach
Active Level:
Active Level:
Posts: 123
Joined: Mon Oct 24, 2011 21:36
Location: Roosendaal

Re: Jig's Arcade | Crazy Taxi -> Outrun 2 | Cyberlead/NAC

Post by Rorsach » Wed Nov 30, 2011 11:14

Nou alleen nog een marquee op die Crazy Taxi ;P
jiggymf

Re: Jig's Arcade | Crazy Taxi -> Outrun 2 | Cyberlead/NAC

Post by jiggymf » Wed Nov 30, 2011 11:22

Die heb ik liggen maar die past niet kwa hoogte :p
En die cab gaat weg probably, ben nog aan t twijfelen.
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Jig's Arcade | Crazy Taxi -> Outrun 2 | Cyberlead/NAC

Post by Da Dude » Wed Nov 30, 2011 11:53

En die wilde je zo graag. nu al uitgepeeld, of heeft dat met je nieuwe geloofsovertuiging te maken het Daytona-isme :-) :-P
jiggymf

Re: Jig's Arcade | Crazy Taxi -> Outrun 2 | Cyberlead/NAC

Post by jiggymf » Wed Nov 30, 2011 12:05

Da Dude wrote:En die wilde je zo graag. nu al uitgepeeld, of heeft dat met je nieuwe geloofsovertuiging te maken het Daytona-isme :-) :-P


Nee hoor, maar ik ga een JVS sitdown conversie doen, dus dan hoef ik geen JVS upright meer :)
En de game zelf gaat sowieso niet weg ;)
jiggymf

Re: Jig's Arcade | Crazy Taxi -> Outrun 2 | Cyberlead/NAC

Post by jiggymf » Fri Dec 02, 2011 15:51

Buiten de Emergency Call Ambulance die nog een keer deze kant op komt voor OR2 conversie heb ik nog wat anders leuks wat deze kant op komt (Arcadeflipperfreak thanks!).

Een cab waar nog wel wat werk aan zit kwa looks, eruit ziet als een naomi universal en iets te maken heeft met zombies :mrgreen:
Last edited by jiggymf on Fri Dec 02, 2011 15:58, edited 1 time in total.
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Re: Jig's Arcade | Crazy Taxi -> Outrun 2 | Cyberlead/NAC

Post by ElPancho » Fri Dec 02, 2011 15:56

knalle jonguh


BAM!
Team 15 kHz
jiggymf

Re: Jig's Arcade | Crazy Taxi -> Outrun 2 | Cyberlead/NAC

Post by jiggymf » Fri Dec 02, 2011 16:08

En ook nog vergeten het werk aan de Scudrace te updaten hier, heb heel t deel onder de stoel helemaal uit elkaar gehaald en opnieuw opgebouwd, vernieuwd en vervangen wat nodig was en alles weer in topstaat gekregen, incl nieuwe art.
Begin redelijk tevreden te worden met het resultaat, het begint er langzaamaan zo uit te zien als ik het wil. Next thing wordt het deel bij het voeteneind en de pedalen, en misschien t zwarte frame onder de stoel (die is vrij netjes, maar net niet naar mn zin).

Image

Image

En Espgaluda art op de NAC ^^
Image

Image
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: Jig's Arcade | Crazy Taxi -> Outrun 2 | Cyberlead/NAC

Post by Cageman » Fri Dec 02, 2011 16:14

Goed werk, Arno. Die Scud gaat er sweeeeet uitzien..!

Vet hoor.
User avatar
Umdlye
Active Level:
Active Level:
Posts: 234
Joined: Tue Jun 07, 2011 15:48

Re: Jig's Arcade | Crazy Taxi -> Outrun 2 | Cyberlead/NAC

Post by Umdlye » Fri Dec 02, 2011 16:15

damn. netjes hoor.

ps, zet asbakken neer :mrgreen:
jiggymf

Re: Jig's Arcade | Crazy Taxi -> Outrun 2 | Cyberlead/NAC

Post by jiggymf » Fri Dec 02, 2011 16:16

Umdlye wrote:damn. netjes hoor.

ps, zet asbakken neer :mrgreen:


Die staan er genoeg, is alleen lastig te bereiken als je onder een cabinet ligt :p
goatboy

Re: Jig's Arcade | Crazy Taxi -> Outrun 2 | Cyberlead/NAC

Post by goatboy » Fri Dec 02, 2011 16:33

Ziet er top uit Arno! Cabs verdienen alleen wel een iets betere backdrop trouwens imho. Teveel schuur gehalte maar een beetje saus (kutwerk) doet wonderen. We houden je wel bezig zeg maar. :wink:
jiggymf

Re: Jig's Arcade | Crazy Taxi -> Outrun 2 | Cyberlead/NAC

Post by jiggymf » Fri Dec 02, 2011 16:45

goatboy wrote:Ziet er top uit Arno! Cabs verdienen alleen wel een iets betere backdrop trouwens imho. Teveel schuur gehalte maar een beetje saus (kutwerk) doet wonderen. We houden je wel bezig zeg maar. :wink:


Het idee is sausen en zwart/wit retro blokjes zeil op de vloer...
Maar ik kan niet zeggen dat ik daar naar uitkijk... >< Alle cabs moeten eruit, ik had dat misschien moeten doen VOOR ik dat hok vol ging duwen met cabs...
jiggymf

Re: Jig's Arcade | House of the Dead 3

Post by jiggymf » Sun Dec 04, 2011 14:20

Goed Nozomi weekend dit, naast de uber mooie Nascar van Pascal, zijn we ook weer een HOTD3 cabinet rijker.

Cabinet is in redelijke staat (en defect), echter is het cabinet zelf van Maze of the Kings met wat HOTD3 art erop gejopt, daar moet ik dus nog origineel House of the Dead 3 van maken. Wat is trouwens zo'n motk cab lelijk zeg, allemachtig...
De gun unit is wel genuine House of the Dead 3, buiten wat stof en missend artwork en hele goede staat.

Cab is defect, en het werd hier thuis al redeljk snel duidelijk waarom, de monitor heeft geen chassis :mrgreen:
Dus dat wordt weer lekker klussen de komende weken, moet er als nieuw uit komen te zien binnenkort voor een mooi plekje in de Shed.

Gun unit, wat missende art en veel stof. Met de originele hotd3 shotguns. Art op het vloermetaal is nog heel mooi, eigenlijk ziet heel die unit er nog wel vrij goed uit.
Image

De cab zelf, van Maze of the Kings, met wat hotd3 art erop. Dit ding gaat redelijk aangepakt moeten worden om er origineel hotd3 van te maken.
Image

Chihiro type 1 unit. Ik had al een Chihiro Type 3, dus vrij blij dat ik nu ook een Type 1 heb.
Mooi dat hier binnenkort ook andere shooters ingaan :mrgreen:
Image

De cab werkt niet, en het lijkt me duidelijk waarom, zonder chassis. Dat wordt dus even het eerste wat geregeld moet worden (vervangende monitor is inmiddels al onderweg).
Image
User avatar
Beatmaster-P
Active Level:
Active Level:
Posts: 889
Joined: Sun Jan 11, 2009 11:06
Location: Den Haag

Re: Jig's Arcade | House of the Dead 3

Post by Beatmaster-P » Sun Dec 04, 2011 18:53

lachen man, wordt een beauty als jij ermee klaar bent!

IDD een goede Nozomi scoor weekend, dacht ik zo!

JVS racer - check
Scud Race voor Has - check
Een uberbrute HOTD3? a-check!

snel maar heen en weer gaan!
OIIIIIIIO
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: Jig's Arcade | House of the Dead 3

Post by Cageman » Sun Dec 04, 2011 20:27

Mooie aanwinst, Arno. Volgens mij de eerste shooter cab in de Nozomi community? Ik kom binnenkort weer een keertje buurten :-)!
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Jig's Arcade | House of the Dead 3

Post by Da Dude » Sun Dec 04, 2011 21:13

Zeker een goed weekend voor nozomi members.
User avatar
Beatmaster-P
Active Level:
Active Level:
Posts: 889
Joined: Sun Jan 11, 2009 11:06
Location: Den Haag

Re: Jig's Arcade | House of the Dead 3

Post by Beatmaster-P » Sun Dec 04, 2011 21:40

Cageman wrote:Mooie aanwinst, Arno. Volgens mij de eerste shooter cab in de Nozomi community? Ik kom binnenkort weer een keertje buurten :-)!


Een shooter is toch als Modern Warfare? 8) 8)
OIIIIIIIO
User avatar
Casey120
Active Level:
Active Level:
Posts: 278
Joined: Sun Nov 08, 2009 21:06
Location: Rotjeknor

Re: Jig's Arcade | House of the Dead 3

Post by Casey120 » Mon Dec 05, 2011 18:42

Dit is hardcore real time shooting :lol:


Mooie aanwinsten weer 8)
Post Reply