Logeerkamer. Een tvtje om quick and dirty af en toe wat aan te sluiten om te testen op werking. Hier pleur ik meestal de recentere special/collector's edition games of dingen waar ik nog wat mee moet (verkopen, testen, uitzoeken). Staan nog 2 grote dozen die ik er al zeker 2 jaar heb liggen vol met dreamcast/saturn/megadrive games die ik ooit als lot heb gekocht en nog nooit heb bekeken. Dat is eigenlijk de rode draad door mijn console verzamel leven, zoveel, zo vaak, dat ik er eigenlijk niks mee doe.

Andere kamertje met meestal dingen die te koop staan of te koop gaan (meestal dubbele dingen).

The attic. Eigenlijk ligt hier alles kwa consoles (zeker een stuk of 250-300 boxed, maar het precieze aantal blijf ik jullie schuldig), gelukkig kan ik er niet staan dus dat is lekker handig. Gelukkig kan ik er eigenlijk ook niet makkelijk zonder mijn nek te breken op een trap met een looplamp zien wat er ligt, dus dat is ook lekker handig...Vandaar vaak dubbele dingen ^^

Tijdelijk de woonkamer kast geclaimed om nog wat games kwijt te kunnen tussen de foto's en de beeldjes en whatever in ^^