Toen ik hoorde dat Ronnie (Rklok) originele Japanse NNC's binnen zou krijgen begon het al te kriebelen. Toch maar even gaan checken dacht ik en dit is na wat poetsdoekjes en wat nieuwe parts het resultaat.

De cab kwam origineel met een 1L4B Tekken6 panel. Ik heb het panel met een origineel 2L12B NNC panel vervangen en wat artwork. Ben voor witte (mesh)balltops en buttons gegaan want het originele rood en donkerblauw zag ik niet zitten.

Glamourshot

Hieronder zie je een 15K JAMMA PCB aangesloten met behulp van een Konami JAMMA - JVS converter. Perfect en zonder 'lag'.

Het scherm is een Toshiba Pure Flat Tri-Sync Digital OSD van bouwjaar 2006. Model No: D29C051
Over het scherm raak ik gewoon niet uitgepraat. Nog nooit zo'n strakke geometry gezien op een arcade CRT, 15 en 31Khz zijn gewoonweg om te smullen. Ik heb geprobeerd foto's te maken voor een indruk maar dit doet de monitor geen eer aan.
31K - Ikaruga (Sega Naomi)

31K - Under Defeat (Sega Naomi)

15K - Ibara PCB

15K - Ibara PCB

Wat Otaku shots van wat coole stickers die op de base te vinden zijn.

Bedankt voor het kijken mensen! Ga weer effe verder met genieten van m'n nieuwe aanwinst. Special thanks to Rklok!