Mortal Kombat Giant en Sega New Net City!

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Post Reply
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Mortal Kombat Giant en Sega New Net City!

Post by Psykick » Mon Apr 18, 2011 23:00

Ondertussen zit ik natuurlijk niet stil en heb alweer wat af voor de meet hehe. Als eerste heb ik de Giant die al een eeuwigheid in mijn bezit is eindelijk voorzien van een snelle overhaul en er een 360 ingebouwd met de nieuwe Mortal Kombat. De kast heeft een tikkeltje Gallery of Shit gehalte, maar het was een quick job om hem zo straks op MP of Ebay te knallen.
Moet wel zeggen dat als ik de ruimte en het geld had gehad ik hem cker niet had verkocht omdat het wel weer iets aparts is, nou ja oordeel zelf ;)

Image

Image

Image

Image


http://www.youtube.com/watch?v=VMOvgt1PjRE


Daarnaast heb ik ook eindelijk mijn New Net City afgemaakt en is deze ook speelbaar op de meet. Heb ezpress voor de gele buttons en sticks gekozen, omdat ik dat heel erg op de Namco stick van PS one vond lijken en die vond ik altijd zeer cool. Hier wat pics ;


Image

Image

Image

Image

Image

Image
goatboy

Re: Mortal Kombat Giant en Sega New Net City!

Post by goatboy » Tue Apr 19, 2011 07:31

Die NNC ziet er geweldig uit Hasan! Gaat me altijd weer kriebelen bij het zien van dit moois. Trouwens, Dat scherm lijkt wel 'pure flat'? Wat voor scherm is het?
DLX

Re: Mortal Kombat Giant en Sega New Net City!

Post by DLX » Tue Apr 19, 2011 08:21

Vet! Ga donderdagavond ff Mortal Kombat halen, dus dan ken ik alvast ff oefenen :)

Net City is nice! Wil mijn Naomi ook nog een keertje ombouwen.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Mortal Kombat Giant en Sega New Net City!

Post by Psykick » Tue Apr 19, 2011 08:30

goatboy wrote:Die NNC ziet er geweldig uit Hasan! Gaat me altijd weer kriebelen bij het zien van dit moois. Trouwens, Dat scherm lijkt wel 'pure flat'? Wat voor scherm is het?


Thnx Henk, is ook een van mijn eigen cabs die ik altijd zeer vet heb gevonden same met zo'n Net City die jij hebt, maar dat komt hopelijk ook wel met de tijd.
Het scherm is een Tosh pure flat Trisync, helaas wel een klein beetje burn, maar is te verwaarlozen. Kwam uit een kast waar Virtua Striker 2002 (Triforce) heeft gedraaid.


ps wacht nog op coin entry en de juiste stickers (100 yen en NNC bezel sticker) van Andy :)
goatboy

Re: Mortal Kombat Giant en Sega New Net City!

Post by goatboy » Tue Apr 19, 2011 09:27

Psykick wrote:Het scherm is een Tosh pure flat Trisync, helaas wel een klein beetje burn, maar is te verwaarlozen. Kwam uit een kast waar Virtua Striker 2002 (Triforce) heeft gedraaid.


Damn! Een Tosh PF!! :shock: Uit een VS 2002? Dat geluk moet je maar hebben zeg! 8)

Wil ook nog steeds een tri-sync in m'n Net City. Heb al 2 keer pech gehad met een Tosh PF op YHJ. Maar heb de tijd.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Mortal Kombat Giant en Sega New Net City!

Post by Psykick » Tue Apr 19, 2011 10:50

Wie weet kom ik er weer eentje tegen, dan zet ik jou alvast op first dibs! Veel Naomi's doen weer de ronde de laatste tijd dus je weet het maar nooit ;)
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Re: Mortal Kombat Giant en Sega New Net City!

Post by legztec » Wed Apr 20, 2011 10:01

Dat grote MK scherm is wel heftig zeg, is dat zo'n scherm die laatst op marktplaats stond?
2d fighting rules
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Mortal Kombat Giant en Sega New Net City!

Post by Da Dude » Thu Apr 21, 2011 11:46

Geweldig scherm. Daar moet je wel zo'n lompe kast omheen hebben, maar ziet er zeker vet uit.

De ander ook, gele buttons is zeker mooi.
Die Namco stick heb ik ooit ook gehad bij me psx. Moest ik toen 150 gulden voor neerleggen, maar dat was mijn eerste echte arcade feel thuis.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Mortal Kombat Giant en Sega New Net City!

Post by Psykick » Thu Apr 21, 2011 12:40

legztec wrote:Dat grote MK scherm is wel heftig zeg, is dat zo'n scherm die laatst op marktplaats stond?


Zelfde soort, maar dan van Pioneer!
ckong

Re: Mortal Kombat Giant en Sega New Net City!

Post by ckong » Mon Apr 25, 2011 07:34

Als scanline 'hoer' ben ik benieuwd hoe die MK er uitziet met de SLG3000, misschien kleine demo volgende week?
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Re: Mortal Kombat Giant en Sega New Net City!

Post by ElPancho » Mon Apr 25, 2011 07:37

ckong wrote:....scanline 'hoer' .....


Mijn handen jeuken om mijn sig aan te passen ;-)
Team 15 kHz
Post Reply