Almighty's ''(Super) famicom collectie''

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
almighty

Post by almighty » Tue Feb 01, 2011 19:23

ElPancho wrote:Phew, nice Nightmare Busters !

http://www.nightmarebusters.com/
Game komt officeel uit, heb me evengoed nog maar ingeschreven.

"Never let dreams die!" :)
ckong

Post by ckong » Tue Feb 01, 2011 20:46

Mooi hoor Nightmare Busters, begerenswaardig.
Kan niet wachten totdat je besluit je Super Famicon collectie weg te doen, dan komen er wat mooie games op de markt .... :wink: :D :P :lol:
User avatar
Casey120
Active Level:
Active Level:
Posts: 278
Joined: Sun Nov 08, 2009 21:06
Location: Rotjeknor

Post by Casey120 » Tue Feb 01, 2011 21:39

Volgens " undamned " , mod op shmups waar je hem net ook hebt gepost is deze Nightmares Busters nep , ik weet niet precies wat ie nou bedoeld :?
almighty

Post by almighty » Tue Feb 01, 2011 22:07

ckong wrote:Mooi hoor Nightmare Busters, begerenswaardig.
Kan niet wachten totdat je besluit je Super Famicon collectie weg te doen, dan komen er wat mooie games op de markt .... :wink: :D :P :lol:

hehe (was te verwachten :wink: ), toch kun je dan erg lang wachten Erik, ben al zo lang bezig met mijn sfc, al lang voor Nozomi :wink: , stond allemaal op een laag pitje.
16 bit tijdperk is echt geweldig :)
Last edited by almighty on Tue Feb 01, 2011 22:25, edited 1 time in total.
almighty

Post by almighty » Tue Feb 01, 2011 22:12

Casey120 wrote:Volgens " undamned " , mod op shmups waar je hem net ook hebt gepost is deze Nightmares Busters nep , ik weet niet precies wat ie nou bedoeld :?

nep, ja hij is nooit officeel uitgekomen :wink: (komt verandering in)
Maar dat maakt deze game zo bijzonder :wink: , en buiten het feit om dat het gewoon echt een super uber platformer is.

Hij is gewoon niet te onderscheiden van een orginele cart/hoes etc.

Zo zijn er veel games niet uitgekomen in japan (voorbeeld: Super Punch out), je kon dan met een lege cart naar bepaalde plekken gaan er er voor kiezen om deze games op jou lege cart te laten zetten (het fijne weet ik er ook nog niet helemaal van), uiteraard tegen een betaling.Dit soort games zie je weinig voorbij komen en maakt ze daarom erg bijzonder.
User avatar
Casey120
Active Level:
Active Level:
Posts: 278
Joined: Sun Nov 08, 2009 21:06
Location: Rotjeknor

Post by Casey120 » Tue Feb 01, 2011 22:33

Op zo'n fiets .
Zou eigenlijk leuker zijn als ie dan helemaal niet meer uitkomt , ik heb net een stukje gekeken op Youtube maar de game is echt fun en voor Snes begrippen grafisch ook zeer mooi .
almighty

Post by almighty » Tue Feb 01, 2011 22:42

Casey120 wrote:Op zo'n fiets .
Zou eigenlijk leuker zijn als ie dan helemaal niet meer uitkomt , ik heb net een stukje gekeken op Youtube maar de game is echt fun en voor Snes begrippen grafisch ook zeer mooi .

Klopt voor een snes game is hij echt van hoogwaardige kwaliteit, ik vraag me af wat gunstiger is, dat hij wel of niet een officiele release krijgt.

Heb me al een lange tijd ingeschreven op de site maar tot heden nog steeds geen nieuws.(prijs zal wel een heel stuk lager liggen dus dat is dan wel weer mooi meegenomen)

We shall see :wink:
ckong

Post by ckong » Tue Feb 01, 2011 22:50

almighty wrote:..... toch kun je dan erg lang wachten Erik, ben al zo lang bezig met mijn sfc, al lang voor Nozomi :wink: , stond allemaal op een laag pitje.
16 bit tijdperk is echt geweldig :)


Gelijk heb je. Ik ben gewoon jaloers joh, je bent echt goed bezig om in korte tijd je super Famicon collectie met prachtige games uit te breiden. Petje af. :D
almighty

Post by almighty » Tue Feb 01, 2011 23:02

ckong wrote:
almighty wrote:..... toch kun je dan erg lang wachten Erik, ben al zo lang bezig met mijn sfc, al lang voor Nozomi :wink: , stond allemaal op een laag pitje.
16 bit tijdperk is echt geweldig :)


Gelijk heb je. Ik ben gewoon jaloers joh, je bent echt goed bezig om in korte tijd je super Famicon collectie met prachtige games uit te breiden. Petje af. :D

Bedankt Erik, was al een tijdje bezig maar heb gewoon nu weer iets meer tijd/zin om deze collectie aan te pakken.(te posten)

Ook Sega Megadrive (ntsc-j) hou ik nauw in de gaten maar wil me toch eerst meer richten op sfc aangezien ik stiekem altijd een 'Nintendo' fanboy was/ben :wink:
User avatar
Oldschool
Active Level:
Active Level:
Posts: 283
Joined: Sun Nov 30, 2008 22:19
Location: Limburg

Post by Oldschool » Wed Feb 02, 2011 21:39

almighty wrote:
Casey120 wrote:Volgens " undamned " , mod op shmups waar je hem net ook hebt gepost is deze Nightmares Busters nep , ik weet niet precies wat ie nou bedoeld :?

nep, ja hij is nooit officeel uitgekomen :wink: (komt verandering in)
Maar dat maakt deze game zo bijzonder :wink: , en buiten het feit om dat het gewoon echt een super uber platformer is.

Hij is gewoon niet te onderscheiden van een orginele cart/hoes etc.

Zo zijn er veel games niet uitgekomen in japan (voorbeeld: Super Punch out), je kon dan met een lege cart naar bepaalde plekken gaan er er voor kiezen om deze games op jou lege cart te laten zetten (het fijne weet ik er ook nog niet helemaal van), uiteraard tegen een betaling.Dit soort games zie je weinig voorbij komen en maakt ze daarom erg bijzonder.


Ik heb zon game waar je het over hebt, jaren geleden in tokyo gekocht voor de schamele prijs van 100 euro. Is nu ongeveer het driedubbele waard :P
almighty

Post by almighty » Fri Feb 04, 2011 18:27

- edit
Last edited by almighty on Tue Feb 08, 2011 19:03, edited 1 time in total.
almighty

Post by almighty » Fri Feb 04, 2011 20:50

Niet van plan om dat bij elke game te doen maar voor bijzondere games maak ik een uitzondering :wink:
Moeilijk spel en gelukkig heb je geen continue.

Image
Image
Image
close-up picture;
Image
*screenshots zijn genomen op een lcd 4:3 rgb*

Dan te bedenken dat het gewoon draait op de 'Super Famicom' :shock: echt super beeld en sta gewoon perplex van de graphic's 8)
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Post by Da Dude » Fri Feb 04, 2011 22:30

Zeker mooie graphics. Ik ken het niet, lijkt wat op turrican 2
almighty

Post by almighty » Fri Feb 04, 2011 23:11

Da Dude wrote:Zeker mooie graphics. Ik ken het niet, lijkt wat op turrican 2

Klopt, helaas is Super Turrican II (alleen deel 1) nooit uitgekomen in Japan maar deze maakt het zeker wel goed.
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Fri Feb 04, 2011 23:55

Wat heb je voor die rr betaald als ik het vragen mag?
User avatar
Trailblazer
Active Level:
Active Level:
Posts: 775
Joined: Thu Jan 08, 2009 21:15
Location: Breda - NL

Post by Trailblazer » Sat Feb 05, 2011 08:27

Mooie aankopen man!! FF2 SFC heb ik ook, blijft heerlijk. En zelfs zo heerlijk dat ik het idee krijg om het nu te gaan spelen. Ff wakker worden ;)

RR R2 blijft erg dik. Ook de sound v deze game is erg cool (heerlijke 16 bit strains).
almighty

Post by almighty » Sat Feb 05, 2011 09:51

ruderudie wrote:Wat heb je voor die rr betaald als ik het vragen mag?

genoeg :wink:

Maar zeker niet te veel :)
almighty

Post by almighty » Sat Feb 05, 2011 10:51

trailblazer800 wrote:Mooie aankopen man!! FF2 SFC heb ik ook, blijft heerlijk. En zelfs zo heerlijk dat ik het idee krijg om het nu te gaan spelen. Ff wakker worden ;)

RR R2 blijft erg dik. Ook de sound v deze game is erg cool (heerlijke 16 bit strains).

Final Fight gisteren even uitgespeeld, leuke game maar erg makkelijk en na mijn idee de minste uit de reeks.
Maar eens gaan sparen voor Final Fight Tough want kijk erg uit naar die game.

RR R2 gisteren veel gespeeld en kom tot level 4, wel gaaf dat er tussen de levels wat 'shmup' levels zitten, erg vet.
Nee deze game moet ik echt 'boxed' hebben want een cart voegt niks toe aan m'n collectie maar kan hem iedergeval nu even heerlijk spelen.
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Sat Feb 05, 2011 11:04

Hoeveel? Quanta costa? Of is dat een geheim? Heb zelf namelijk wel eens gekeken maar was nogal geschrokken van de prijs
almighty

Post by almighty » Sat Feb 05, 2011 11:14

ruderudie wrote:Hoeveel? Quanta costa? Of is dat een geheim? Heb zelf namelijk wel eens gekeken maar was nogal geschrokken van de prijs

Wil me gewoon niet teveel uitlaten over de prijzen van mijn gekochte games.
Is heel verschillend wat deze games doen, zo probeerde mij iemand op shmups.com deze game aan te bieden voor 400 dollar (cart only) en moest toen wel een beetje lachen, bedoel voor die prijs heb je een boxed versie in topstaat, als het al niet mint is.
Hij had toen zijn exemplaar verkocht voor ruim 400 dollar op ebay (ook een beetje geluk volgens de verkoper) dus is ook net een beetje wat een gek er voor geeft.

Voor een losse cart schommelen de prijzen best wel en de waarde ligt tussen de 100,00/150,00 euro. (veel meer zijn ze echt niet waard, teminste na mijn inzien)

Dus als je er eentje tegenkomt voor onder de 100,00 euro dan zou ik zeker toeslaan :)
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Feb 05, 2011 12:57

Wat een onzin om zoiets niet gewoon te vertellen. Het gaat niet om een huis ofzo.
goatboy

Post by goatboy » Sat Feb 05, 2011 13:42

Waarschijnlijk heeft Marc em voor een gunstige prijs kunnen kopen en houdt wijs z'n mond dicht zodat ie hem weer voor vette winst kan doorverkopen. :lol:

...en hij moet het ook zelf weten natuurlijk. :wink:
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Feb 05, 2011 20:15

Dat zou helemaal kansloos zijn.
ckong

Post by ckong » Sat Feb 05, 2011 23:05

goatboy wrote:...en hij moet het ook zelf weten natuurlijk. :wink:


+1
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Sun Feb 06, 2011 17:51

Yo Almighty, Ninja Warriors Again niks voor jou btw? Vette beat em up van taito ;)
Post Reply