ruderudie wrote:Ik heb in mijn room gewoon altijd het (verduisterende) rolgordijn naar beneden, werkt prima en dan weet je zeker dat het aardedonker is in de kamer. Ook goed voor overmatige hitte in de zomer.
Klopt, heb hier ook een strook van 60cm op het raam en dikke gordijnen hangen.
sfc blijft gewoon geweldig en speel er nog regelmatig op, weet ook niet of al mijn ''wanted'' games ooit hier bij mij in m'n collectie komen te staan aangezien sommige gewoon erg duur zijn.(Biometal, Ninja Warriors, RR R2, etc.)
Koop nu ook alleen nog games die compleet zijn en losse cart's laat ik gewoon liggen, gewoon leuk om te zoeken naar een complete game die ook nog eens in topstaat is.
Helaas zijn sommige games gewoon overpriced en niet iedereen weet de waarde van bepaalde games, gelukkig heb ik iemand leren kennen die vrij veel afweet van de waarde van de games dus kan ik mooi een beroep bij hem doen.Ook ik weet niet alles en schrok laatst van prijzen als; €650/€350,00 voor RR R2 en €120 voor Super Turrican.
Vooral RR R2 proberen de meeste mensen een slaatje uit te slaan omdat deze game behoorlijk zeldaam is en nooit buiten Japan is verschenen.
Maar de waarde ligt toch echt een stuk lager.(+/-€180,00).
Elke maand een paar sfc games en heb straks (weer) een geweldige collectie staan.
Nintendo heeft mij gewoon de mooiste ''game'' jaren gegeven en blijft gewoon voor mij de leukste tijd.