Mijn (bescheiden) gameroom. foto overload.

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Post Reply
Villadelfia

Mijn (bescheiden) gameroom. foto overload.

Post by Villadelfia » Mon May 31, 2010 14:34

Gameroom in het onderwerp kan je eigenlijk gewoon veranderen naar "room"

Dit is mijn set-up:
Image
Vroeger had ik een nice crt tv maar die heeft helaas de geest gegeven met een knal. (Toch bedankt voor de tv dexx!)

Ik zou ooit ook graag een candy cab willen kopen, maar daar heb ik het budget nog een jaar of 5-6 niet voor. Arme student en zo.

Tot dan doe ik het met mame en een tv zonder display lag.

Also, in realiteit staan uiteraard niet alle drie de controllers op de tafel. Die ene met een draaitafel is voor beatmaniaIIDX, een konami ritmespel.

En natuurlijk: bedankt dexx voor je oude astrocity cp.


Mijn games:
Image
Mijn game/andere dingen-rekje raakt een beetje vol, iemand tips voor een groter rekje voor games? Ik heb geen plaats voor een tweede rekje.


Mijn consoles:
Image
Image
Niet opgesteld: een megadrive en een amiga 500.


PS: Na dagen zwoegen over gradius III kom ik er achter dat er nog een second loop volgt... Plaatselijke kans op controllerregen de volgende paar dagen.
PPS: Don't mind the wall.


-Randy
User avatar
XanaduNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 48
Joined: Tue Feb 10, 2009 13:59

Post by XanaduNL » Mon May 31, 2010 14:58

Niet slecht voor een "arme" student. :P

Ook een paar goede mangas, maar Pita-Ten, Dears en Shugo Chara? Zijn die niet voor het vrouwelijk publiek bedoeld?

En watvoor Japanse games zijn dat? Shmups en music games?

Iig bedankt voor het delen. :)
Villadelfia

Post by Villadelfia » Mon May 31, 2010 15:08

XanaduNL wrote:Niet slecht voor een "arme" student. :P

Ook een paar goede mangas, maar Pita-Ten, Dears en Shugo Chara? Zijn die niet voor het vrouwelijk publiek bedoeld?

En watvoor Japanse games zijn dat? Shmups en music games?

Iig bedankt voor het delen. :)


Tja, ik lees ze graag :p

Enne, al die ps2 games met japanse titels op de rug zijn ritmegames. Pop'n music en beatmaniaIIDX.
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Mon May 31, 2010 16:37

Je bent zeker niet slecht bedeeld voor een arme student :-)

Gradius is 1 van mijn all-time favorieten. En ja, ik heb ook wel eens wat putten in de tafel geslagen met controllers, iets te hard op m'n MSX toetsenbord geramd, etc ;-)

Lang nog niet zo erg als m'n oude game-maatje; die werd zo kwaad tijdens het spelen van Call Of Duty op de XBOX360 dat 'ie de controller met ongeveer de snelheid van het licht tegen z'n LCD TV aansmeet. Da's toch een beetje minder.. :-)
ne0

Post by ne0 » Mon May 31, 2010 22:12

Mooie hoeveelheid games! Als je die NES nog gebruikt ipv emulatie zou ik als ik jou was toch een goede CRT voor een prikje op de kop tikken op marktplaats, mits je er uberhaupt plaats voor kan maken natuurlijk!
Villadelfia

Post by Villadelfia » Mon May 31, 2010 23:52

ne0 wrote:Mooie hoeveelheid games! Als je die NES nog gebruikt ipv emulatie zou ik als ik jou was toch een goede CRT voor een prikje op de kop tikken op marktplaats, mits je er uberhaupt plaats voor kan maken natuurlijk!


Momenteel heb ik niet echt NES games die ik echt wil experiencen, maar als ik ooit een FF1 cartridge (bijvoorbeeld, heb nog enkele andere games die ik ooit wil hebben) op de kop kan tikken ga ik zeker een crt tv proberen te vinden.
dexx
Active Level:
Active Level:
Posts: 503
Joined: Thu Aug 06, 2009 15:21

Post by dexx » Wed Jun 02, 2010 05:49

zo dan, je hebt die NAC controls wel mooi gepimpt.. :D klasse!!
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Wed Jun 02, 2010 14:17

dexx wrote:zo dan, je hebt die NAC controls wel mooi gepimpt.. :D klasse!!


Los van dat het is ingebouwd in een behuizing, is het NAC CP toch een standaard uitvoering? :roll:

Hij heeft gewoon alle controllers bij elkaar op het tafeltje gezet.
dexx
Active Level:
Active Level:
Posts: 503
Joined: Thu Aug 06, 2009 15:21

Post by dexx » Wed Jun 02, 2010 17:45

Cageman wrote:
dexx wrote:zo dan, je hebt die NAC controls wel mooi gepimpt.. :D klasse!!


Los van dat het is ingebouwd in een behuizing, is het NAC CP toch een standaard uitvoering? :roll:

Hij heeft gewoon alle controllers bij elkaar op het tafeltje gezet.


ja ok, ik bedoelde alleen die NAC CP, met die houten bak erom ziet het er mooi uit :) de rest daarvan is ook gaaf :mrgreen:
Post Reply