Mijn 2'de Sega Aero (almighty)

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
ckong

Post by ckong » Mon May 24, 2010 22:04

almighty wrote:Iemand nog een suggestie over de knoppen/balltops?


Dat is niet moeilijk. Bij een NOS cab moet je alles gewoon origineel houden. Tenminste, dat vind ik. Zonde om alles onnodig te pimpen.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Mon May 24, 2010 22:21

almighty wrote:
Psykick wrote:
almighty wrote:
goatboy wrote:
Psykick wrote:Ik wil die Astro van je wel ruilen tegen een Aero hoor Marc hehe...laat maar weten ;)


Geef die jongen toch wat rust Hasan! :D Dit gaat een staartje hebben...

Nee hoor jongens ik laat me niet gek maken, laat het hier lekker bij :P
En mijn NAC is zeker 2 Aero's waard, we hebben het hier wel over een minte cab he! :wink:


Hahaha niet mijn NOS Aero, dan mag jij weer die 2 gerefurbishte cabs bij mij inleveren hehe :lol:
Ik zou zeggen gewoon zo houden en ervan genieten, ik wou dat ik kon zeggen dat ik met mijn projecten klaar weas, maar dat duurt nog wel even....enjoy man ;)

Maar even voor de duidelijk Hasan, mijn Aero is ook NOS hoor :twisted:
Dus wel even wakker blijven he :wink:


Ik bedoelde ook niet die NOS met die oude monitor :lol: , dat zou lood om oud ijzer zijn, alleen dan met een nieuwe monitor in de mijn hehe.. :twisted: ....ff alle gekheid op een stokkie, ik zou ook voor witte knoppen gaan, maar als je een keertje wil experimenteren heb ik wel nieuwe sanwa orange pushbuttons liggen, kan je ff proberen ;)
goatboy

Post by goatboy » Mon May 24, 2010 22:59

pooyan wrote:
almighty wrote:Iemand nog een suggestie over de knoppen/balltops?


Dat is niet moeilijk. Bij een NOS cab moet je alles gewoon origineel houden. Tenminste, dat vind ik. Zonde om alles onnodig te pimpen.


Helemaal mee eens, Game on!
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Mon May 24, 2010 23:10

Ook mee eens om cabs in deze staat niet te pompen, alleen als ze helemaal aan gort zijn mag je ze flink aanpakken. Witte knoppen zou voor mij ook dan de limit zijn btw voor deze cab.
almighty

Post by almighty » Tue May 25, 2010 20:33

pooyan wrote:
almighty wrote:Iemand nog een suggestie over de knoppen/balltops?


Dat is niet moeilijk. Bij een NOS cab moet je alles gewoon origineel houden. Tenminste, dat vind ik. Zonde om alles onnodig te pimpen.

True, maar dit mag dan orgineel zijn maar de kleuren combi is gewoon niet mijn ding.
Ga er nog maar eens over nadenken.
Post Reply