Naomi chopping session gestart..

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Post Reply
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Naomi chopping session gestart..

Post by Psykick » Thu May 06, 2010 23:26

Na veel vraag her en der zijn we eindelijk begonnen met het choppen van een aantal Naomi's. Ook hadden we legs liggen en die hebben we ook gelijk aangepakt om zo kant en klare sets of choppen aan huis aan te bieden, wel zo makkelijk 8)

Anyway als je er eentje moet gaan doen is het best wel een klus en niet zomaar iets wat je even doet. Vandaar dat we samen met een kundige timmerman, die de vaste handyman van Jamma the Hutt is, aan een algehele sessie zijn begonnen waar we een aantal dagen voor hebben uitgetrokken. Ik moet zeggen dat we binnen 2 dagen al heel goed op orde zijn en de kasten nagenoeg weer in elkaar hebben. We hebben gewoon niet alle tijd van de wereld en moeten kijken of weer een dag vrij kunnen krijgen om het af te maken, of een paar avondjes met een pilsje het afmaken.

Zodra ze af zijn komen ze bij de buy and sell te koop te staan. Het worden iig vette cabs met vette nieuwe Hantarex 31k schermpjes erin en technisch helemaal nagelopen en natuurlijk gechopped en mooi schoongemaakt.

Voor iedereen die alvast wil reserveren voor een chopping sessie aan huis adviseer ik ons een berichtje te sturen.

Hier alvast wat chopping in action pics ;)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Last edited by Psykick on Fri May 07, 2010 08:50, edited 1 time in total.
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Fri May 07, 2010 05:43

Dat is een hoop chopping-action !
Komt toch niet door mij? :D

Maarre nieuwe schermen ...... vertel !
Team 15 kHz
almighty

Post by almighty » Fri May 07, 2010 06:20

Ziet er goed uit, ben benieuwd hoe ze eruit gaan zien.

Alleen 31khz of?
ckong

Post by ckong » Fri May 07, 2010 08:04

mooi hoor, bijna lopende band werk. Ziet er goed uit. Als die klaar zijn heb je er inderdaad een paar vette cabs staan.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Fri May 07, 2010 08:44

Ja idd zgan nieuwe 29" Hantarex schermen die we overzeten in deze cabs. Hantarex 31kHz is gewoon het beste plaatje die er bestaat.

We kunnen ook 15kHz Hantarex schermen erin bouwen, maar dan moet je dus ook je kast naar JAMMA overzetten, beetje een gedoe, maar at the right price kan natuurlijk een hele hoop.

Ik zal jullie op de hoogte houden.
Matthijs

Post by Matthijs » Mon May 10, 2010 20:11

Ziet er goed uit Hasan! Ik heb zeker interesse in een setje legs dus als je me nog niet op de lijst had staan, schrijf mij maar op! (ervan uitgaande dat de prijs wat lager is dan die originele Japanse SD legs, haha)
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Mon May 10, 2010 20:26

Ok Matthijs, dat had ik sowieso al ingecalculeerd, maar bij deze dan officieel. IK zal je nog wel een zacht prijsje doorsturen ;)
Post Reply