Even een eigen reactie, aangezien ik dit hele topic over het hoofd heb gezien;
Ik moet eerlijk toegeven dat de NES niet mijn beste werk is. Zoals al aangegeven; in twee jaar tijd is almighty de tweede geweest met een klacht.
De eerste klacht bestond uit het feit iemand vond dat de lak te snel losliet. Die persoon was dan ook zijn joystick aan het mishandelen omdat hij hem zelf had gemod met triggers en hem rondgooide.
Degene die mijn andere werk in levende lijve hebben gezien verifieren zelf dat het er netjes uitziet. Neem Ken b.v. voor de Halo Xbox 360.
Misschien heb ik de NES te snel in de doos gedaan voor het opsturen; misschien is daardoor de rode verf gaan druipen, is er stof op gekomen etc.
De foto's die ik heb gezet op DeviantArt zijn namelijk niet gefotoshop'ed. Daarom denk ik dat het met het versturen is mis gegaan.
Verder - en dit natuurlijk geen excuus - steken er op dit moment nogal wat hevige persoonlijke problemen waardoor ik misschien out of focus was/ben.
Anyway, ik heb almighty een compensatie gegeven; in mijn folder staat dat ik dat niet doe, maar omdat ik nogal ben geschrokken - waarschijnlijk door de verzending dus - heb ik een gedeelte van het bedrag terug gegeven. Het is een unicum dat er zoiets gebeurt, laat staan dat mijn werk niet goed bevalt.
En als almighty vind dat ik niet goed werk zou leveren, dan is dat zijn goed recht. Verder, vertrouw ik de mensen die hier vertoefen helemaal; velen van ons zijn experts op meerdere gaming gebieden. Niet alleen vertrouw ik zijn beoordeling, maar zeker ook dat van anderen. Ook ben ik geen onbekende hier.
Dat heeft mij ook doen besluiten tot compensatie. En tsja, opnieuw bewijzen; ik heb deze week weer een custom die ik ga posten, misschien dat mensen dan weer een beetje vertrouwen krijgen?