Aanwinsten Maku-san

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Post Reply
Maku-san

Aanwinsten Maku-san

Post by Maku-san » Tue Jan 12, 2010 02:37

Hoi ik ben al een tijdje inactief op deze forum dus heb ik besloten om ff mijn profile op te frissen door enkele foto's te uploaden van mijn aanwinsten tijdens mijn stageperiode op Curacao :lol: 8)

Image

Image

Image

Allemaal gesealed
Maku-san

Post by Maku-san » Tue Jan 12, 2010 02:49

Eergisteren tijdens een garage sale voor ongeveer 10 euro deze pakket gekocht. Beste deal die ik ooit heb gekregen..

Image

De thundercats en centurions Jake Rockwell gesealed in verpakking !
Maku-san

Post by Maku-san » Tue Jan 12, 2010 02:55

Dit heb ik samen met de genesis en atari lynx pakket gekocht voor ongeveer 30 euro voor ze allemaal. Ook allemaal in verpakking gesealed !

Image
Maku-san

Post by Maku-san » Tue Jan 12, 2010 03:02

Image

Gesealed in verpakking !!
ckong

Post by ckong » Tue Jan 12, 2010 10:21

Gesealed, gesealed, gesealed. Dat betekent dus dat je er alleen maar naar kunt kijken. :roll:
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Tue Jan 12, 2010 10:24

pooyan wrote:Gesealed, gesealed, gesealed. Dat betekent dus dat je er alleen maar naar kunt kijken. :roll:


Of het plezier beleven aan het feit dat je de eerste bent die alles uit de verpakking haalt!

Leuke vondsten, hoor.
Maku-san

Post by Maku-san » Tue Jan 12, 2010 13:05

@pooyan de atari lynx spellen en sega cd spellen hoef ik niet te spelen mss zal ik ze ooit in de toekomst ruilen tegen andere spellen(gesealed?) of doorverkopen.

@cageman thnx but no thnx :lol:
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Tue Jan 12, 2010 15:32

Maku-san wrote:@cageman thnx but no thnx :lol:

Als in: je laat alles in de sealed verpakking zitten? :roll:
User avatar
Xtincthed
Active Level:
Active Level:
Posts: 158
Joined: Tue Dec 01, 2009 16:15
Location: Nederland
Contact:

Post by Xtincthed » Tue Jan 12, 2010 16:27

dingen die je toch niet wil spelen zou ik sealed laten

of het moet zijn dat je met die thundercats nog in je thundercats-castle wilt gaan spelen om Mum-ra te verslaan ;)

en die lynx spellen.. ik zou ze dicht laten :p
Image
- Playstationcollecting.com .. The online Playstation Collecting Community
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Post by Ratson » Tue Jan 12, 2010 18:00

Spellen zijn om te spelen,als je wat te kijken wil hebben moet je maar een schilderij kopen of een digi fotolijst.
Die poppetjes zou ik ook gewoon in de verpakking laten aangezien de verpakking van de meeste action figures wel oke is.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
almighty

Post by almighty » Tue Jan 12, 2010 18:23

Ratson wrote:Spellen zijn om te spelen,als je wat te kijken wil hebben moet je maar een schilderij kopen of een digi fotolijst.

Amen :wink:
Maku-san

Post by Maku-san » Wed Jan 13, 2010 02:55

@ cageman ja ik laat ze gewoon in de verpakking mss in de toekomst ruilen voor een of andere console of spel.

Games zijn om te spelen idd stel je voor koop je ergens heel goedkoop zeg maar voor 10 euro metal slug x voor de neo geo aes helemaal gesealed nieuw in verpakking, ga je nou die open scheuren omdat spellen zijn om te spelen ? :lol: :?
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Post by Ratson » Wed Jan 13, 2010 06:44

Maku-san wrote:@ cageman ja ik laat ze gewoon in de verpakking mss in de toekomst ruilen voor een of andere console of spel.

Games zijn om te spelen idd stel je voor koop je ergens heel goedkoop zeg maar voor 10 euro metal slug x voor de neo geo aes helemaal gesealed nieuw in verpakking, ga je nou die open scheuren omdat spellen zijn om te spelen ? :lol: :?


Hehe,dat bedoelde ik nou ook weer niet,maar je hebt erbij die alleen sealed games verzamelen en dat vind ik persoonlijk onzin.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Post Reply