Ja, het is een woody.

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
ckong

Ja, het is een woody.

Post by ckong » Sun Oct 25, 2009 19:02

Last edited by ckong on Sun Nov 01, 2009 20:56, edited 1 time in total.
almighty

Post by almighty » Sun Oct 25, 2009 19:45

Erg leuk gedaan Erik 8)
Cab ziet er zeker nog goed uit en wens je veel plezier met je nieuwe telg!
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Post by Ratson » Sun Oct 25, 2009 20:56

Vet mooi,ziet er echt nog geweldig uit.Rib uit je lijf? :lol:
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Sun Oct 25, 2009 21:37

Ja, zeker een mooie vangst. Zal je aardig wat centen gekost hebben, maar dat ding houdt ziijn waarde toch wel. Woodies blijven toch het jeugdsentiment van een gemiddelde Nederlandese arcade liefhebber, gezien het feit dat je vroeger niet eens van het bestaan van jap cabs wist. Ik vind die collectie cabs van die Darth Nunio ook erg mooi altijd, al is de replay value bij dedicated cabs altijd een probleem.

Ga je nu ook nog verder op de woody toer, nog andere wensen?
ckong

Post by ckong » Sun Oct 25, 2009 22:33

ruderudie wrote:
Ga je nu ook nog verder op de woody toer, nog andere wensen?


Vermoedelijk wel. Wensen zijn er uiteraard, maar in tegenstelling tot candy cabs zijn klassieke woodys soms erg moeilijk te vinden en behoeven vaak (einige) restauratie. Voordeel is wel dat parts nog in overvloed te vinden zijn in de USA en dankzij de $ koers tegen schappelijke prijzen.

andere wanted cabs zijn ms.Pacman, Galaga, Centipede, etc. etc.

Behalve availability (mooi woord) is ruimte ook een groot probleem. Ik heb nu al nagenoeg al mijn japanse spul en consoles in opslag staan. Die gameroom moet toch wel gauw gerealiseerd worden.
almighty

Post by almighty » Mon Oct 26, 2009 07:30

pooyan wrote:Ik heb nu al nagenoeg al mijn japanse spul en consoles in opslag staan. Die gameroom moet toch wel gauw gerealiseerd worden.

Dat is gewoon zonde he, neem aan als je iets koopt er ook graag mee wilt spelen, toch?
ckong

Post by ckong » Mon Oct 26, 2009 08:44

almighty wrote:
pooyan wrote:Ik heb nu al nagenoeg al mijn japanse spul en consoles in opslag staan. Die gameroom moet toch wel gauw gerealiseerd worden.

Dat is gewoon zonde he, neem aan als je iets koopt er ook graag mee wilt spelen, toch?


Ja, maar dat heb ik ook genoeg gedaan. We zijn thuis weer verder gegaan met de verbouwing en het spul stond echt in de weg, vandaar de opslag. Is uiteraard maar tijdelijk. En ik heb nog wel een NAC met alle gameboards staan. En nu een DK. Kom dus wel aan mijn trekken.
almighty

Post by almighty » Mon Oct 26, 2009 09:05

Dan is het goed :)
bedoel zoveel mooi spul, dat verdient gewoon aandacht.
ckong

Post by ckong » Sun Nov 01, 2009 20:57

Weer een zondag, weer een dag onderweg: http://www.dragonslairfans.com/smfor/in ... 72.new#new :D :D
User avatar
Xtincthed
Active Level:
Active Level:
Posts: 158
Joined: Tue Dec 01, 2009 16:15
Location: Nederland
Contact:

Post by Xtincthed » Sat Dec 26, 2009 13:53

wow echt een hele mooie DK kast!
mooie verslagen van je roadtrips :)
Image
- Playstationcollecting.com .. The online Playstation Collecting Community
ckong

Post by ckong » Sat Dec 26, 2009 22:23

Xtincthed wrote:wow echt een hele mooie DK kast!
mooie verslagen van je roadtrips :)


Thanks, er staan er nog een paar op stapel, binnenland en buitenland :D
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Dec 26, 2009 23:01

Leuke cab, mooi om erbij te hebben. Congrats!
ckong

Post by ckong » Tue Jan 12, 2010 20:27

Zoals een aantal van jullie wel weten ben ik zowle een liefhebber van cabdy cabs als ook van de echte classic cabs (soms oneerbiedig woody's genoemd). Maar al met al heb ik de laatse tijd een paar prachtige classics verzameld, Donkey Kong, Centipede, Asteroids, Galaxian, Vanguard en After Burner 2.

Maar vandaag heb ik toch wel een topper binnengehaald, vind ik zelf, een Star Wars cockpit game. Je kunt hier het verhaal lezen als je geïnteresserd bent. Voor mij net een spannend jongensboek: http://www.dragonslairfans.com/smfor/in ... pic=1267.0
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Tue Jan 12, 2010 20:48

Maar koop je die motor nou nog?

Nah, zonder dollen Erik, mooi verhaal :D
Team 15 kHz
joeks
Active Level:
Active Level:
Posts: 548
Joined: Tue Dec 09, 2008 12:22
Location: Goes, Nederland

Post by joeks » Tue Jan 12, 2010 20:52

Zo Erik! Wat een aanwinst weer, niet zomaar een classic! Het gaat hard met je cabs man :)
goatboy

Post by goatboy » Tue Jan 12, 2010 20:55

Een museum aan het beginnen, Erik? :) Wist niet dat je al zoveel classics had verzameld man! :o Je hebt toch niet stiekum al je Candy's verkocht om deze meuk allemaal binnen te halen toch? :wink:

Wel erg tof dit soort roadtripjes. Niets spannender dan het halen van een nieuwe cab en het verhaal er achter. Deze StarWars cockpit cab ken ik niet denk ik. Ben benieuwd naar de foto's.
Last edited by goatboy on Tue Jan 12, 2010 21:10, edited 1 time in total.
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Tue Jan 12, 2010 21:01

Mooi verhaal. Ben erg benieuwd naar de foto's :-)

Ik wist trouwens niet dat je Afterburner 2 ook had staan? Welke? de upright?
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Post by Ratson » Tue Jan 12, 2010 21:31

Zo verschrikkelijk jaloers op die star wars cockpit,ook al heb ik geen ruimte voor zoiets.Het is je wel gegund hoor en moet zeggen dat ik die qua uiterlijk één van de vetste dedicated cabs ooit vind.
Waar woon je want ik wil echt een foto van mezelf in die cab.
Btw,Adidas brengt een serie sneakers uit genaamd Star Wars collection(i want those shoes)
Last edited by Ratson on Mon Feb 01, 2010 15:31, edited 1 time in total.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Tue Jan 12, 2010 21:37

Is het deze?

Image
ckong

Post by ckong » Tue Jan 12, 2010 22:05

Cageman wrote:Mooi verhaal. Ben erg benieuwd naar de foto's :-)

Ik wist trouwens niet dat je Afterburner 2 ook had staan? Welke? de upright?


Ja, de upright. Moet ik nog wel ophalen, het winterweer zit een beetje tegen.
ckong

Post by ckong » Tue Jan 12, 2010 22:05

Cageman wrote:Is het deze?

Image


Yep, mooi toch? Het is een vector game, net als Asteroids, maar dan in kleur. Echt geweldig, ook de gameplay, speach and sound. En zodra ik hem in mijn gameroom heb staan (ga morgen naar een schuurbouwer om mijn wensen door te spreken) is iedereen welkom om een rondje te gamen.
ckong

Post by ckong » Tue Jan 12, 2010 22:08

ElPancho wrote:Maar koop je die motor nou nog?



Ja, als in vorig jaar september. :)
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Tue Jan 12, 2010 22:29

pooyan wrote:En zodra ik hem in mijn gameroom heb staan (ga morgen naar een schuurbouwer om mijn wensen door te spreken) is iedereen welkom om een rondje te gamen.


Wow. een aparte schuur voor arcade-stuff.. if only I had the space.. da's gewoon een droom die uitkomt, man.

Ik hou me aanbevolen voor een rondje gamen als het zover is. Ik kreeg Afterburner 2 altijd met 1 credit rond.. :roll: En Star Wars.. daar heb ik net even een youtube van zitten kijken. Prachtig stukje gaming-retro..!!
almighty

Post by almighty » Wed Jan 13, 2010 08:09

Erg leuk verhaal Erik en het schiet nu zeker lekker op met je classics cabs. 8)
Ook fijn om te horen dat bouw van je aparte schuur nu ook in zicht is en ben echt reuze benieuwd naar het eind resultaat.
Zal een mooi gezicht zijn die Candy cabs gemixt met Classic cabs, nog een Pachislo/Pachinko erbij en dan gaat het helemaal goedkomen :wink:

Ben echt reuze benieuwd en hoop dat de bouw straks lekker opschiet en dat je straks maar heerlijk mag genieten van je prachtige aanwinsten!

Cheers :D
ckong

Post by ckong » Wed Jan 13, 2010 08:52

almighty wrote:.... nog een Pachislo/Pachinko erbij en dan gaat het helemaal goedkomen :wink:

Cheers :D


Yes, :wink:

Er staat inderdaad een Pachinko op me te wachten, Star Wars nota bene. zal binnenkort even een belletje plegen om hem op te halen.
Post Reply