Trailblazer's Game Room

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
User avatar
Trailblazer
Active Level:
Active Level:
Posts: 775
Joined: Thu Jan 08, 2009 21:15
Location: Breda - NL

Trailblazer's Game Room

Post by Trailblazer » Fri Sep 04, 2009 20:58

Eindelijk heb ik eens tijd gehad om wat piccas van mn gameroom (lees zolder) te maken. Sinds ik ben verhuisd heb ik werkelijk alles in het werk gesteld om deze zolder tot een waar gameparadijsje te maken. De fotos zijn gemaakt met mn blackberry dus super kwaliteit is het niet maar voor een eerste indruk denk ik goed.

Here we go!

Image

Image

Image

Image

Er staan ook nog een GC en een SNES in het kastje, die zie je niet. Die cab gaat er ook komen, plaats zat maar ook dat zie je nu niet. Zal eens een keer goede fotoos maken!

Tijd keeps on slippin.....
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Sat Sep 05, 2009 14:09

ah nog een zolder erbij, ziet er netjes uit. vooral je neo geo spul :twisted:
Image
almighty

Post by almighty » Sat Sep 05, 2009 15:45

Dit is teminste een zolder haha, bij mij kan ik net staan in het midden.
Als ik zoveel ruimte had dan...

Ziet er gezellig uit 8)
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Sat Sep 05, 2009 16:12

Netjes bruder, ik vind alleen altijd dat het storend werkt als je iets op de tv hebt staan als je geconcentreerd naar het beeld aan het staren bent. Maar goed, verder kun je zeker 3 cabs kwijt dus ergens volgend jaar help ik je graag mee demonteren en sjouwen. En die Neo-plexi is de shit, ik ga er zeker ook nog een van Nintendo bestellen, mooie troep is dat.
User avatar
Trailblazer
Active Level:
Active Level:
Posts: 775
Joined: Thu Jan 08, 2009 21:15
Location: Breda - NL

Post by Trailblazer » Mon Sep 07, 2009 15:46

Dank voor jullie reacties! De fotoos zijn wel bizar slecht zeg....

Maar ruimte is er idd wel. Alleen mn vriendin mauwt steeds harder dat ze geen cab wil daar. Ik zeg dan dat het ook leuk voor haar is aangezien ik dan op zolder leef en zij de hele benedenruimte voor haarzelf heeft ;) Koelkastje op zolder erbij en je bent kaar toch?

Wil ook nog Ledlichtjes aanbrengen die aan de buitenkant net boven vloerhoogte gemonteerd worden, zodat deze op / over de vloer schijnen (blauwe banen) lijkt me ook mooi, maar weet niet waar ik die kan halen (zouden op batterijen moeten werken).

Maar Bruder, wat bedoel je met TV aan; dat ie op de fotto aanstaat? Ik wil em ook wel uitzetten maar vind het zelf altijd wel handig als ie aanstaat en ik naar de tv aan het staren ben of begrijp ik je dan niet goed? En die plexi is idd vet. Alleen jammer dat de kabel wat lastig weg te werken is!

Ik zal binnekort eens wat goede fotos posten (met sticks etc. maar zonder vleeskleurige ballen).
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Mon Sep 07, 2009 16:14

Ik bedoelde het paard op de tv.
User avatar
Trailblazer
Active Level:
Active Level:
Posts: 775
Joined: Thu Jan 08, 2009 21:15
Location: Breda - NL

Post by Trailblazer » Tue Sep 08, 2009 06:43

whAHHAHAHAHAHA. Hoezo langs elkaar heen lullen!

Tja, dat paard, wat moet ik daar nu v zeggen... Die TV is zowat met paard v Tilburg zo n Breda gegaan. Ik denk dat ze slechts 20 minuten gescheiden hebben doorgebracht toen.

Maar tis wel vreemd dat ie r weer op staat. Blijkt dat de mens onbewust toch streeft naar een stukje herkenning denk ik.

Maar eens: het is een afleidend voorwerp.....;) Hebben?
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Tue Sep 08, 2009 16:12

Ik ben meer van de poesjes, sorry
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Tue Sep 08, 2009 22:38

ik heb een beeldje van een koe dressed as a poodle..... dan valt dat paard best mee :)
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
User avatar
Trailblazer
Active Level:
Active Level:
Posts: 775
Joined: Thu Jan 08, 2009 21:15
Location: Breda - NL

Post by Trailblazer » Fri Mar 05, 2010 08:06

Nwe aanwinst:

Image

Image
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
ne0

Post by ne0 » Fri Mar 05, 2010 09:44

Leuke zolder! Cabs erbij en je bent klaar toch. Hoop ook eindelijk zoiets te hebben als ik verhuis. Trouwens inderdaad kutkwaliteit van zo'n blackberry.
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Fri Mar 05, 2010 17:18

Mooie aanwinst weer, op naar een volledige collectie JAP games!!!!
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Fri Mar 05, 2010 22:41

ne0 wrote:Trouwens inderdaad kutkwaliteit van zo'n blackberry.


Meer Blackblurrie
User avatar
Trailblazer
Active Level:
Active Level:
Posts: 775
Joined: Thu Jan 08, 2009 21:15
Location: Breda - NL

Re: Trailblazer's Game Room

Post by Trailblazer » Sat Jul 16, 2011 11:34

Kleine update... Inmiddels zo'n kleine 30 AES titels in collectie. Ik verzamel alleen JAP'se games, geen US/EURO versies. Het gaat wat traag maar de shit is ook expensive (voor mij iig).

Gameroom beetje gehusseld zodat alles bij elkaar staat wat bijelkaar hoort. En een hele vette titel gescoord; Sengoku Densho 2001!

Image

Image
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Re: Trailblazer's Game Room

Post by ruderudie » Sat Jul 16, 2011 11:45

Vet hoor, zeker een collectie om trots op te zijn. Er gaat toch niks boven them big ol' neo carts! Ik zou er ook nog wat echte oldskool /release titels bij halen zoals nam, maar langzaam bouwen dan speel je de game tenminste ook gewoon lekker tot je een nieuwe koopt. Anders raak je "marc-ed" up!
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Re: Trailblazer's Game Room

Post by Ken » Sat Jul 16, 2011 19:16

ruderudie wrote: "marc-ed" up!

En dan dit!

On topic: Er is niks zo mooi als een rij Japanse Neo games.
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Trailblazer's Game Room

Post by Da Dude » Sun Jul 17, 2011 11:34

On topic: Er is niks zo mooi als een rij Japanse Neo games.


helemaal mee eens
User avatar
Trailblazer
Active Level:
Active Level:
Posts: 775
Joined: Thu Jan 08, 2009 21:15
Location: Breda - NL

Re: Trailblazer's Game Room

Post by Trailblazer » Fri Mar 16, 2012 20:12

De kogel is eindelijk door de kerk, binnenkort staat er een NNC op zolder! Bijgaand een picca (bij Ronnie besteld), updates volgen!

Image
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Re: Trailblazer's Game Room

Post by Ratson » Fri Mar 16, 2012 21:02

Tof man, ziet er goed uit :)
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Re: Trailblazer's Game Room

Post by ruderudie » Sun Mar 18, 2012 21:46

Heeeeel vet, meteen een goede kick-start een dikke NNC! Dat wordt raggen bro!
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: Trailblazer's Game Room

Post by Cageman » Sun Mar 18, 2012 21:52

ruderudie wrote:Heeeeel vet, meteen een goede kick-start een dikke NNC! Dat wordt raggen bro!


Nee, jonguh! Met respect behandelen, die NNC. Beetje aaien, af en toe tegen praten. Koesteren, dat ding. Over een paar jaar zijn ze zo zeldzaam als hobbelpaardenpoep.
jiggymf

Re: Trailblazer's Game Room

Post by jiggymf » Sun Mar 18, 2012 22:07

Kopen, als nieuw maken en in een hoek frotten, nooit meer aanzetten :mrgreen:
User avatar
Trailblazer
Active Level:
Active Level:
Posts: 775
Joined: Thu Jan 08, 2009 21:15
Location: Breda - NL

Re: Trailblazer's Game Room

Post by Trailblazer » Sun Apr 08, 2012 09:40

Stramme spieren en een freestyle manga tekening op de trapmuur rijker staat de NNC eindelijk op zolder te blinken. Gisteren met Rudie en een vriend naar boven gesjouwd in twee delen. Monitor is relatief makkelijk te ontkoppelen dus die er even uit getild en apart naar boven gebracht. Frame was wat lastiger maar al met al geen grote problemen gehad (behalve dus die tekening)!

Vervolgens even een system256 met wat games van Arno geleend om te testen (nogmaals dank!) en het is een plaaaaaaaatje!!!!!!!!! Schitterend beeld en het geluid is lekker diep. Tel daar de gecleande NNC bij op en de bal is rond; dik tevreden!

Nu op zoek naar games, mobo's etc., mooi ff de tijd voor komende dagen hehe. Hieronder alvast een impressie maar niet zon goede foto helaas. Zal vanavond of morgen een paar nieuwe posten!

Image
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
stevuns
Active Level:
Active Level:
Posts: 506
Joined: Thu Jul 28, 2011 20:57

Re: Trailblazer's Game Room

Post by stevuns » Sun Apr 08, 2012 09:52

Errug vet hoor! Ook al twee mooie krukken erbij zie ik :D
jiggymf

Re: Trailblazer's Game Room

Post by jiggymf » Sun Apr 08, 2012 09:55

Top man , ziet er super uit!! (alleen de kleur vande balltops en knoppen kunnen echt niet imho ^^)

Je gaat nog veel plezier hebben van die cab :)
Post Reply