Max's New Astro city, NyuuasutoroSHITI

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Post Reply
User avatar
maxio098ui
Active Level:
Active Level:
Posts: 67
Joined: Fri Mar 13, 2009 17:46

Max's New Astro city, NyuuasutoroSHITI

Post by maxio098ui » Fri Aug 07, 2009 01:38

Mijn lieve Oma heeft me opgehaald, ze wou graag rijden omdat ze het idee van die kast echt leuk vond. Nou om 14.30 weg gegaan van mijn huis. in amstelveen mijn oom zijn Fiat Scudo opgehaald, bleek dat de handrem vast zat. Na een half uur trekken en duwen eindelijk los! De handrem werd niet meer gebruikt sinds dan XD.
We waren pas uit amsterdam om 16.20 terwijl we om 17.00 bij Erik zouden zijn. We wisten dat we niet meer op tijd zouden komen:oops:.

eigenlijk was de weg redelijk vrij en maakten we goede tijd. waren ongeveer kwart voor zes waar we moesten zijn. Huiskamer binnen gelopen. Daar stond hij dan in al zijn glorie! mijn NAC!! Sinds dan ben ik eigenlijk super blij geweest.
Even de scudo ingetild, en we waren weg! Onderweg zag ik dat hij best veel bewoog achterin dus heb ik de kast vast gezet, en sinds dan was het home base. De kast bewoog 0% meer dus hard rijden was geen probleem, ongeveer 140 over de snelweg geen probleem, de snelweg was toch helemaal leeg.
Eenmaal thuis in Amsterdam even langs een vriend gereden uit de douche getrokken en in de busje geflikkerd. 20 1/2 meter naar mijn huis van zijn huis en klaar, eindelijk thuis. deurtjes open gedaan, eruit gehaald met zijn 3en. Ik moet zeggen zo een kast midden in de weg is echt een eyecatcher! iemand flikkerde bijna van zijn fiets terwijl hij langs reed door het kijken. XD. Buur kindjes zaten ook te kijken.
Was wel ff zweten om de NAC 4 trappen omhoog te krijgen maar gelukkig had ik genoeg mensen om te helpen. En dan in me kamer geschoven. Blij ben ik zeg. Nu lang genoeg gepraat. Nu FOTOS!!:


Image
Image
Image
Eindelijk in me kamer. paste door alle deuren met 1 cm to spare. :lol: moest wel met 3 man omhoog zware ding is 't.

Image
Inside the control panel. viel wel mee hoe vies. Gaat wel schoongemaakt worden tho. Maar mijn woody is viezer geweest. :?

Image
Image
De CP meteen een andere bal op de 2P gedaan en een spare sanwa in de 1P gedaan. Ook de vermoorde 2de stick.

Image
Binnenkant ziet er wel rustig uit. Mijn woody was zeker veel erger.

Image
Coin counter. Vraag me toch wel af hoevaak ie over is gesprongen op 000000, if ever.

Image
Pauze.
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Fri Aug 07, 2009 06:38

Mooi verhaal man.
Zie het al voor me, met oma en de nac over de wegen :)

Roze buttons en dames is win. Al vinden de ladies in mijn kring de bubbletops wel weer ghey :? .... gelukkig zijn er ook wel eens momenten dat ik ze wel snap.

Hoe dan ook, veel plezier bij het schoonmaken en mss zelf refurben, maar vooral ook met gamen!

Ennie die tl voor de toplight (zag je vraag op AO) .... gewoon 1 halen met de zelfde specs (15 watt en de goede lengte) 110V /220 V verhaal is nvt. in deze.
Team 15 kHz
almighty

Post by almighty » Fri Aug 07, 2009 06:41

Veel plezier met je cab maar zal vast wel goedkomen :wink:
ckong

Post by ckong » Fri Aug 07, 2009 07:32

Hé Max, mooi verhaal man. Ben blij dat de NAC een goede plek heeft gekregen. Ga je verder cosmetisch nog wat doen aan de cab of (voorlopig) niet?
User avatar
maxio098ui
Active Level:
Active Level:
Posts: 67
Joined: Fri Mar 13, 2009 17:46

Post by maxio098ui » Fri Aug 07, 2009 11:29

Jep ik ga nog wel aloes opfixen maar moet ff wat geld binnen krijgen. ik laat m niet zo zitten ik wil m laten schijnen. Heb net een beetje met een doekje rond geveegd en hij is echt mooi wit binnen de speaker behuising :p
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Fri Aug 07, 2009 20:42

Vet, het arcadevirus verspreid zich als nooit tevoren! Welke game krijgt de eer om in de NAC te mogen wonen?

ps. Koop eerst wat games van je weinige geld, spelen is belagnrijker dan shinen. Beetje karakter in de vorm van gebruikerssporen kan geen kwaad
User avatar
maxio098ui
Active Level:
Active Level:
Posts: 67
Joined: Fri Mar 13, 2009 17:46

Post by maxio098ui » Fri Aug 07, 2009 21:52

Ik weet nog niet wat ik erin wil doen. Het eerste waar ik me handen aan kan krijgen. Liefst een vert shmup en anders een MVS mobo en een beetje MS of KOF. maar heb nog niet een gevonden.
Post Reply