We waren pas uit amsterdam om 16.20 terwijl we om 17.00 bij Erik zouden zijn. We wisten dat we niet meer op tijd zouden komen:oops:.
eigenlijk was de weg redelijk vrij en maakten we goede tijd. waren ongeveer kwart voor zes waar we moesten zijn. Huiskamer binnen gelopen. Daar stond hij dan in al zijn glorie! mijn NAC!! Sinds dan ben ik eigenlijk super blij geweest.
Even de scudo ingetild, en we waren weg! Onderweg zag ik dat hij best veel bewoog achterin dus heb ik de kast vast gezet, en sinds dan was het home base. De kast bewoog 0% meer dus hard rijden was geen probleem, ongeveer 140 over de snelweg geen probleem, de snelweg was toch helemaal leeg.
Eenmaal thuis in Amsterdam even langs een vriend gereden uit de douche getrokken en in de busje geflikkerd. 20 1/2 meter naar mijn huis van zijn huis en klaar, eindelijk thuis. deurtjes open gedaan, eruit gehaald met zijn 3en. Ik moet zeggen zo een kast midden in de weg is echt een eyecatcher! iemand flikkerde bijna van zijn fiets terwijl hij langs reed door het kijken. XD. Buur kindjes zaten ook te kijken.
Was wel ff zweten om de NAC 4 trappen omhoog te krijgen maar gelukkig had ik genoeg mensen om te helpen. En dan in me kamer geschoven. Blij ben ik zeg. Nu lang genoeg gepraat. Nu FOTOS!!:

Eindelijk in me kamer. paste door alle deuren met 1 cm to spare.

Inside the control panel. viel wel mee hoe vies. Gaat wel schoongemaakt worden tho. Maar mijn woody is viezer geweest.

De CP meteen een andere bal op de 2P gedaan en een spare sanwa in de 1P gedaan. Ook de vermoorde 2de stick.

Binnenkant ziet er wel rustig uit. Mijn woody was zeker veel erger.

Coin counter. Vraag me toch wel af hoevaak ie over is gesprongen op 000000, if ever.

Pauze.