Nieuwe aanwinst!

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Post Reply
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Nieuwe aanwinst!

Post by Cageman » Sat Jun 13, 2009 14:25

Zo. En toen stond deze ineens bij me thuis.. :D

http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=612525245&media_secret=eJ3i

http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=612525301&media_secret=xjHS

http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=612525397&media_secret=1ArP


Voor wie mijn introductie heeft gelezen: Ik speelde vroeger veel Afterburner in de speelhal. Dit is voor mij een beetje een droom die uitkomt. SEGA op zijn best, als je het mij vraagt :-)

Binnenkort foto's van de rest van m'n collectie :-)

EDIT: Plaatjes willen niet.. ff als URL geplaatst..:-)
User avatar
S913
Active Level:
Active Level:
Posts: 233
Joined: Tue Apr 28, 2009 18:09
Location: Wil(der)nis

Post by S913 » Sat Jun 13, 2009 14:35

Nice! Ik heb vroeger ook menige gulden in de bodemloze Afterburner-put gegooid (want ik kon er niets van, maar vond het wel verslavend) en dit ziet er nog even een stuk beter uit. Erg cool.

Veel plezier ermee :D
When altering ones mind becomes as easy as programming a computer, what does it mean to be human?
ckong

Post by ckong » Sat Jun 13, 2009 14:39

Erg gaaf, prachitge setup man, maar ik heb nooit geweten dat die opstelling met een Maxi Cosi werd geleverd. Special Edition? :wink:

(I'm just a jealous guy)
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Sat Jun 13, 2009 14:58

pooyan wrote:Erg gaaf, prachitge setup man, maar ik heb nooit geweten dat die opstelling met een Maxi Cosi werd geleverd. Special Edition?


:lol: Afterburner Climaxicosi :lol:
goatboy

Post by goatboy » Sat Jun 13, 2009 17:32

:shock: Da's wel erg cool! Gefeliciteerd dan maar. :wink:
SmokinJokerZz

Post by SmokinJokerZz » Sat Jun 13, 2009 17:46

Gruwelijke setup ! OMG wat is dit zo erguuh mooi
User avatar
Wombat
Active Level:
Active Level:
Posts: 525
Joined: Sun Sep 25, 2005 18:10
Contact:

Post by Wombat » Sat Jun 13, 2009 18:34

kicke, hoeveel heb je er uiteindelijk voor betaald? op Marktplaats had ie een bod van 1750 en 2000 gekregen geloof ik.
S-E-G-A 8)
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Sat Jun 13, 2009 20:27

Vet man, wat een gruwelijke kast, vooral als je een After Burner freak bent is dit gewoon a dream come true! Het is een hoop geld, maar mijns inziens cker waard en des te leuker om hem helemaal grijs te spelen :twisted:
Geniet ervan!
ne0

Post by ne0 » Sat Jun 13, 2009 20:30

Zit hier trouwens een DVD bij? Zoniet zeker ff uitzoeken hoe je de harddrive kan backuppen. Beetje zonde anders als de drive een keer crashed en je de lindy wel kan repareren maar de software niet meer hebt.
ne0

Post by ne0 » Sat Jun 13, 2009 20:30

Zit hier trouwens een DVD bij? Zoniet zeker ff uitzoeken hoe je de harddrive kan backuppen. Beetje zonde anders als de drive een keer crashed en je de lindy wel kan repareren maar de software niet meer hebt.
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Sat Jun 13, 2009 20:52

ne0 wrote:Zit hier trouwens een DVD bij? Zoniet zeker ff uitzoeken hoe je de harddrive kan backuppen


Ga ik inderdaad zodadelijk mee aan de slag. Voor zover ik weet zit de DVD er in, maar heb nog geen tijd gehad om te checken.

Ik hoop deze kast in de toekomst (als Afterburner ooit verveeld) om te kunnen bouwen naar een driving cab, maar voorlopig is 'ie prima zo. Wat me vooral positief verbaasde is de staat waarin 'ie verkeert. Het is net of er maar 10 potjes op zijn gespeeld. Klein beetje schade aan artwork, en dat is het dan ook wel.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Jun 13, 2009 20:54

Waanzin. Beweegt de cockpit ook mee?
ne0

Post by ne0 » Sat Jun 13, 2009 20:59

Als je dat ooit gaat doen hou ik me aanbevolen voor de software en controls, ik had deze kast bijna gekocht om het spul in te bouwen in een vewlix namelijk ;) Anyway have fun, is zeker een gave game.
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Sat Jun 13, 2009 21:13

Ken wrote:Waanzin. Beweegt de cockpit ook mee?


Nee, dit het standaard cabinet. Er zijn nog twee luxere versies: 1 met een schommelbeweging (links/rechts), en 1 waar ook nog een op- en neergaande beweging in zit. Had zeker leuk geweest :-)

Er zit wel een 'rumble' in de joystick; als je wordt geraakt bijvoorbeeld.
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Sun Jun 14, 2009 07:15

Pure oversneden Sega thrill at home.


:shock:


Nice get !

Wat ik me nog goed van de 1ste after burner kan herinneren waren de rookeffecten van de missles.
Dat zal met deze hardware ook weer erg mooi gedaan zijn.

Mooie aanwinst man, lock & fire ze.
Team 15 kHz
User avatar
Drifter
Active Level:
Active Level:
Posts: 162
Joined: Sun Apr 26, 2009 21:04
Location: KORTENHOEF
Contact:

Post by Drifter » Sun Jun 14, 2009 07:17

En die meeslepende muzier erbij... De natte droom van elke wannabe piloot! Hoeveel vlieguur heb je er al opzitten? Enne.. neem je hem mee naar de volgende meeting? :twisted:
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Mon Jun 15, 2009 08:41

Drifter wrote:Enne.. neem je hem mee naar de volgende meeting?


Zou het best willen doen, maareehh... ding weegt 255 kilo.. :roll:
Gameholic

Post by Gameholic » Mon Jun 15, 2009 09:16

LOL! Mooie aanwinst inderdaad! Ik had gekeken om em samen met Robert aan te schaffen :) aangezien hij er een leuke plek voor had.

Unieke aanwinst voor je arcade collectie lijkt me. Veel plezier ermee!
User avatar
Drifter
Active Level:
Active Level:
Posts: 162
Joined: Sun Apr 26, 2009 21:04
Location: KORTENHOEF
Contact:

Post by Drifter » Mon Jun 15, 2009 11:32

Cageman wrote:Zou het best willen doen, maareehh... ding weegt 255 kilo.. :roll:


Ja zo kan ik ook altijd een excuus verzinnen! :D :D
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Tue Jun 16, 2009 08:47

damn!
Melvin

Post by Melvin » Fri Jun 19, 2009 18:49

Denk dat ik een oplossing heb gevonden voor je harddisk probleem. Heb gister even die harddisk van me virtua tennis 3 proberen te kopieren, en idd lukte niet. Nu heb ik een backup programma geprobeerd die het wel doet maar stopt dan op de helft. Ik ben er druk mee bezig dus als ik wat verder komt weet jij het ook .En andy zegt idd dat het niet kan omdat hij tegen kopieren is maar als i gewoon had gezegd dat het wel kon ,Maar alsnog een sec chip moet hebben was er ook nog niks aan de hand.heb je voor mij het type nummer van je hard disk ,grote en merk ka ik even kijken of het dezelfde is als de mijne. groet melvin
ne0

Post by ne0 » Fri Jun 19, 2009 19:12

Volgens mij is die kerel er vooral tegen omdat het zn eigen zaakjes schaadt, aangezien ie zelf ook security chips levert en hd backups terugzet voor lind games :) Al weet ik niet of ie dat met de dvd's doet of met hd images.

Daarmee wil ik overigens geen afbreuk doen aan het feit dat het volgens mij wel een goede kerel is die wel hart voor de zaak heeft zover ik in kan schatten, maar hij moet er wel zn geld mee verdienen...
Melvin

Post by Melvin » Fri Jun 19, 2009 19:46

andy is idd een goede kerel maar ik weet dat i niet zo is op het verlenen van informatie van backup/kopie :wink:
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Fri Jun 19, 2009 20:31

Heb verder weinig ervaring met Andy, dus zou het niet weten. Tot nu toe is het een hele aardige gast. Reageert snel op mail, en probeert ook wel echt te helpen..

Ik heb het ook aan Ordyne gevraagd (giz10.co.uk), en ook hij geeft aan dat het niet kan. Wel dat het met de oudere titels gaat, maar de nieuwe schijnen anders beveiligd te zijn..

Mijn disk is trouwens een Maxtor 40GB DiamondMax Plus 8.

Zoals gezegd, ik krijg nog niet eens de eerste sector gelezen.. door al het gedoe ben ik nu zelfs bang dat ik iets kapot heb gemaakt, dus ga 'm straks even terugzetten en uitproberen op de cab..
Post Reply