Arcade Game collectie van:

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Thu Jun 11, 2009 12:30

ff off topic maar ik nomineer ook Drifter met de laatste post, hij is idd errruggg leuk :lol:
ckong

Post by ckong » Thu Jun 11, 2009 18:13

Dangun Feveron gescoord. Yes, stond hoog op mijn wensenlijstje.
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Thu Jun 11, 2009 18:48

Hier mijn lijstje:

CPS2

Alien vs Predator (blue)
D&D SoM
Zero 2
Vampire Savior
Giga Wing
Capcom Sports Club

MVS

Andros Dunos
Magical Drop 3

PCB

Undercover Cops

Hyper Neo Geo 64 (daar waar ik de cab uiteindelijk voor gekocht heb!)

Buriki One
Fatal Fury
Samurai Spirits 64
Samurai Spirits 64-2

Mijn MVS lijstje zal weer worden zoals een paar jaar geleden. Voordat ik alles verkocht om een dikke AES collectie op de bouwen (dik 40 stuks met dure titels als MSX, Pulstar, Garou, etc) en Ken hier kwam shoppen in de stapel MVS games. Nu ben ik dus druk met het omgekeerde bezig sinds ik mijn Egret II heb. Weg met die AES collectie.

Dus als er nog mensen op dit forum zijn die MVS games kwijt willen (origineel svp) stuur me maar een PM svp.

Garou, SvC Chaos en de Samurai Spirits games staan hoog op mijn MVS wanted list. Maar ook Last Blade en Fatal Fury series heb ik hoog staan.

Heb toen ook mijn ST-V boardje aan Ken weg gedaan, ook die moet ik dus weer op de kop zien te tikken. Alleen al voor Souky ;)

Ow en drifter, ik heb tranen met tuiten gelachen om je opmerking! Ik zeg funny member of the month is Drifter!
Last edited by Baki on Mon Jun 15, 2009 21:23, edited 1 time in total.
almighty

Post by almighty » Thu Jun 11, 2009 19:40

Heb eigenlijk hetzelfde probleem Baki, tijdje terug ook al mijn arcade stuff verkocht en best wel spijt van.
Moest toen een japanse 360 hebben en alle shmups.Kom er toch achter dat ik grotendeels meer achter m'n cab zit en weinig achter m'n 360 dus verkocht.
Nu alleen even DS en Mushihimesama scoren want dat verzacht de pijn :wink:
Yahoo nooit mee bezig gehouden maar als je ziet wat daar allemaal te koop is aan goede arcade stuff, dan weet ik nu wel waar ik me op ga richten.
Meeste shmups hou ik want kan er moeilijk afstand van doen en alleen Ibara/Espgaluda heb ik verkocht.Ja wat moet ik met deze games als ik het op de cab kan spelen :)
Ook wel wat doorgeslagen mede door de meeting, heb daar het 1 en ander mogen spelen en er gaat niks boven een orginele cave pcb.
Heb het voorgerecht gehad op de PS2 en ga nu toch voor het echte werk.
ckong

Post by ckong » Thu Jun 11, 2009 19:50

almighty wrote:......Ja wat moet ik met deze games als ik het op de cab kan spelen :)
Ook wel wat doorgeslagen mede door de meeting, heb daar het 1 en ander mogen spelen en er gaat niks boven een orginele cave pcb.
Heb het voorgerecht gehad op de PS2 en ga nu toch voor het echte werk.


:D Marc, mooi man dat je er toch weer achter gekomen bent dat het arcade gamen het echte werk is. Schrok een tijdje gelden toen je zei dat je het wel even had gehad met je NAC. Maar je bent er weer.

Op naar een mooie arcade collectie, niet? :lol:
almighty

Post by almighty » Thu Jun 11, 2009 20:07

pooyan wrote:
almighty wrote:......Ja wat moet ik met deze games als ik het op de cab kan spelen :)
Ook wel wat doorgeslagen mede door de meeting, heb daar het 1 en ander mogen spelen en er gaat niks boven een orginele cave pcb.
Heb het voorgerecht gehad op de PS2 en ga nu toch voor het echte werk.


:D Marc, mooi man dat je er toch weer achter gekomen bent dat het arcade gamen het echte werk is. Schrok een tijdje gelden toen je zei dat je het wel even had gehad met je NAC. Maar je bent er weer.

Op naar een mooie arcade collectie, niet? :lol:


:lol:
Ja de meeting heeft mijn ogen weer geopend Erik, moest er wel iets voor opofferen (wat ps2 games en m'n japanse 360) maar wat moet je met dubble games als de de orginele boards hebt.Misschien ooit later weer terug kopen maar dat ligt ver weg :wink:
Cave is gewoon duur maar is het zeker waard en heb hier helaas geen geldboompje in m'n tuin groeien.Ik hoop dat de volgende meeting me niet weer op rare ideen gaat brengen :P
Ook zullen er idd andere goede shmups tot aanschaf overgaan, want er is naast cave zoveel meer!

Cheers!
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Jun 11, 2009 23:52

Aan wie heb je je Japanse 360 weggedaan dan Almighty?
almighty

Post by almighty » Fri Jun 12, 2009 05:47

Ken wrote:Aan wie heb je je Japanse 360 weggedaan dan Almighty?

Onno is de gelukkige, hij had de eerst optie.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Fri Jun 12, 2009 18:27

Jeez wat zonde man, komen nog zoveel vette titels straks voor de 360, Blazblue, KOF 12 en nog wat vette shooters. Alleen voor Deathsmiles al is ie het waard.
Goeie koop voor Onno trouwens, heb je toch de HDMI die je wilde ;)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Deathsmiles bijvoorbeeld op een Trisync de HD versie er veel vetter uit vind zien dan het origineel en dan heb je nog meer versies op de schijf, maar ja als mensen geld te verbranden hebben dan zou ik zeggen, doe wat je niet laten kunt ;)

Ik wil op een gegeven moment ook wat van Cave hebben, maar cker niet omdat het "Cave" is, maar omdat ik het een vette game vind en als ie gewoon betaalbaar is, zeg nou eerlijk je krijgt een print van 10cm bij 10cm in je handen gedrukt en daar betaal je een godsvermogen voor. Als het dan nou ook een spel is die boordevol levels e.d. zit zeg ik á la, maar dat is het ook weer niet. Ik vind het ook cker wel vet hoor de games van Cave, maar laten we wel ff met beide benen op de grond blijven!

Niet negatief bedoeld hoor Marc, ik probeer alleen de logica achter die hele Cave gekte te begrijpen, iedereen heeft zo zijn freaky shit, ik heb dat bijvoorbeeld met beeldschermen en perfectionisme op hardware vlak, maar wil graag weten wat mensen beweegt om bepaalde dingen te doen, is het alleen ff een gekte of .....?
almighty

Post by almighty » Fri Jun 12, 2009 18:40

Psykick wrote:Jeez wat zonde man, komen nog zoveel vette titels straks voor de 360, Blazblue, KOF 12 en nog wat vette shooters. Alleen voor Deathsmiles al is ie het waard.
Goeie koop voor Onno trouwens, heb je toch de HDMI die je wilde ;)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Deathsmiles bijvoorbeeld op een Trisync de HD versie er veel vetter uit vind zien dan het origineel en dan heb je nog meer versies op de schijf, maar ja als mensen geld te verbranden hebben dan zou ik zeggen, doe wat je niet laten kunt ;)

Ik wil op een gegeven moment ook wat van Cave hebben, maar cker niet omdat het "Cave" is, maar omdat ik het een vette game vind en als ie gewoon betaalbaar is, zeg nou eerlijk je krijgt een print van 10cm bij 10cm in je handen gedrukt en daar betaal je een godsvermogen voor. Als het dan nou ook een spel is die boordevol levels e.d. zit zeg ik á la, maar dat is het ook weer niet. Ik vind het ook cker wel vet hoor de games van Cave, maar laten we wel ff met beide benen op de grond blijven!

Niet negatief bedoeld hoor Marc, ik probeer alleen de logica achter die hele Cave gekte te begrijpen, iedereen heeft zo zijn freaky shit, ik heb dat bijvoorbeeld met beeldschermen en perfectionisme op hardware vlak, maar wil graag weten wat mensen beweegt om bepaalde dingen te doen, is het alleen ff een gekte of .....?


Nou ik ben blij dat iedereen z'n eigen keuze kan maken want voor mij had de 360 geen toegevoegde waarde in mijn collectie.
En om alleen de 360 te houden voor DS vindt ik persoonlijk zonde.
Ook op Futari is nog lang wachten en niemand weet nog hoe goed de port zal zijn.Games als Blazblue en KOF 12 zullen bij mij nooit binnen komen want ben totaal geen fighting freak en voor mij zijn dit gewoon waardeloze games.(vind ik :) )
Ook het gezeik dat er ooit eens rrod kan optreden zit ik totaal niet op te wachten en investeer liever in kwaliteit dan kwantiteit.
Ook snap ik de redenering niet met 'gekte' iedereen is hier mijn zijn eigen hobby bezig en bij de meeting wist ik het gewoon zeker, nu wordt het tijd om over te stappen naar cave boarden.Dus zeker over nagedacht en beslist geen opwelling.

Cheers.
ckong

Post by ckong » Fri Jun 12, 2009 19:08

Ik voorspel de volgende gekte al: Mahjong games. 8) En om de zekere prijsstijgingen voor te zijn ben ik nu als het dolle Yahoo Japan aan het leegkopen. Het liefst heb ik van alles 2, dan kan ik er straks één met vette winst verkopen. Op deze manier betaalt deze hobby, die toch al niet zo duur is, zichzelf terug.

Maar mondje dicht, anders kome de prijsstijgingen te vroeg en kan ik mijn collectie niet afronden :?
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Fri Jun 12, 2009 21:30

Ok duidelijk antwoord en point taken :wink: Met gekte doel ik natuurlijk op jou, maar op meerdere met de het Cave virus en net zoals ik al zei vind ik ze zelf ook erg cool, maar omdat ik meer all round ben en van alles wel een beetje hou, wil ik graag weten wat nou de drive is bij iemand die helemaal idolaat is of wordt van een bepaald iets. Dat si voor mij ook de hobby en het leren wat er in ieders Otaku breintje rondgaat, with all due respect ;)
En tuurlijk geef ook wel een beetje mijn eigen mening, maar daar is dit forum natuurlijk ook voor, we moeten elkaar wel een beetje scherp houden he :twisted:
Succes met de hunt!
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Sat Jun 13, 2009 07:07

Psykick wrote:Goeie koop voor Onno trouwens, heb je toch de HDMI die je wilde ;)


Thanks Hasan, sportief van je.
Ook al ben ik niet echt een fighter speler, heb toch Blazblu en KOF XII in de pre-order staan.
Samen met SF IV zijn dat toch games die ik voorlopig niet had kunnen kopen.

pooyan wrote: …………… Ik voorspel de volgende gekte al: Mahjong games. 8) En om de zekere prijsstijgingen voor te zijn ben ik nu als het dolle Yahoo Japan aan het leegkopen. Het liefst heb ik van alles 2 ………….


Nou, Erik dat wordt een hele vloot aan container boten, staat niet zo'n beetje Mahjong op YAJ.

Mahjong spel en de cp's die daar bijhoren intrigeren mij ook, maar om nou te zeggen dat ik het snap dat Mahjong .......
Team 15 kHz
User avatar
Drifter
Active Level:
Active Level:
Posts: 162
Joined: Sun Apr 26, 2009 21:04
Location: KORTENHOEF
Contact:

Post by Drifter » Sat Jun 13, 2009 09:42

Mahjong is toch een board spell? Kun je daar ook mee vechten? Pijnlijk! Ik stem voor.... StreetRummikub!
ckong

Post by ckong » Sat Jun 13, 2009 14:34

Gisteren Battle Bakraid binnengekregen, en wat een fantastische SHMUP is dat zeg! Prachtige graphics, gameplay en music. Dit is voor mij één van de beste in mijn collectie, dus iedereen die Mame heeft moet de game zeker eens gaan spelen.

Een aanrader voor iedereen. :D
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Sun Jun 14, 2009 11:19

Ik snap ook wel waarom mensen de Cave games zo vet vinden; nieuw, snelheid, looks en vooral de waanzin van bullets. Geen andere producer heeft dergelijke games in de maak tegenwoordig. Als je zoals ik niet zo veel hebt met bullets dodgen heb je het geld er niet snel voor over, maar ik begrijp wel dat mensen gegrepen worden door het soort game dat een Cave game is. Nu heb ik de laatste tijd ook redelijk wat Esp.Ra.De gespeeld (op horizontaal scherm hehe), maar als je eenmaal de smaak te pakken hebt is dat toch ook wel heel cool. Prijzen van de boards zijn mij echter nog iets te gortig.

Persoonlijk haal ik wel meer voldoening uit shmups als Gradius, R-type (en clonen) en Strikers waar bullets dodgen minder krankzinnig is. Battle Garegga vind ik wel heel cool, dat is toch ook een soort van vroege bulletdodge game in mijn ogen.
ckong

Post by ckong » Sun Jun 28, 2009 21:15

Zero Wing, Pink Sweets en Esp.ra.de aan mijn startpost toegevoegd.
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Tue Aug 31, 2010 12:05

Cave:

Esp.Galuda
Esp.Galuda II - full kit
Ibara - full kit
Mushihimetama - new full kit-
Mushihimesama
DoDonpachi DOJ
Beestorm -pgm-
Uo Poko

Raizing/8ing:

Battle Garegga -nos kit-


Sega-tv:
Soukyugurentai / Terra Diver
Baku Baku Animal
Puyo Poyo Sun
Radiant Silvergun
Columns
Mahjong

Jaleco:

Tetris Plus 2

Namco system 10:

Mr. Driller 2
Mr. Driller G
Soul Calibur -kit no box-
Star Trigon :D

G-net:

RC de GO -kit no box-

Taito F3:

JAP mobo
US mobo
Puzzle Bobble 2
Puzzle Bobble 3
Puzzle Bobble 4
Hattrick Hero '95
Arkanoid Returns (incl. cp, 2 seimitsu-spinners)
Elevator Action Returns
Pop N Pop

Sega System 16 (type B):

Shinobi
Tetris


Boots/emu's:

Mametopia
48 in 1 vertical
100 in 1 MVS

Diversen:

1 Aero Mahjong panel, en een pcb of wat uit oa. de Taisen Gimmick series.
spinner panel en RC de go panel

Posters:

Ibara
Ibara BL
Deathsmiles
Radiant Silvergun
Ketsui
Esp.II (long poster)
DDP BL
Esp.Ra.De


Cabs:

3 New Astro City
3 Aero City
2 AWSD
1 Aero Table

Pac Man Namco
Astroids Atari
Mappy Namco
Baby PacMan Midway

Pinball:

Black Knight - Williams


Lijstje updated .....
Last edited by ElPancho on Fri Sep 03, 2010 10:14, edited 2 times in total.
Team 15 kHz
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Tue Aug 31, 2010 12:37

Maak eens wat nieuwe pics van de zolder El Pancho!
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Tue Aug 31, 2010 14:04

Ken wrote:Maak eens wat nieuwe pics van de zolder El Pancho!


Zo snel als het refurben af is, nog 1 dag met Marc aan de gang en de boel weer in elkaar zetten.
Dat zou eind september af kunnen wezen.
Zit er aan te denken om dan iets te organiseren voor de members.
Team 15 kHz
dexx
Active Level:
Active Level:
Posts: 503
Joined: Thu Aug 06, 2009 15:21

Post by dexx » Tue Aug 31, 2010 16:23

hier is MIJN lijstje :)

Snk Neo SC19-4 with a 4 slot (dûh) + Uni-bios 2.3
games (NO BOOTLEGS):
Andro Dunos
View Point
Blazing Star
Aero fighters 2
Metal Slug 1, X & 3
Shock troopers 2nd squad
Puzzle bobble
Neo Turf masters
Savage Reign

Sega New Astro City (for the rest of the games )

Taito L board
Plotting/Flippul

Taito F3
Bubble Symphony (Japanese)
Puzzle bobble 2x (Japanese)
Puzzle bobble 3 (Japanese)
Puzzle bobble 4 (Japanese)

Taito G-net
Super puzzle bobble (Japanese)

Sega C2
Puyo Puyo

Konami GX
Twinbee yahhoo!

EEHEENN!!!
een speciale dedicated kast van konami±
KEYBOARDMANIA 1st Mix (alleen dongle, zoek de cd´s nog'
KEYBOARDMANIA 2nd mix
almighty

Post by almighty » Fri Sep 03, 2010 05:52

cabs:

Sega New Astro
Sega Aero
Playseat :wink:

pcb:

Asterix
Bells & Whistles
Final Fight
Salamander II
Parodius
Raiden DX
Snow Bros Nick&Tom
Teenage Mutant Hero Turtles ''Turtles in Time''
Teenage Mutant Hero Turtles (2p version)
Vendetta

60-1 pcb
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Fri Sep 03, 2010 06:49

Buiten raiden dus echt alle shumps de deur uit?...
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Post by Ratson » Fri Sep 03, 2010 07:35

ruderudie wrote:Buiten raiden dus echt alle shumps de deur uit?...


Effe wakker worden Rudi, Parodius staat ook nog op zijn lijstje :wink:
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Fri Sep 03, 2010 09:32

Ik zie het ja, en salamander, maar al hetcave spul is de deur uit zie ik. Einde van het virus?
Post Reply