Random Update: New Astro City - Naomi Capcom Converter

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Post Reply
goatboy

Random Update: New Astro City - Naomi Capcom Converter

Post by goatboy » Fri Mar 20, 2009 01:00

Hallo allemaal,

Vondt het een beetje stil wat arcade betreft dus ik dacht ik post maar weer eens wat pics van m'n cabs. Vooral om andere mensen misschien lekker te maken voor de nieuwe import aktie.

Heb inmiddels m'n E3 getate. Klus in een half uur in m'n 1tje geklaart. Chassis gedeeltelijk losgekoppelt. (chassis ligt bij een E3 namelijk in de cab i.p.v. in het harnas van de tube.) Cab op de rug gelegt en draaien maar. Ook de monitor gelijk maar helemaal getweaked. Anyhoe, Ben er erg blij mee. Nu nog even een nieuw TL balkje. :?


ImageZero Gunner 2 ziet er subliem uit op 15KHZ! Hulde aan de Astro!!


ImageZo ziet dat eruit van binnen. Naomi mobo met capcom converter.


ImageYup, Mooi panel en witte coin entry heh? Nog even wachten op m'n gay bubble ball tops. :)


ImageHier even een voorproefje op m'n Net City Sitdown projectje. Wordt vervolgt...

U wordt bedankt!
Last edited by goatboy on Wed Aug 15, 2012 14:06, edited 3 times in total.
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Fri Mar 20, 2009 08:23

Zeker de Egret 3 is zeer verleidelijk in Ronnie's nieuwe actie, helaas heeft deze jongen geen 900 euro over op het moment. Maar vette cabs, waar staan ze bij jou? Aparte kamer?
almighty

Post by almighty » Fri Mar 20, 2009 08:36

Ja wat kun je hier na aan toevoegen :roll:

8)
goatboy

Post by goatboy » Fri Mar 20, 2009 08:56

ruderudie wrote:Zeker de Egret 3 is zeer verleidelijk in Ronnie's nieuwe actie, helaas heeft deze jongen geen 900 euro over op het moment. Maar vette cabs, waar staan ze bij jou? Aparte kamer?


900 piek is wel een beste hap ja. Het plan is dat ik ze uiteindelijk alle 3 naast elkaar in m'n werkruimte (haha) wil hebben. En inderdaad Almighty, Wat kun je hier nog aan toevoegen. 8)
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Fri Mar 20, 2009 09:46

Respect Henk, je bent echt goed bezig met die vette cabs, ook in prima staat! Veel plezier ermee en succes met je Net City project ( hou ons updated ) ;)
almighty

Post by almighty » Fri Mar 20, 2009 10:56

goatboy wrote:
ruderudie wrote:Zeker de Egret 3 is zeer verleidelijk in Ronnie's nieuwe actie, helaas heeft deze jongen geen 900 euro over op het moment. Maar vette cabs, waar staan ze bij jou? Aparte kamer?


900 piek is wel een beste hap ja.

Je kunt altijd nog je auto verkopen haha :wink:
goatboy

Post by goatboy » Fri Mar 20, 2009 11:11

almighty wrote:Je kunt altijd nog je auto verkopen haha :wink:

:D Dat betuigt wel van echte toewijding. Dat dan weer wel!
mustbeDreaming
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Mon Sep 08, 2008 11:06

Post by mustbeDreaming » Fri Mar 20, 2009 11:13

mooie foto's weer :)
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Fri Mar 20, 2009 11:38

Killercabs, dat zijn ze.
Team 15 kHz
goatboy

Post by goatboy » Fri Mar 20, 2009 12:11

ElPancho wrote:Killercabs, dat zijn ze.


Tnx Man! Hey Pancho, Zag op AO dat je Radiant Silvergun in je Aero hebt? :shock: Is dit Saturn of ST-V? Als het ST-V is ben ik best wel jaloers eigenlijk. Alhoewel ik daar niet echt reden toe heb gezien m'n cab line-up, Ahem! 8)
almighty

Post by almighty » Fri Mar 20, 2009 12:25

Volgens mij de ST-V versie, heb deze game nog even gespeeld bij Ronnie.
Snap niet dat deze game zo duur moet zijn want echt mooi is hij niet.
Maar ja ieder z'n smaak :)
Ook daarom nog steeds niet de Saturn versie in bezit en waarschijnlijk zal deze er ook niet komen aangezien de prijs.
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Fri Mar 20, 2009 13:28

RSG all the way ST-V.
Zal later ff mijn gallery topic-je updaten, veel gedaan de afgelopen tijd aan de cabs en gameroom.
Team 15 kHz
goatboy

Post by goatboy » Fri Mar 20, 2009 13:36

almighty wrote:Snap niet dat deze game zo duur moet zijn want echt mooi is hij niet. Maar ja ieder z'n smaak :)
Ook daarom nog steeds niet de Saturn versie in bezit en waarschijnlijk zal deze er ook niet komen aangezien de prijs.


De game is het echt waard om eens door te spelen. De prijs van de game is net zoals bij vele andere games te hoog waardoor hij steeds meer waarde zal kijgen. Bijvoorbeeld fucking Ketsui voor 1000,- anbody? Idioot toch? Anyhoe, RS was een baanbrekende shooter toendertijd en nog steeds 1 van m'n favorieten. Het wapen systeem in die game bevalt me ook wel, gelijk alle wapens beschikbaar en de beste bij iedere situatie kiezen.

Technisch, Grafisch en wat innovatie betreft een meesterwerk. Oftewel pure Treasure magic! :D Alleen jammer dat het een vertical shooter is op een horizontaal scherm, Tja. Waarschijnlijk gedaan om ports naar de Saturn te vereenvoudigen. Heb mijn Saturn versie al verkocht in de hoop snel een RS cart voor ST-V te scoren.
Last edited by goatboy on Fri Mar 20, 2009 13:40, edited 1 time in total.
goatboy

Post by goatboy » Fri Mar 20, 2009 13:38

ElPancho wrote:RSG all the way ST-V.
Zal later ff mijn gallery topic-je updaten, veel gedaan de afgelopen tijd aan de cabs en gameroom.


Gefeliciteerd dude! Ben benieuwd naar je update.
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Fri Mar 20, 2009 17:26

RS is inderdaad een meesterwerk. Ben weer eens bezig met de saturn versie, alles voelt gewoon goed aan deze game! Favoriete boss is de r-type clone.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
ckong

Re: Zomaar even een update

Post by ckong » Sat May 09, 2009 21:37

goatboy wrote:.....

Image


Ik heb vandaag ook zo''n panel binnengekregen voor mijn uni, plus wat stickers en dergelijke. Gekocht bij Giz10p.

Nu moet ik nog wat nieuwe buttons en sticks hebben. Welke sticks heb jij er in?
goatboy

Post by goatboy » Sat May 09, 2009 23:19

Sanwa JLF-TP-8Y (zonder mounting plate dus) Deze schroef je zo op het panel.
ckong

Post by ckong » Sun May 10, 2009 11:24

goatboy wrote:Sanwa JLF-TP-8Y (zonder mounting plate dus) Deze schroef je zo op het panel.


bedankt, zal deze ook bestellen.

Edit: zojuist besteld bij starcab, plus buttons. alles in oranje, sluit mooi aan bij de oranje kleuren in het panel, de site art en de oranje achtige verlichting.
Post Reply