edit: removed

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Post Reply
goatboy

Post by goatboy » Mon Dec 22, 2008 22:21

Last edited by goatboy on Tue Dec 08, 2009 20:44, edited 1 time in total.
Pat7o
Active Level:
Active Level:

Post by Pat7o » Mon Dec 22, 2008 22:33

gefeliciteerd met deze geweldige cab!
:D
Wombat
Active Level:
Active Level:

Post by Wombat » Mon Dec 22, 2008 22:50

Erg gaaf, Virtua Tennis 2 op de Naomi is ook GE-NI-AAL. (ziet er ook 100x beter uit dan VT1)
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Tue Dec 23, 2008 00:47

Vette shit Henk, alleen ik zeg CHOPPEN die hap, gewoon lekker een sitdown van maken hehehe. Hier alvast een tutorial voor als je het licht hebt gezien

http://www.sega-naomi.com/forum/viewtopic.php?t=1291

Zoniet nog steeds een vette cab hoor ;) Veel plezier ermee!
ElPancho
Active Level:
Active Level:

Post by ElPancho » Tue Dec 23, 2008 11:15

Erg vette hap goatboy ! :shock:

Mooie cab, ook maar eens op zoek naar een Naomi in het nieuwe jaar.

En wat Psykick zegt. :)

Maar das een kwestie van smaak natuurlijk.
ckong

Post by ckong » Tue Dec 23, 2008 12:01

Gefeliciteerd man, fraai hoor zo'n Naomi cab.

En als je een ijzerzaag wil lenen hoef je maar te roepen. :D
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Tue Dec 23, 2008 13:06

Voor iedereen die een Naomi wil moet ff zijn plas ophouden. Ik ben bezig met een grote inkoop van Naomi Universals. Deze ga ik waarschijnlijk allemaal choppen en te koop anbieden voor schappelijke prijzen. I'll keep you posted!

Laterz!
BDT

Post by BDT » Tue Dec 23, 2008 13:39

Zonde man om te choppen. Ik zou em origineel houden! Ik ga ook nog eens voor een NAOMI Universal. Is iets wat ik altijd al heb willen hebben.

Heb nu immers ook alleen NAOMI runnen op de Astro...
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Tue Dec 23, 2008 13:45

dan laten we hem voor jou toch gewoon helemaal origineel, geen enkel probleem, ik laat je wel weten wanneer het zover is!
Pat7o
Active Level:
Active Level:

Post by Pat7o » Tue Dec 23, 2008 13:51

Psykick wrote:Voor iedereen die een Naomi wil moet ff zijn plas ophouden. Ik ben bezig met een grote inkoop van Naomi Universals. Deze ga ik waarschijnlijk allemaal choppen en te koop anbieden voor schappelijke prijzen. I'll keep you posted!

Laterz!

dat klinkt erg aantrekkelijk...waar haal je die vandaan zomaar ineens?
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Tue Dec 23, 2008 14:01

Zeker een NNC chopdown project op loslaten, Naomi's zijn nogal lomp al staande.

Ik zie ook graag de updates omtrent een eventuele Naomi bulkorder Psykick, heb je al enigzins een prijs in gedachten na conversie?
almighty

Post by almighty » Tue Dec 23, 2008 15:53

Psykick wrote:Voor iedereen die een Naomi wil moet ff zijn plas ophouden. Ik ben bezig met een grote inkoop van Naomi Universals. Deze ga ik waarschijnlijk allemaal choppen en te koop anbieden voor schappelijke prijzen. I'll keep you posted!

Laterz!

Je blijft ook ook verassen he :wink:
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Tue Dec 23, 2008 16:00

Volgens mij hangt het er een beetje vanaf wat je al hebt staan en hoe lang je zelf bent. Ik ben zelf heel lang en ik heb 2 masterplay standups, dus is het passender om hem zo te laten. En ik vind conversie een duur woord voor het inkorten van poten, 10 gaten boren en wat stickers plakken. Maar hij wordt daarmee wel velen malen mooier, dat dan weer wel, maar ik denk dat veel mensen dit ook best zelf zouden willen doen.

En voor the record VT2 is niet 100 keer mooier dan VT2. Bij VT2 is er meer aandacht besteed aan de gezichten en is de gameplay makkelijker gemaakt. Ik speel zelf liever VT2, maar qua verbetering is het echt geen wereld van verschil en gezien de prijs raad ik vt1 aan. Er zijn ook enthousiastellingen die vt1 beter vinden en daar zouden ze best wel eens gelijk in kunnen hebben. Wel eens een lob over Pioline of Rafter heen geslagen? heeft geen zin in vt2. Je krijgt een keiharde smash terug waarmee je van een koude kermis thuiskomt. Ik heb het idee dat Sega met vt3 een beetje terug gegaan is naar het vt1 principe. Minder toelatende gameplay!
Ik heb 'm al op de zolder staan, nu weer in elkaar. Ik heb ook foto's gemaakt en zal binnenkort ook een howto posten :) Het lijkt een enorm werk, maar valt achteraf toch wel weer mee. Het zou mooi zijn als ik toch een paar tips zou kunnen overdragen!
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Tue Dec 23, 2008 17:31

erg nice.

Niet choppen! er zijn al teveel sitdowns en het begon allemaal met staan en barkrukken. Ja van die hooge ;P
Image
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Tue Dec 23, 2008 17:34

ZiEk wrote:erg nice.

Niet choppen! er zijn al teveel sitdowns en het begon allemaal met staan en barkrukken. Ja van die hooge ;P

Niet in Japan :wink:
goatboy

Post by goatboy » Tue Dec 23, 2008 23:24

Leuk reakties allemaal, Tnx! Choppen doe ik niet maar een NNC look ziet er wel erg cool uit.
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Wed Dec 24, 2008 15:32

Psykick wrote:
ZiEk wrote:erg nice.

Niet in Japan :wink:

Waar haal je deze info vandaan ? (probeer je te flamen?)

Space invaders en pacman in japan heb ik weleens upright gezien, in plaatjes enz... ook wat cocktailz maar goed.

en wat is dit dan?
Image
Image

Anyways mooi om te horen dat de naomi niet gechopped wordt :D
Image
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Wed Dec 24, 2008 16:10

Jeez Ziek is dat waar je mee aankomt, ik wil niet flamen, maar dat zijn cabs uit 1920 man, weet je al hoe lang er in Japan wat betreft kasten een sitdown cultuur is. Dat is alleen wat ik wilde zeggen en in Japan hebben ze dus de New Net City, de Naomi's hierzo kan je dus zo maken door ze simpelweg te choppen. Maar als je dat niet wil, fine with me, de een houdt van dit en de ander van dat, Woody Candy verhaal. Ik heb respect voor iedereen!

Hasan
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Wed Dec 24, 2008 17:08

Psykick wrote:Jeez Ziek is dat waar je mee aankomt, ik wil niet flamen, maar dat zijn cabs uit 1920 man, weet je al hoe lang er in Japan wat betreft kasten een sitdown cultuur is. Dat is alleen wat ik wilde zeggen en in Japan hebben ze dus de New Net City, de Naomi's hierzo kan je dus zo maken door ze simpelweg te choppen. Maar als je dat niet wil, fine with me, de een houdt van dit en de ander van dat, Woody Candy verhaal. Ik heb respect voor iedereen!

Hasan

still ik zei dat het staand begon, het begin van kasten ;P en jij zei nee tegen mij. Vind sitdowns ook wel ok maar om nou een originele upright te rapen kan je netzo goed je eigen kast maken of echt een mini zoals die naomi van lez

hier nog een leuke Jap arcade docu over het begin en zow ;P

http://www.arcadelifestyle.net/video/JapArcadeDoc.avi

(800mb hehehehe)
Image
R2-2D
Active Level:
Active Level:

Post by R2-2D » Thu Dec 25, 2008 09:41

Ik vind het een mooie cab , maar als ie van mij was zou ik 'm ook choppen.
Niets is zo relaxed om zittend te arcadegamen. Sitdowns for the win !
Post Reply