Robert's SEGA New Astro City's + JSR Pachinco

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
User avatar
Wombat
Active Level:
Active Level:
Posts: 525
Joined: Sun Sep 25, 2005 18:10
Contact:

Post by Wombat » Tue Apr 28, 2009 10:24

Ja stom je hebt gelijk in het geval van een NAOMI Universal cabinet, kan je waarschijnlijk gewoon alles direct aansluiten, mits je een analoge CP hebt. Ik zit met mijn hoofd zo in de Astro's dat andere cabs niet eens meer in mijn hoofd opkomen :D

Het groene pas inderdaad bij de Astro, maar hij blijft niet zo. Ik ga de onnodige gaten vullen en nog een aantal knoppen inbouwen. Vervolgens ga ik een Planet Harriers overlay creëren, zodat het net een officiële kit lijkt.

Inderdaad hiermee kan je ook Monkeyball spelen, enige nadeel... dan moet ik de NAOMI zooi weer in de andere cab stoppen....... of ik koop een lange usb, audio en vga kabel. Dan kan ik het aansturen vanaf de andere cab........ Je brengt me op ideën. Al ga ik dat voorlopig sowieso niet doen, ik wil PH spelen tot de max!

(Andy/Segashed heeft voor mij de boel laten overkomen uit Japan)
S-E-G-A 8)
ne0

Post by ne0 » Tue Apr 28, 2009 10:25

Ben je wel duur uit geweest segashed kennende :) Stond vorige maand ook een bordje op ebay voor 400 usd compleet. Verder is het wel een erg gaaf spel uiteraard! Oppassen met het bord die dingen schijnen aardig breekbaar te zijn!
goatboy

Post by goatboy » Tue Apr 28, 2009 10:40

Robert wrote:Ja stom je hebt gelijk in het geval van een NAOMI Universal cabinet, kan je waarschijnlijk gewoon alles direct aansluiten, mits je een analoge CP hebt. Ik zit met mijn hoofd zo in de Astro's dat andere cabs niet eens meer in mijn hoofd opkomen :D

Het groene pas inderdaad bij de Astro, maar hij blijft niet zo. Ik ga de onnodige gaten vullen en nog een aantal knoppen inbouwen. Vervolgens ga ik een Planet Harriers overlay creëren, zodat het net een officiële kit lijkt.

Inderdaad hiermee kan je ook Monkeyball spelen, enige nadeel... dan moet ik de NAOMI zooi weer in de andere cab stoppen....... of ik koop een lange usb, audio en vga kabel. Dan kan ik het aansturen vanaf de andere cab........ Je brengt me op ideën. Al ga ik dat voorlopig sowieso niet doen, ik wil PH spelen tot de max!

(Andy/Segashed heeft voor mij de boel laten overkomen uit Japan)


Is de game het waard oftewel is ie kickuh? Wel luxe hoor! Nog nooit zelf 'in the flesh' gezien namelijk.

Anyhoe, Ik neem aan dat je voor dat panel een nieuwe 1P panel gaat halen en dan zelf bestickeren? Die cardreader laat namelijk wel een groot gat achter.

Normaal gesproken vraag ik niet naar prijzen maar ben nu wel erg nieuwsgierig wat dit boardje je uiteindelijk heeft gekost? Vindt dit namelijk zelf ook wel erg interessant met zicht op meerdere analog sega games.

Nu heb je mij ook nog op meer iedeen gebracht. :)
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Wed Apr 29, 2009 19:01

Wow!! Echt supervet Robert, moet toch maar eens een keertje langswippen om het in the flesh te zien. Ben ook wel benieuwd hoe je dat allemaal gaat doen met de CP en what the outcome wordt. In the meantime, heel veel plezier ermee en succes!! ;)
Post Reply