mustbeDreaming's beginnetje.

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Post Reply
mustbeDreaming
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Mon Sep 08, 2008 11:06

mustbeDreaming's beginnetje.

Post by mustbeDreaming » Thu Oct 09, 2008 18:28

Image
Image

.. nu nog een paar weken hard klussen aan mijn huis en dan kan ik ze een plekje geven ;)
goatboy

Post by goatboy » Thu Oct 09, 2008 18:46

Dat ziet er vet uit man!!! Wat voor plannen heb je met je AWSD?

Ook leuke krukjes trouwens.
mustbeDreaming
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Mon Sep 08, 2008 11:06

Post by mustbeDreaming » Thu Oct 09, 2008 23:02

Thanks :)

Weet het nog niet precies. Ik ga eerst eens kijken of bijv. die 15khz mode van de awsd zo slecht is als iedereen zegt en dan kijk ik weer verder... Een origineel atomiswave boardje lijkt me wel leuk, maar die spellen zijn nog iets te duur.
goatboy

Post by goatboy » Fri Oct 10, 2008 07:37

Weet niet of 15khz zo slecht is op een AWSD. Je heb in ieder geval de optie om Naomi en Type X met een capcom i/o board goed aan te sluiten. Da's dan wel weer leuk.

Wil zelf ooit eens een Naomi (Dreamcast setup is leuk maar net niet echt genoeg) en Taito Type X zien te scoren maar dat ligt nog vele euro's in het verschiet. :)
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Fri Oct 10, 2008 08:02

dat is een leuk beginnetje!
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Fri Oct 10, 2008 11:00

Gefeliciteerd man, mooie kickstart van een verzameling.
Hierrrr http://www.arcadeotaku.com/forum/viewto ... ?f=3&t=677 staat een lijstje met de plus- en minpunten van de AW.
Ik zou er iets moois van 31k in hangen, naomi of dc on vga of zoiets.
Ook ben ik erg benieuwd naar de 15k weergave op die AW.
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Fri Oct 10, 2008 15:36

goatboy wrote:
Wil zelf ooit eens een Naomi (Dreamcast setup is leuk maar net niet echt genoeg) en Taito Type X zien te scoren maar dat ligt nog vele euro's in het verschiet. :)


Naomi setups worden ook steeds goedkoper.
heb vorige week nog een Naomi 1 board gekocht voor 50 gbp. weliswaar alleen een board maar de prijzen zakken.
heb sinds juni ook een Naomi uni cab met een Naomi 1 erin en moet zeggen dat dat toch ook wel erg kick is. Naomi 2 is nog wel aan de prijs, maar dat zakt ook nog wel.
goatboy

Post by goatboy » Fri Oct 10, 2008 16:53

Voor de Naomi 2 zijn er niet veel extra games uitgekomen eigenlijk. Wel 100% backward compatible met alle Naomi 1 en GD-Rom games. Moet maar eens gaan rondneuzen voor zo'n setupje.
goatboy

Post by goatboy » Fri Oct 10, 2008 16:57

Pat7o wrote:heb sinds juni ook een Naomi uni cab met een Naomi 1 erin en moet zeggen dat dat toch ook wel erg kick is.


Waar heb je die gescored als ik vragen mag? Was de cab nog in goede conditie? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk.
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Fri Oct 10, 2008 17:27

via e-bay, cab was in goede conditie, wel gebruikerssporen, maar na een grondige schoonmaak in prima staat. Wel een enorm ding moet ik zeggen. was ook niet meteen boven op mijn kamertje... :wink:
ben er wel blij mee. 31khz cab is perfect voor Naomi en ook Dreamcast die ik er ook een tijdje op heb gehad. Daarom wil ik ook zo graag een Blast City. De Naomi uni cab kan alleen 31khz aan (de Europese dan), de Blast kan alle resoluties aan. Perfekt gewoon. Hoop echt dat Ronnie er aan kan komen. Ben van plan daar een Naomi 2 op te gooien.
goatboy

Post by goatboy » Fri Oct 10, 2008 18:47

Is een Atomiswave SD of Egret3 niks voor jou dan of ben je gewoon helmaal verkocht aan de Blast city.
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Fri Oct 10, 2008 19:48

ik wil inderdaad gewoon heel graag een Blast City. vind die kast gewoon erg strak er uitzien. plus ik ben een segaman.
een egret 3 is natuurlijk ook erg mooi, maar die zijn dan net weer iets duurder.
mustbeDreaming
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Mon Sep 08, 2008 11:06

Post by mustbeDreaming » Fri Oct 10, 2008 23:57

@ ElPancho : bedankt voor de link, zal er eens naar kijken

En een blast city is ook heel mooi..
In de toekomst zou ik nog een blast city of egret 2 willen kopen.. twee heel verschillende kasten, maar er zijn meer 15khz dan 31khz games en vertical shooters zijn toch bijna allemaal 15khz (cave etc.)?

En daarnaast natuurlijk nog een dedicated neogeo ipv neogeo->jamma wat ik nu wil gaan doen met de new astro.
mustbeDreaming
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Mon Sep 08, 2008 11:06

Post by mustbeDreaming » Mon Oct 20, 2008 11:51

Naast de Samurai Shodown 5 kit (die ik nog niet op de foto heb gezet), heb ik nu voorlopig genoeg neogeo spellen gekocht:

- Garou: Mark of the Wolves
- The Last Blade 1
- The Last Blade 2
- Samurai Shodown 2
- Samurai Shodown 3
- Samurai Shodown 4
- Samurai Shodown 5 Special KIT
- Metal Slug 3
- Metal Slug X

Ik vind de gekopieerde art wel wat tegenvallen.. had er iets meer van verwacht.

En ik wil SS5S zo graag gaan spelen, maar wat zonde om hem uit z'n doos te halen :p

Image
Image
Image
Image
Image
Image
goatboy

Post by goatboy » Mon Oct 20, 2008 11:52

Leuk altijd heh, zulke pakketjes? :)
Post Reply