Pooyan's Retro Console and Arcade Collection

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Post Reply
almighty

Post by almighty » Fri Dec 18, 2009 19:21

Gefeliciteerd Erik! :D

Cab is echt een must have en ben best wel een beetje jaloers :wink:
Scherm is echt super strak en niks op aan te merken, hier ga je een hoop plezier van hebben.

Cheers :)
goatboy

Post by goatboy » Fri Dec 18, 2009 19:23

Haha, Ik had al zo'n vermoeden. :D Gefeliciteerd Erik!! Kan me helemaal voorstellen dat je erg blij bent met deze unieke cab. Denk dat je een juweeltje gescored hebt hier. Was zelf ook erg gecharmeerd van deze cab. Veel plezier ermee!

Trouwens, Ik wil hem wel eens een keer in aktie zien als dat kan? :)
ckong

Post by ckong » Fri Dec 18, 2009 19:45

goatboy wrote:Trouwens, Ik wil hem wel eens een keer in aktie zien als dat kan? :)


Dat kan, maar dan moet je even wachten tot mijn gameroom er is. De Pony gaat binenkort even tijdelijk in de opslag.
goatboy

Post by goatboy » Sat Dec 19, 2009 00:35

pooyan wrote:De Pony gaat binenkort even tijdelijk in de opslag.


:shock:
User avatar
MarsMan
Active Level:
Active Level:
Posts: 214
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:34
Location: The Netherlands

Post by MarsMan » Sat Dec 19, 2009 20:42

De PONY in de oplsag... of bedoel je de STAL :D
Deze cab ziet er goed uit Erik, een mooie aanwinst voor je gameroom straks! Ik kende dit model niet, best wel een grappig vorm en redelijk compact zo te zien. Gefeliciteerd!
ckong

Post by ckong » Sun Dec 20, 2009 01:35

MarsMan wrote:De PONY in de oplsag... of bedoel je de STAL :D
Deze cab ziet er goed uit Erik, een mooie aanwinst voor je gameroom straks! Ik kende dit model niet, best wel een grappig vorm en redelijk compact zo te zien. Gefeliciteerd!


Thanks, ik kende de cab ook niet, maar toen ik de foto zag in de verkooptopic van ronnie wist ik meteen dat die Pony voor mij bestemd was. Het is echt een heel compacte cab met toch een 25" haarscherpe monitor er in. En de kijkhoek is ook gewoon lekker. Echt een SCHMUP cab. Almighty heeft wat dat betreft wel gelijk, 'big' is niet altijd beautifil. en dan doel ik hier inderdaad op inches, 29" t.o.v. 26" / 25" :wink:

De cab gaat maar voor een korte periode in opslag, daarna moet hij gaan shinen in mijn gameroom.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Sun Dec 20, 2009 01:50

:shock: :shock: Vind het heel vet dat jij hem hebt gescoord Erik en ben blij dat deze cab in op Nederlandsche bodem blijft! Srtaks als je gameroom klaar is kan je hem lekker dedicaten!! Goeie shit ouwe!
User avatar
Beatmaster-P
Active Level:
Active Level:
Posts: 889
Joined: Sun Jan 11, 2009 11:06
Location: Den Haag

Post by Beatmaster-P » Sun Dec 20, 2009 11:48

Leipe Shit is t!

Bovenal gaaf om te zien dat je er gewoon mee bezig bent,
"indammen" is niet in ons arcade-vocabulair :twisted:
OIIIIIIIO
ckong

Post by ckong » Fri Jan 22, 2010 16:59

Sommigen van jullie weten inmiddels wel dat ik vorige week een mooie Star Wars cockpit game uit 1983 heb gescoord. En omdat ik in mijn gameroom een Star Wars hoekje wil inrichten, heb ik deze Pachinko gisteren bij Ronnie gekocht (klik op het plaatje voor een vergroting): Star Wars Fever

http://www.starwars.com/vault/collecting/20090520b.html

Ik moet nog wel even aan Ronnie vrgaen of de Babe nageleverd wordt. 8)

Het is een prachtig apparaat. Als je hem aan zet wordt je helemaal gek, Meer Candy kan echt niet. En er komt zoveel licht in allerlei kleuren vanaf dat ik wel een kinderdisco kan beginnen. Zal straks echt shinen in mijn gameroom.

Hier een link met nog wat pics:

http://www.sankyo-fever.co.jp/special/star_wars2/

Nu nog even uitzoeken hoe de Pachinko precies werkt hè hè.
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Fri Jan 22, 2010 17:13

Ontzettend leuke aanschaf!

Kwam deze op Youtube tegen:

Attract mode (indrukwekkende psychedelische disco-show :-):
http://www.youtube.com/watch?v=bnS19GVSvsE

Geinig!
ckong

Post by ckong » Fri Jan 22, 2010 17:27

Cageman wrote:Ontzettend leuke aanschaf!

Kwam deze op Youtube tegen:

Attract mode (indrukwekkende psychedelische disco-show :-):
http://www.youtube.com/watch?v=bnS19GVSvsE

Geinig!


dat is een andere, oudere SW Pachinko, ook leuk hoor.

Hier is een youtube filmpje van die van mij: http://www.youtube.com/watch?v=55uUeLAH ... re=related
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Fri Jan 22, 2010 17:34

Ah. Excuses. Leuke apparaten zijn het. Was laatst bij iemand die er 5 op een rij had staan :-) Lekkere herrie :-)
almighty

Post by almighty » Fri Jan 22, 2010 17:47

Mooie aanwinst Erik, die Pachinko's zijn echt geweldig.
Veel herrie en mooie kleuren en zeker leuk om deze in een arcade room te plaatsen.
Blijft het bij een Pachinko? of komt er ook nog een Pachislo bij?
Beide geweldig met hun eigen speelstijl :)
ckong

Post by ckong » Fri Jan 22, 2010 18:09

almighty wrote:Mooie aanwinst Erik, die Pachinko's zijn echt geweldig.
Veel herrie en mooie kleuren en zeker leuk om deze in een arcade room te plaatsen.
Blijft het bij een Pachinko? of komt er ook nog een Pachislo bij?
Beide geweldig met hun eigen speelstijl :)


Er komt er zeker ooit nog één of twee bij, waarschijnlijk ook Pachinko's.
User avatar
rklok
Active Level:
Active Level:
Posts: 1252
Joined: Tue Feb 19, 2008 16:26
Location: Apeldoorn
Contact:

Post by rklok » Fri Jan 22, 2010 23:43

Inderdaad mooi ding! die Star Wars, ik heb nog 1 Pachinko staan met ook een leuk thema : Virtua Fighter.

Prijs is 250 euro, inclusief 100 pachinkoballetjes
Image
ne0

Post by ne0 » Sat Jan 23, 2010 08:23

Laat je die cockpit uit de UK komen of stonden er toevallig 2 van die cockpits te koop?
ckong

Post by ckong » Sat Jan 23, 2010 08:48

ne0 wrote:Laat je die cockpit uit de UK komen of stonden er toevallig 2 van die cockpits te koop?


Ik ga die cockpit zelf over een paar weken in de UK ophalen, Wordt een top weekend, ik zal tegen die tijd wel een link posten naar Dragonslairfans van mijn road trip report.
ne0

Post by ne0 » Sat Jan 23, 2010 14:11

Gaaf. Ga je alleen voor die cockpit of neem je nog meer mee? Die kerel had nog meer leuk klassiek spul staan volgens mij. Of vraag ik nu te veel ;)
ckong

Post by ckong » Sat Jan 23, 2010 18:08

ne0 wrote:Gaaf. Ga je alleen voor die cockpit of neem je nog meer mee? Die kerel had nog meer leuk klassiek spul staan volgens mij. Of vraag ik nu te veel ;)


Zou misschien een beetje zonde zijn om voor één cab helemaal naar de UK te gaan. Ben dus wel in onderhandeling met iemand anders in de UK over cabs, ligt op de route, dus .... ?
ckong

Post by ckong » Thu Feb 04, 2010 16:05

Meer hout:

http://www.dragonslairfans.com/smfor/in ... pic=1314.0

http://www.dragonslairfans.com/smfor/in ... pic=1335.0

De foto's in de Galaxian road trip zijn interessant, want Andreas blijkt dus vooral een Candy cab liefhebber te zijn. Hij kent Ronnie en is al eens (of vaker?) in Apeldoorn geweest om één of meerdere cabs te kopen. Toffe gozer, kun je goed mee praten.
joeks
Active Level:
Active Level:
Posts: 548
Joined: Tue Dec 09, 2008 12:22
Location: Goes, Nederland

Post by joeks » Thu Feb 04, 2010 16:42

Ongeloofelijk :) Jij haalt de ene na de andere classic binnen. Onze eigen Nederlandse Darth Nuno!
almighty

Post by almighty » Thu Feb 04, 2010 16:53

Geweldig! 8)

Erg leuk om dit allemaal te lezen Erik en echt respect voor dit alles.
Bedoel ligt niet naast de deur en het zijn best behoorlijke afstanden en dan nog maar te zwijgen over het weer :wink:

Welke staan nu nog op je verlanglijstje?
ckong

Post by ckong » Thu Feb 04, 2010 17:53

almighty wrote:Geweldig! 8)

Erg leuk om dit allemaal te lezen Erik en echt respect voor dit alles.
Bedoel ligt niet naast de deur en het zijn best behoorlijke afstanden en dan nog maar te zwijgen over het weer :wink:

Welke staan nu nog op je verlanglijstje?


Hou de road trips reports volgende week maar in de gaten, dit weekend wordt namelijk een bijzonder weekend.

Overigens, ik ben volgens mij één van de weinigen die zowel 'gek' is op woody's als op candy cabs. Ik kijk dan ook erg uit naar de Blasts van Ronnie. Ben echt benieuwd of er nog wat voor mij tussen zal zitten. Eigenlijk had ik die IC '09 blast nooit aan goatboy moeten verkopen. Maar ja, hij is er gelukkig wel blij mee. En misschien heb ik straks ook één of twee Blasts. Maar dan doe ik wel de E3 en de try-sinc E2 weg. Ik heb nu 5 candy cabs en dat is genoeg.
almighty

Post by almighty » Thu Feb 04, 2010 18:14

pooyan wrote:
almighty wrote:Geweldig! 8)

Erg leuk om dit allemaal te lezen Erik en echt respect voor dit alles.
Bedoel ligt niet naast de deur en het zijn best behoorlijke afstanden en dan nog maar te zwijgen over het weer :wink:

Welke staan nu nog op je verlanglijstje?


Hou de road trips reports volgende week maar in de gaten, dit weekend wordt namelijk een bijzonder weekend.

Overigens, ik ben volgens mij één van de weinigen die zowel 'gek' is op woody's als op candy cabs. Ik kijk dan ook erg uit naar de Blasts van Ronnie. Ben echt benieuwd of er nog wat voor mij tussen zal zitten. Eigenlijk had ik die IC '09 blast nooit aan goatboy moeten verkopen. Maar ja, hij is er gelukkig wel blij mee. En misschien heb ik straks ook één of twee Blasts. Maar dan doe ik wel de E3 en de try-sinc E2 weg. Ik heb nu 5 candy cabs en dat is genoeg.

Ben zeer benieuwd naar de volgende reportage! :)
Ik ben van sommige 'woodys' ook wel erg gecharmeerd maar helaas hier gewoon geen ruimte en dan nog maar te zwijgen over het kostenplaatje :wink:
Dacht nu met de ruimte er wel 3 cabs kwijt te kunnen maar wil het ook netjes en overzichtelijk houden.

Maar als ik de ruimte (en het geld had) dan had ik het zeker net zoals jou aangepakt.Wel wat kleinschaliger maar zeker hetzelfde idee.
Ben gewoon erg onder de indruk van je roadtrips en kunt zien dat je er veel, maar dan heel veel liefde insteek en dat kan ik enorm waarderen.

Cheers!
ckong

Post by ckong » Thu Feb 04, 2010 18:24

Thanks :)
Post Reply