Metroid collage [made by myself]

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Post Reply
almighty

Metroid collage [made by myself]

Post by almighty » Sat Jun 28, 2008 21:36

Aangezien ik een echte Metroid fan ben en het vandaag een regenachtige dag was ben ik maar eens begonnen met m'n Metroid collage.
Een goede printer en goede kwaliteit sticker vellen en een beetje fantasie kom je een heel eind.
Zelf ben ik er erg tevreden over en zal hem zeker inlijsten en een ander zal het mischien niks vinden maar dat is ieder z'n keuze :wink:
Image
ckong

Post by ckong » Sat Jun 28, 2008 21:54

Ziet er erg leuk uit. Ga je hem nog met transparante folie (plak-)folie sealen? Ik denk dat hij dan langer goed blijft.

Ik heb de dag ook goed besteed. Ik had last van een draadbreuk in mijn Mame kast, waardoor er steeds sluiting kwam. Erg vervelend als je ver in een spel bent en je wordt er weer uitgeknikkerd. Na een tijdje zoeken heb ik de sluiting gevonden, en na wat knip- en plakwerk doet alles het weer.
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Sun Jun 29, 2008 00:20

zeer cool gedaan! metroid is zeer zeker een van de beste series ooit. Ik zal binnenkort eens mijn poster topic uit breiden met recente aanwinsten.

deze zou zeker niet misstaan als je em zou inlijsten.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
almighty

Post by almighty » Sun Jun 29, 2008 20:44

pooyan wrote:Ziet er erg leuk uit. Ga je hem nog met transparante folie (plak-)folie sealen? Ik denk dat hij dan langer goed blijft.

Haal er een mooie lijst voor en dan gebeurd er niks meer mee :)
almighty

Post by almighty » Sun Jun 29, 2008 20:44

DreamerNL wrote:zeer cool gedaan! metroid is zeer zeker een van de beste series ooit. Ik zal binnenkort eens mijn poster topic uit breiden met recente aanwinsten.

deze zou zeker niet misstaan als je em zou inlijsten.

Zeker 1 van de betere games die ooit gemaakt zijn en ik snak ook echt naar meer en het liefst weer gewoon 2d 8)
Ben benieuwd naar je posters Dreamer aangezien je laatste erg gaaf waren!
Post Reply