Hij is er! Sega New Astro - mijn 1e Candy...

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Wed Jan 14, 2009 11:32

pooyan wrote:Mozes, jij gaat wel ver voor je hobby zeg! Je auto verkopen voor een cab :?

Dat zou ik denk ik nooit doen, krijg ik ook nooit toestemming voor (Ik: "Hé schat, hoe vind je de kleur van mijn nieuwe cab?" Zij: "mooi hoor, maar waar heb je autosleutels toch neergelegd, ik moet naar de kapper en ik heb haast!" Ik: "eeeehhhhh" Eind van het liedje is dat ze niet meer naar de kapper wil, maar wel naar de advocaat.

En al je PCB's weg. Jemig, maar kan ik wel begrijpen. ik koop zelf mogelijk binnenkort een paar classic cabs (Pac-Man, Gyruss, PHoenix en zo), en daar moeten mogelijk ook wat PCb's voor wijken. Death Smiles anyone?

Wat betreft je monitor, ik heb zelf een zo goed als nieuwe Philips 29" 31Khz VGA monitor, onder andere met uitgebreide on-screen instelmogelijkheden. Ik weet nog niet precies wat ik er mee ga doen, maar mocht ik hem weg doen dan zal ik aan je denken.


voordeel is natuurlijk dat mijn vriendin een autootje heeft...en aangezien ik nog niet samenwoon is de beslissing geheel voor mij. :wink:
was ook een tijdelijke beslissing om mijn cab-droom finiancieel te realiseren - geen auto hebben scheelt toch meer geld dan ik dacht - nu dat dat zover is kan ik weer is voor een autootje kijken.

Classic cabs - waar haal je die vandaan? een originele Pacman cab is natuurlijk ook heel erg mooi!

die Philips monitor zou ik graag van je overnemen als die kwa curve in mijn Blast past.
goatboy

Post by goatboy » Wed Jan 14, 2009 12:09

Monitor vervangen kan wel een probleem opleveren met de op maat gemaakte screen bezel denk ik.

Trouwens, Vindt het wel een erg stoere collectie al die Sega cabs. En ook respect voor wat je ervoor over hebt. Begrijp het wel, Tis ook een fantastische hobby!

Heb nu zelf 3 cabs en het zullen er zeker meer worden. (Egret 2 en nog een Naomi cab). Vorig jaar had ik er ook nog geen. :)
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Wed Jan 14, 2009 12:23

Ja Rob, auto ervoor verkopen is wel heftig. Maar goed, ik kom graag een keer je cabs uittesten als je gameroom klaar is. Misschien een kleine Nozomi meet in de zomer :D ?
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Wed Jan 14, 2009 12:55

ruderudie wrote:Ja Rob, auto ervoor verkopen is wel heftig. Maar goed, ik kom graag een keer je cabs uittesten als je gameroom klaar is. Misschien een kleine Nozomi meet in de zomer :D ?


dat lijkt mij een goed plan! gaan we regelen zodra ik klaar ben.

:D
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun Jan 18, 2009 17:53

Hahaha auto verkocht, wat een gast joh. :roll:
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Tue Jun 23, 2009 15:10

3 op n rij..gameroom begint vorm te krijgen...wacht op mijn nieuwe blast monitor die als het goed is eind juli komt.

Image
almighty

Post by almighty » Tue Jun 23, 2009 15:40

Ziet er goed uit 3 van die Sega cabs naast elkaar 8) , hoop dat het nu wel goed komt met de nieuwe monitor voor je Blast.
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Tue Jun 23, 2009 16:03

almighty wrote:Ziet er goed uit 3 van die Sega cabs naast elkaar 8) , hoop dat het nu wel goed komt met de nieuwe monitor voor je Blast.


Failure is not an option! zoals mijn baas van de week tegen me zei... 8)

komt helemaal goed!
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Tue Jun 23, 2009 16:44

Mooi gezicht zo'n set up.
En wat staan die marquees te schijnen! Terecht een mooie plaats voor die arts.
Die Arcana Heart 2 zit die er ook in?

Succes met de nwe monitor over een tijdje, neem dan nog ff een foto met de cabs aan.
Team 15 kHz
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Tue Jun 23, 2009 17:04

ElPancho wrote:Mooi gezicht zo'n set up.
En wat staan die marquees te schijnen! Terecht een mooie plaats voor die arts.
Die Arcana Heart 2 zit die er ook in?

Succes met de nwe monitor over een tijdje, neem dan nog ff een foto met de cabs aan.

goede ogen heb jij! of heb je die flyer ook bij een bestelling gehad?
heb m niet overigens. maar staat wel leuk..in afwachting van wat andere art.
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Mon Jun 29, 2009 08:08

Ik zag die rode "2" door de tekst heen gaan, onderop.
1 blik op mijn eigen arcana flyert en kwist genoeg.
Team 15 kHz
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Thu Dec 31, 2009 13:10

en op de valreep van 2009 kwam deze binnen knallen...

Image
goatboy

Post by goatboy » Thu Dec 31, 2009 13:47

Geweldige aanwinst, Gefeliciteerd! Staat nu nog zielig in een hoekje maar ben straks benieuwd naar de glamour shots.
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Thu Dec 31, 2009 13:50

Dat je smaak hebt laat je weer eens zien met deze aankoop!

Congrats, mooie aanwinst.
Team 15 kHz
almighty

Post by almighty » Thu Dec 31, 2009 13:52

ElPancho wrote:Dat je smaak hebt laat je weer eens zien met deze aankoop!

Congrats, mooie aanwinst.

+2

Mooie aanwinst zo vlak voor het nieuwe jaar!

:)
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Thu Dec 31, 2009 14:13

Ja wat moet ik nou nog zeggen Rob, dat ik je haat of van je hou? Een beetje van beide denk ik, wat een vet ding is dat toch en veel plezier ermee man. Ik kom hem binnenkort maar eens even van dichtbij bekijken!
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Thu Dec 31, 2009 14:36

thnx !
ja ben er wel gross mee, heeft Ronnie goed geregeld, zoals altijd.
dacht al dat ElPancho die andere had...

en ben reuze benieuwd naar jouw gerefurbde cocktail Hasan! pics!
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Fri Jan 01, 2010 12:06

Fantastisch. Een Aero Table.. mooi man. Veel plezier ermee..!!

Meeeeeeer foto's :-)!
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri Jan 01, 2010 15:03

Relaxed dude, ziet er top uit.
User avatar
MarsMan
Active Level:
Active Level:
Posts: 214
Joined: Thu Oct 01, 2009 16:34
Location: The Netherlands

Post by MarsMan » Sat Jan 02, 2010 21:16

Supergaaf deze Aero Table! Ik ben ook een Sega fan en vroeg mij af hoe dit nu speelt met een liggend beeld?
Ik zag dat jij ook een Astro en Blast hebt, hoe is de beeldkwaliteit vergeleken met de andere Sega's?
Als laatste vroeg ik mij af waar het geluid vandaan komt? Ik zag op internet namelijk ergens een foto van een Aero Table waar rechtsbboven (bij die zwarte openeningen) volgens mij de speakers zaten.
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Sun Jan 03, 2010 12:29

table is idd wel erg gaaf moet ik zeggen, heb er eigenlijk nog niet op gespeeld ivm al het gefeest de afgelopen dagen. :oops: maar de kijkhoek is even wat anders.
beeldkwaliteit in vergelijking met de astro en new astro vind ik zeker niet onder doen. de blast is een ander verhaal omdat daar een nieuwe trisync monitor in zit en die geeft vooral op 31 khz een superbeeld.
het schijnt dat er zowel at's zijn uitgebracht met de speakers aan de buitenkant inc. marquee, maar ook waar de speakers aan de binnenkant zaten zonder marquee. die van mij had oorspronkelijk speakers aan de buitenkant, waar die gaten idd zitten, maar er zijn maar weinig at's die dat nog hebben.
vorige eigenaar heeft er een speaker in gezet aan de binnenkant. dat is iets wat ik nog wel aan wil passen als ik deze table compleet ga refurben, want dat is 1 van mijn 2010 voornemens.
als ik hem boven op mijn kamertje heb staan laat ik wat spelende foto's zien.
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Sun Jan 03, 2010 13:22

Inderdaad erg gaaf een Aero table in Rottuhdam, zullen we die ook weer proberen met zijn tweeen naar boven te sjouwen ;).
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Sun Jan 03, 2010 13:30

ruderudie wrote:Inderdaad erg gaaf een Aero table in Rottuhdam, zullen we die ook weer proberen met zijn tweeen naar boven te sjouwen ;).


:lol:
ja, is goed Rudie, kan best wat hulp gebruiken weer, maar deze kast wordt nog lastiger. loeizwaar! misschien met 3 man sjouwen zelfs.
maar als het monitortje eruit is moet t lukken. moet wel oppassen daarmee omdat er maar een half frame omheen zit. panel kan er ook helemaal af dus dan moet die door het trapgat kunnen.
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Mon Jan 04, 2010 18:57

Rob waar ga je hem eigenlijk neerzetten? 2e room erbij :)? Of heb je je gameroom helemaal Aero-table proof gemaakt door alle overbodige zooi eruit te gooien?
User avatar
Pat7o
Active Level:
Active Level:
Posts: 561
Joined: Sun Jan 20, 2008 14:25
Location: Rotterdam

Post by Pat7o » Mon Jan 04, 2010 19:02

ruderudie wrote:Rob waar ga je hem eigenlijk neerzetten? 2e room erbij :)? Of heb je je gameroom helemaal Aero-table proof gemaakt door alle overbodige zooi eruit te gooien?


:D

ik heb mijn klerenkast de deur uit gegooid. who needs clothes when you're a game nerd and don't get out much?!

nee ik moet idd mijn gameroom even herinrichten. als het goed is past het net. (geen fries)
Post Reply