Almighty's retro Heaven

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Post Reply
almighty

Almighty's retro Heaven

Post by almighty » Mon Nov 26, 2007 09:58

update(05-03-2008) dus maar wat nieuwe fotos geplaatst.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Killer Instinct Collectie original pcb board's 8)
Image
http://www.youtube.com/watch?v=4i9u4PDZcRo
Image
http://www.youtube.com/watch?v=N2lb388_sKA
Last edited by almighty on Wed Mar 05, 2008 08:42, edited 12 times in total.
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Mon Nov 26, 2007 17:34

Ziet er allemaal cool uit ;)
Misschien een idee: maar waarom niet van die 2 kasten in de onderste foto van de bovenste de bodemplaat weglaten en dus er los opzetten. Dan heb je aan de bovenkant net iets meer plaats om wat dingen erop te zetten.
Dan is het midden ook niet zo dik, oogt wat lomp imo ;)
almighty

Post by almighty » Mon Nov 26, 2007 17:55

thx Baki, ben er ook erg blij mee met deze opstelling :D
Dat idee waar je het over had wou ik in eerste instantie ook doen, maar dan moet ik hem erop vastlijmen want anders staan die middenstukken scheef.Mischien dat ik het nog eens waag maar ik kijk het nog even aan :wink:
Het lijkt iets lomp maar als je het in het echt bekijkt valt het nog best wel mee.
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Mon Nov 26, 2007 20:22

damnnnnnnnnnnn echt nice dude.

Vind die consoles op een rijtje toch wel het meeste opvallen ziet er echt nice uit.
Image
almighty

Post by almighty » Mon Nov 26, 2007 20:34

Ja die consoles staan er keurig bij op deze manier en het is allemaal erg makkelijk aan te sluiten op deze manier :wink:
Helaas geen plek voor meer... :roll:
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Tue Nov 27, 2007 00:18

gewoon on top zou ik zeggen naast die tv en figures ;)
Image
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Wed Nov 28, 2007 09:40

Leuk gedaan. Ik zou echter alleen consoles neerzetten waarvan je zeker weet dat je ze af en toe aanzet.

Wat maar weer eens duidelijk wordt is hoe characters en figurines een kamer echt tot een gameroom weten om te toveren. Je bent aardig bezig geweest de afgelopen maanden Almighty, mag het je maar wederom inspireren om meer coole stuff te kopen.
almighty

Post by almighty » Wed Nov 28, 2007 15:07

Ken wrote:Leuk gedaan. Ik zou echter alleen consoles neerzetten waarvan je zeker weet dat je ze af en toe aanzet.

Wat maar weer eens duidelijk wordt is hoe characters en figurines een kamer echt tot een gameroom weten om te toveren. Je bent aardig bezig geweest de afgelopen maanden Almighty, mag het je maar wederom inspireren om meer coole stuff te kopen.


Laat ik ik het zo zeggen dat rookaanslag en stof geen kans krijgen :wink:
En moet ook zeker toegeven dat leden hier me echt over de streep hebben getrokken betreft figures en characters.Op deze manier komt de boel echt tot leven :)
Ook heeft Nozomi me veel inspiratie/motivatie gegeven en ben jullie daar alle dankbaar voor :D
almighty

Post by almighty » Wed Nov 28, 2007 17:33

Image
Image
compleet en in zeer redelijke staat.
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Wed Nov 28, 2007 22:04

Ken wrote:
Wat maar weer eens duidelijk wordt is hoe characters en figurines een kamer echt tot een gameroom weten om te toveren..


posters zal het ook meer gameroom achtigg laten worden, zag al dat je een KI poster zogt, ik moet ook wat aan posters doen, ze zitten in kokers te chillen.
Image
almighty

Post by almighty » Thu Nov 29, 2007 13:05

Wat maar weer eens duidelijk wordt is hoe characters en figurines een kamer echt tot een gameroom weten om te toveren..


Vanmiddag deze maar even gekocht, je heb er trouwens veel figuren van 8) (meer zal ik er ook niet kopen)
Image
Last edited by almighty on Thu Nov 29, 2007 17:27, edited 1 time in total.
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Thu Nov 29, 2007 16:24

woah!! het lijken net aliens
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Nov 29, 2007 16:32

Die Capcom vs SNK 2 figures sucken inderdaad wel een beetje. Ik heb Kyo en Iori en ze blijven in het doosje die dan wel weer redelijke decoratie zijn als je ze op hun zij zet. Haal ze er niet uit almighty, zonde van je andere figures.
almighty

Post by almighty » Thu Nov 29, 2007 17:26

Ken wrote:Die Capcom vs SNK 2 figures sucken inderdaad wel een beetje. Ik heb Kyo en Iori en ze blijven in het doosje die dan wel weer redelijke decoratie zijn als je ze op hun zij zet. Haal ze er niet uit almighty, zonde van je andere figures.

Daar was ik ook achter gekomen, die trutten blijven geeneens staan en vallen me idd wat tegen.:evil:
Het materiaal van Chun Li's rokje meurt ook als de tering, een soort zacht plastic.Als ze ongesteld zou zijn zou ik het haast geloven.
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Thu Nov 29, 2007 17:49

Haha en jij gaat fucking aan dat plastiek rokje zitten snuffelen....ya sick bastard :P
almighty

Post by almighty » Thu Nov 29, 2007 17:59

Baki wrote:Haha en jij gaat fucking aan dat plastiek rokje zitten snuffelen....ya sick bastard :P

:lol: ....... :roll:
almighty

Post by almighty » Thu Nov 29, 2007 21:39

laaste aankopen vandaag:

RayStorm ps1
Image
Soukyugurentai ps1
Image
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Fri Nov 30, 2007 11:09

trutten...hahahah. Ik heb zelf een pre-order staan voor wat figuren ;) nu moet je nog wat vette posters inlijsten en ophangen! Zie mn nieuwe topic voor wat ZEER vette snk posters 8) 8)
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
almighty

Post by almighty » Fri Nov 30, 2007 13:24

Streetfighter 3 Double impact DC:
Image
almighty

Post by almighty » Sat Dec 01, 2007 02:36

Zo dit zijn voorlopig weer even de laaste aankopen :wink:

G Darius ps1
Image
the Last Blade ps1
Image
PowerStone 2 DC
Image
en tekken 2 ps1 om de serrie compleet te maken.
almighty

Post by almighty » Sat Dec 01, 2007 20:44

Vandaag naar de ijsselhallen in Zwolle geweest om eens te kijken of er nog wat leuks tussen lag voor weinig, helaas zijn de prijzen echt schofterig duur en sommige games zijn zo geel dat het bijna zeer aan m'n ogen doet.
Er stond ook nog een nes te koop in een speciale editie, geler als m'n ochtend urine voor een lullige 40 euro :shock:
Na lang snuffelen toch nog wat gevonden aangezien ik Super Ghouls n Ghost eens verkocht had(mindere staat) en F-Zero nog aan m'n collectie ontbrak.Samen voor een lullige prijs meegenomen.

Super Ghouls n Ghost
Image
F-Zero mint
Image
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Dec 01, 2007 20:49

Waarom ga je niet voor Japanese only stuff?
almighty

Post by almighty » Sat Dec 01, 2007 21:13

Kan sommige games gewoon niet laten liggen Ken en al helemaal niet voor 4 euro, als ik ze dan eens tegen kom(import) dan koop ik ze dubbel en verkoop ik soms de pal games.
En waarom geen pal?Ik ben volgens mij echt niet de enige die hier pal games koopt, toch?
En ik heb hier een NES staan waar ik alleen pal games voor koop en vind het gewoon een sport om die games te scoren compleet in goede staat.
Eigelijk koop ik de rest, pc engine,dc,saturn,ps1 alleen import.
En voordat ik hier lid was kocht ik alleen maar pal en was nog nooit aan ebay begonnen :wink:
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun Dec 02, 2007 02:09

almighty wrote:En waarom geen pal?


You don't even want to go there...
almighty

Post by almighty » Sun Dec 02, 2007 16:52

Weer een figure erbij 8)
Deze stond al een tijdje op m'n verlanglijst en heb hem zojuist besteld.
Betere foto's kan ik niet maken dus gebruik deze maar van de verkoper.
hoogte +/- 16 cm

B.Jenet (KoF)
Image
Image
Image
Post Reply