Tips voor nieuwe Galerij

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Post Reply
almighty

Tips voor nieuwe Galerij

Post by almighty » Tue Nov 20, 2007 10:14

Aangezien ik naar boven ga verhuizen en het een en ander heb uitgemeten past m'n arcade kast iedergeval.
Nu heb ik m'n gamecollectie in een hoge vitrine kast staan en vroeg me af of hier ook leuke kleine modelen voor zijn aangezien ik met 2 lage kanten zit.
Zelf denk ik dat Ikea wel wat heeft staan en zoek eigelijk ook 2 audio meubels om dat de hele zooi op neer te zetten.
Ik weet niet of iemand nog ideen heeft of tips want die zijn zeker welkom.
De kast(ok baby)komt achterin tegen de schoorsteen te staan en die zoveel mogelijk naar links.
Ik wou dan aan de rechterkant enigzins wat lage vitrinekasten kwijt om de boel netjes in op te slaan en nog ergens 2 audio meubels kwijt.
Hier zijn de afmetingen van de 2 laagste punten en het hoogste punt.
(laagste punt genomen bij het gordijn/balk)
Hoogste punt(midden):1.70cm (ok baby is 1.45)dus die kan ik iets schuiven.
Laagste punt:0.46cm
En de afmeting lengte /breedte is:3.50cm/3.90.
Image
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Tue Nov 20, 2007 10:43

gewoon al je games op de grond zetten, de perfecte oplossing!
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
almighty

Post by almighty » Tue Nov 20, 2007 11:23

DreamerNL wrote:gewoon al je games op de grond zetten, de perfecte oplossing!

ja wel simpel maar niet mooi.
Het oog wil ook wat he :wink:
almighty

Post by almighty » Wed Nov 21, 2007 17:55

de arcade cab staat boven, moest er wel het een en ander afhalen om de draai naar boven te kunnen maken.(5 mnd kracht training werpt z'n vruchten af :P )
Al een gedeelde van de collectie naar boven gebracht en volgende week maar eens langs bij Ikea.
Image
foto is een beetje wazig...

update volgt :)
Gameholic

Post by Gameholic » Thu Nov 22, 2007 15:46

Ik zou aan weerskanten een dressoir neerzetten. Hier kan je dan je stuff in of op zetten. Daar kan je dan tevens een TV opzetten voor je retro games.

Idd de cab in het midden met een zitje.

Een chill bank met en salontafeltje en alle je magazines.

KLAAR :)
almighty

Post by almighty » Thu Nov 22, 2007 20:10

idd :D
Zat zelf ook enginzins te denken aan die opstelling.
Links 2 lage kasten met daarop de lcd/tv en m'n consoles eronder en rechts iets van een dressoir of lage vitrinekasten waar ik m'n games in bewaar.Het mag niet te hoog zijn want helaas is de zolder niet al te hoog.
En dan een lekkere fauteuil met een klein tafeltje.
zondag maar eens naar Ikea(duiven koopzondag)en dan kan ik de boel een klein beetje gaan afmaken.
almighty

Post by almighty » Sun Nov 25, 2007 15:50

Druk bij Ikea vandaag, volgens mij geven ze daar alles gratis weg ofzo :lol:
Paste allemaal net m'n m'n auto en kon alleen nog maar naar voren kijken haha, de nieuwe galerij zal binnekort volgen maar ik moet de boel eerst in elkaar zetten en inrichten :D
Post Reply