GWAR's Mansion

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Post Reply
GWAR

GWAR's Mansion

Post by GWAR » Fri Aug 31, 2007 20:51

Hier is een kleine impressie van wat er allemaal bij mij aanwezig is op het gebied van games.
Het is helaas nog een beetje een bij elkaar geraapt zooitje, omdat ik nog voor een redelijk pittige verbouwing sta en een hoop spullen even nergens kwijt kan.

Maar anyhow, here we go....

Twee wandvitrines voor de noodzakelijke bergruimte.
Linker is gevuld met Xbox, PSX, PS2, DC, Gamecube en wat andere stuff.
Rechter is de muziekcollectie, mainly bestaand uit redelijk tot zeer antichristelijke platen :twisted:

Image

Image



Twee televisie/console meubels op wielen. Op de linker een Hantarex 80cm dia VGA monitor. De rechter een tv voor de multiplayer battles in combinatie met 2 tv's in de woonkamer en het snel aansluiten van consoles.

Image



Een vitrinekast in de hal (voorlopig) met 3 verdiepinkjes game characters e.d.

Image

Image

Image

Image



Een ingelijste poster van Gungrave.

Image



De Tokyo Game Show 2005 special edition legpuzzel in een leuk lijstje.

Image


Wederom de vitrine. Onderin en helaas bijna uit zicht (maar uit nood geboren), de MGS Premium Pakages van de 3 verschenen delen voor PS en PS2.

Ben de trotse bezitter van het door Hideo Koijima persoonlijk aan mij gesigneerde juweeltje MGS 2 : Sons of Liberty :D

Image

Image

Image


Image



Voorlopig de laatste pic, de Hori II Ace Combat : The Unsung War Flightstick met erachter de Steel Battalion controller van Capcom.

Image


More to come, hopelijk na een vlotte verbouwing. Hoop dan een zee aan ruimte te hebben om ook eens fatsoenlijk de consoles te oranizen.
Peet1979

Post by Peet1979 » Fri Aug 31, 2007 21:42

Mooie spullen man!

Vooral die vitrines zijn zeer leuk gevuld. Die Metal Gear stuff is zeker ook de moeite waard!
Blackdragon

Post by Blackdragon » Fri Aug 31, 2007 22:16

Staat toch wel erg leuk zo'n vitrine kast met die character verzameling enzo erin. Denk dat ik ook maar is soms wat van die soort dingen moet gaan kopen. Het heeft toch wel zo zijn charme eigenlijk, vond het altijd best zonde voor het geld, maar als je dan dit zo ziet ;)
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Sep 01, 2007 08:06

Ik wist dat ik er spijt van ging krijgen toen ik die Street Fighter figurines liet staan in Nakano, paar maanden erna stonden ze er nog en heeft heer Gwar er goed aan gedaan deze zonder aarzeling in te pakken.

Fucking flight stick, wat een verhaal en wat een hardcore.
almighty

Post by almighty » Sat Sep 01, 2007 10:03

Ziet er mooi uit, zeker die aparte vitrine kast met al die figures 8)
Die Streetfighter figures zijn zeker om te smullen.
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Tue Sep 04, 2007 19:50

Nice stuff GWAR. Wat is trouwens die boxset naast die smb3?
Keep on Dreaming
GWAR

Post by GWAR » Wed Sep 05, 2007 09:42

Dat is een boxset van Sidewinder V, compleet met het knutsel pakket van een aircraftcarrier.

Kun je op een regenachtige zondagmiddag mooi een vliegdekschip van karton knippen en aan elkaar lijmen en vanuit van die plastic bouwpakket "raten" de straaljagers eruit frutten en erop zetten.

Denk dat ik het maar in de doos laat....

Maar dat zijn nou van die extra dingetjes, die je in NL en Europa nooit zal tegenkomen.
Last edited by GWAR on Wed Sep 05, 2007 22:34, edited 1 time in total.
Mittens666

Post by Mittens666 » Wed Sep 05, 2007 11:28

Ziet er bekend uit!!! Niet dat ik het zelf heb maar kom wel eens bij ome gwar over de vloer!!!! NICE SHIT moet nog veel meer bij!!!!!!
GWAR

Post by GWAR » Wed Sep 05, 2007 11:49

Mooie Donaties zijn altijd welkom.....
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Wed Sep 05, 2007 16:02

GWAR wrote:Dat is een boxset van Sidewinder IV, compleet met het knutsel pakket van een aircraftcarrier.

Kun je op een regenachtige zondagmiddag mooi een vliegdekschip van karton knippen en aan elkaar lijmen en vanuit van die plastic bouwpakket "raten" de straaljagers eruit frutten en erop zetten.

Denk dat ik het maar in de doos laat....

Maar dat zijn nou van die extra dingetjes, die je in NL en Europa nooit zal tegenkomen.


Nice en inderdaad jammer dat NL en Europa nooit de echt mooie versies van games krijgen :(

Ik zie trouwens een bepaald patroon in je collectie, Flightsim :wink:
Keep on Dreaming
GWAR

Post by GWAR » Wed Sep 05, 2007 22:57

ter verduidelijking....


Image

Zitten geloof ik een stuk of twintig van die kaarten bij om je "boot te plakken" en dan die miniatuur planes erbij. Hoe verzin je het......

Ik ben inderdaad wel een grote fan van de flightgames op de PS2 (in combinatie met de flightstick, AC serie) en kan niet wachten op de nieuwe Ace combat op de 360. Sidewinder is trouwens wat meer arcade style. Vind het persoonlijk wat minder spelen dan AC.

Ben geen fan van flightsims op de PC ofzo.
Jaren geleden, voordat ik me echt bezig hield met console gaming, wel verschillende flightgames met fighters of Apache etc. gespeeld. Maar niet de Flightsimulators met Jumbojets. Werd/wordt al moe als ik ernaar kijk.

Vond het altijd helemaal ruk om met een toetsenbord te spelen, totaal geen feeling bij. Een Apache laten opstijgen met 37 combinaties op het toetsenbord....no thank you....
Post Reply