ZiEk's Game Hoekje.

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
User avatar
XanaduNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 48
Joined: Tue Feb 10, 2009 13:59

Post by XanaduNL » Thu Apr 09, 2009 16:37

Heb je nou al die flyers ook aan de muur hangen, of dat nog niet? :P
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Fri Apr 10, 2009 02:15

XanaduNL wrote:Heb je nou al die flyers ook aan de muur hangen, of dat nog niet? :P


hahahahaha you caught me, nee heb er een paar hangen de rest ligt opgestappeld, echt geen ruimte voor nog.

In de toekomst gaat het wel een mooi muurtje opleveren :twisted:
Image
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Sticks

Post by ZiEk » Fri Aug 21, 2009 22:49

Nieuwe gear!

Neo-Gen Sanwa Buttons Mod
Image

SF4TE Party.
Image
Image
Image
Image
Image
Image

In een dag gekocht en gemod.
Nog ff sparen voor ultimate Gouki mod. :twisted:
Image
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Sat Aug 22, 2009 14:49

Ik vind zeker de witte buttons en balltop stukken beter staan, met de verschillende kleuren buttons (en vooral met die gekleurde buitenring) ziet het er rommelig uit
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Sat Aug 22, 2009 15:08

Mee eens, het enige dat kan is de rode meshball, de rest ziet er idd veel te rommelig uit, ook omdat er verschillende kleuren rood zijn. Zo ziet het er althans op de foto uit, alsof sommige meer naar oranje neigen.

De Neo stick met die groene knoppen is regelrechte mishandeling hehe, maar ja als jij het cool vind en er plezier mee hebt, is dat hetgeen dat telt. Veel plezier ermee! ;)
SD5k

Post by SD5k » Sat Aug 22, 2009 18:12

Het zijn ook verschillende kleuren, namelijk oranje, vermiljoen en rood. Dat idee vind ik wel oke, maar ik denk dat het beter uit de verf zou komen wanneer de plungers niet met zwarte knoppen uitgewisseld waren.
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Sat Aug 22, 2009 23:35

het is de eerste test en ja smaken verschillen.

Neo stick met sanwa buttons is gewoon beter en reageert senller.

die onderste laa g knoppen gaat ook veranderd worden, ik hou er wel van, gekleured ring en verder zwart en er komt ook andere art onder die meer bij het idee van de knoppen past. Die witte knoppen vind ik persoonelijk echt te lelijkt en saai.

Het is ook inderdaad de overgaang van oranje, vermilion rood.
Image
User avatar
Beatmaster-P
Active Level:
Active Level:
Posts: 889
Joined: Sun Jan 11, 2009 11:06
Location: Den Haag

Post by Beatmaster-P » Fri Aug 28, 2009 00:09

YoYpYo

Maar bovenal... hoe speelt ie?

de SFIVTE stick
OIIIIIIIO
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Sat Aug 29, 2009 21:33

Witte knoppen zijn tof!

Image

Ook op de SF4 stick vind ik ze echt perfect staan.
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Sun Aug 30, 2009 18:23

Wow die kleur van je bubble tops slaat ook nergens op, had je netzo goed die ballen ook wit kunnen maken. Misschien komt het door je foto maar in zie weinig samenhang erin echt aan de saai kant.

Ik bedoel maak een keuze, candy kleuren of witte kleuren voor je CP. Ziet er gewoon cheap uit net als mijn zooitje knoppen op me stick, maar die ga ik nog afmaken :P

Alsnog ik denk dat me smaak en kijk erop anders is dan jullie.
Image
User avatar
Trailblazer
Active Level:
Active Level:
Posts: 775
Joined: Thu Jan 08, 2009 21:15
Location: Breda - NL

Post by Trailblazer » Mon Aug 31, 2009 07:44

Bestaan er ook vleeskleurige ballen voor op je cab? Ik bedoel als de discussie gaat om witte of groene ballen, zou ik zeggen; liever allebei niet... :roll:
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Mon Aug 31, 2009 19:31

Ik heb ook witte ballen, maar ik vind de groene bubble tops juist perfect staan bij het wit/groene thema van de NAC. Samenhang is juist prima. Aangezien dat ding praktisch in mijn woonkamer staat ga ik zeker geen roze en groene knoppen gebruiken. Kwestie van smaak, ieder zijn ding. En ieder zijn ballen Trailblazer, wees er zuinig op....
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Mon Aug 31, 2009 22:35

ruderudie wrote:maar ik vind de groene bubble tops juist perfect staan bij het wit/groene thema van de NAC. Samenhang is juist prima.


Mee eens, goeie blend, dus begrijp jou kritiek niet helemaal ziek, iedereen ziet toch dat het fluor groen als een groene draad ;) door het thema van de art loopt, of is het alleen maar kritiek geven om het kritiek geven. Beetje zwak :wink:
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Tue Sep 01, 2009 02:50

oh man dacht niet dat het zo erg aan toe ging hier, zwak ? flames?

Image

Die bubble groet is duidelijk anders dan de cab zelf, anders check ff je ogen.
En dat witte blijft saai en ongeïnspireerd, past echt niet bij die bubble neon.

Image
Image

Deze plaatjes geven en goed voorbeeld van kleurgebruik die bij de stijl van de cab past.


hoe zwak is het om met z'n tweetjes tegen mij te gaan ?
duidelijk dat ik jullie smaak niet heb, heb het al 3 keer gezegd en alsnog zeiken.

Ik geef gewoon mijn mening.

----------------------------------------------------------

Beatmaster-P: Die stick is mad sweet, reageert echt super snel, is wel ff wennen met die gevoeligheid. Het gewicht is ook mooie, zit echt stevig op me schoot als ik sf4 speel. Moet nog ff sparen om verder te custumizen, maar deze stick wordt echt me ultime Akuma stick :)
Image
User avatar
Trailblazer
Active Level:
Active Level:
Posts: 775
Joined: Thu Jan 08, 2009 21:15
Location: Breda - NL

Post by Trailblazer » Tue Sep 01, 2009 06:29

Ik ga toch eens het net op voor een setje vleeskleurige ballen.

Ik heb ze nodig...
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Tue Sep 01, 2009 08:44

Nou verder no comment, over smaak valt niet te twisten en een wink is als grap bedoeld, maar ja er zijn er wel meerdere hier die humor niet kunnen waarderen.

Anyhoe wat bedoel je trouwens elke keer met de ultieme Akuma mod, ken deze niet?

Veel plezier met je gear!
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Tue Sep 01, 2009 12:21

Bedoel de stick custom maken in de stijl van SF4 akuma, dit omdat die character me favoriete is van het spel en het meeste mee speel.

Wat er nog mist aan die stick is meer evil uitstralen, die witte zij flappen moeten zwart worden, final choice van knoppen maken, custom artwork, plexi erop en het liefs een custom washer. Lekker dark en vurig als ie af is.

Going to the darkside!
Image
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Tue Sep 01, 2009 14:12

:twisted: Wicked, Akuma is cker een zeer toffe character en alles in zijn stijl lijkt me wel cool. Ben benieuwd naar het eindresultaat, succes!
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Tue Sep 01, 2009 19:22

Ik quote Rob aka Pat70 toen hij de buttons en bubble top voor het eerst zag:

" Wow man, dat past echt helemaal bij de stijl van de cab". En Rob is cool, dus hij zal wel gelijk hebben....

En het is trouwens allemaal 1 grote grap vriend Ziek, maak je niet druk om zoiets als kleuren van knoppen. Maar ik meende wel dat ik je nieuwe buttons lelijk vind. Meningen mogen gegeven worden, tegengas eveneens, dit is niet voor niks een forum.
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Tue Sep 01, 2009 21:12

ja helemaal een met je laatste stukje en nee ik had het niet door dat het een grap was. ik ga van nature overal op in lol.

Tja je had het wel kunnen weten dat ik het niet mooi zou vinden op je cab, niet voor niets dat ik die witte knoppen zo snel mogelijk uit die stick heb gehaald.

Meningen zijn zeker welkom, spelletjes mag je wel wat duidelijker over zijn op een game forum ;)
Image
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Wed Sep 02, 2009 17:02

Ok Ziek, nice, we geven elkaar een hand op 10 oktober als je er ook bij bent. Ik neem dan trouwens een neo hori stick mee (zodat Hasan er hopelijk even aan kan knutselen) met GRIJZE buttons. What's boring now?
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Post by Ratson » Wed Sep 02, 2009 17:14

Door die vleeskleurige ballen kreeg ik een visioen hoe mijn hel er uit zou zien:Elke arcadecab en game die je maar wil maar allemaal met vleselijke Christine Le Duc stijl weduweverwenners als joysticks,en over de trackballs wil ik het helemaal niet hebben :oops:
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Wed Sep 02, 2009 19:38

hahahha ja die neo hori stick heb ik ook geraped ;P hou me maar goed uit de buurt ervan lol. die originele grijze buttons zijn ook beetje raar en van lage kwaliteit, beter om sanwas erin te doen, saaie black dark hai hebben ze ook. Zelf zou ik het meer bijpassend maken met je start en select knoppen, die kan je niet zomaar veranderen.


ja al die zweterige vleeskleurige ballen met harde sticks, heh wil er niet op in gaan. Maar je kan overal wel een gat inboren.
Image
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Post by Ratson » Wed Sep 02, 2009 22:32

:lol: :lol: 8)
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Sat Dec 19, 2009 00:25

Kleine update, grotere image spot the goodies en de Cup.
Image
kleine update op de stick, verder geen cashizz voor meer mods.
Image
Image
Post Reply