Verzameling Rene Lips

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Post Reply
renelips

Verzameling Rene Lips

Post by renelips » Mon Feb 26, 2007 23:39

Ik moet nog nieuwe foto's maken van mijn verzameling, maar hier kan je wat oudere foto's vinden van mijn collectie

http://www.xs4all.nl/~lipscm/Collectie/collectie.htm
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Feb 26, 2007 23:52

We have a winner! 8)

Cool dat je veel grote items uit Japan in doos hebt, ik wou dat ik daar ook wat meer de ruimte voor zou hebben. Ik zie trouwens op je site meer verzamelaars staan, misschien leuk als je die lui eens contact zodat er in deze galerij (en op het forum in het algemeen) nog meer retrofreaks komen rondkoekeloeren.

Waar staan je games eigenlijk, ik ben benieuwd naar je nieuwe pics.
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Tue Feb 27, 2007 00:07

hehehe he damn dat is een zeer extreme collectie, ik herken je naam van ebay.

Vaak tegenelkaar geboden :twisted:
Image
renelips

Post by renelips » Tue Feb 27, 2007 00:12

De interesantste en grootste Japanse items staan er nog niet eens op, want die heb ik pas gekocht na dat deze foto's zijn genomen.

Ik bied erg veel op ebay, dus het zou erg goed kunnen dat we elkaar een keer in de weg zaten (of vaak).....
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Tue Feb 27, 2007 01:00

Hoort erbij, grappig om je hier te ontmoeten.
Image
User avatar
General Wong
Active Level:
Active Level:
Posts: 237
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:03
Location: Delft
Contact:

Post by General Wong » Tue Feb 27, 2007 01:27

Staan ook wat dingen bij die je bij mij gekocht hebt als ik me niet vergis (jos_gt op ebay). Mooie collectie, doe je goed :).
Image
almighty

Post by almighty » Tue Feb 27, 2007 05:02

ZiEk wrote:hehehe he damn dat is een zeer extreme collectie, ik herken je naam van ebay.

Vaak tegenelkaar geboden :twisted:


Zeker heftige collectie, veel ervan ken ik geen eens.
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Tue Feb 27, 2007 21:30

Ja dat is allemaal pas ECHT retro, ik denk dat het merendeel wat je hebt stamt uit het pre 8 bit tijdperk?
renelips

Post by renelips » Tue Feb 27, 2007 23:28

Ja dat is allemaal pas ECHT retro, ik denk dat het merendeel wat je hebt stamt uit het pre 8 bit tijdperk?


Er staat inderdaad veel tussen van voor de 8-bit. Hoeveel kan ik niet zeggen, dat heb ik niet o goed bijgehouden. Ik op het moment bezig alles in te voeren in een database, maar het kost me meer tijd dan war ik van te voren op heb gerekend.
renelips

Post by renelips » Tue Feb 27, 2007 23:38

Staan ook wat dingen bij die je bij mij gekocht hebt als ik me niet vergis (jos_gt op ebay). Mooie collectie, doe je goed .


Zou heel goed kunnen. je ebay gebruikersnaam komt me wel bekend voor. Maar dat zal dan waarschijnlijk wel al een tijd geleden zijn?
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Wed Feb 28, 2007 10:49

altijd mooi om te zien dit soort verzamelingen. Ga je er nog iets mee doen behalve in een kamer opstapelen?
Bedoel dit verdiend gewoon een tentoonstelling :)

Kun je dit goed tegen de betaalde waarde verzekeren trouwens?
of is dat een probleem?
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
User avatar
Kenshiro
Active Level:
Active Level:
Posts: 145
Joined: Fri Feb 23, 2007 19:14
Location: Utrecht

Post by Kenshiro » Wed Feb 28, 2007 21:15

Wat een vette collectie zeg!!! Zie daar ook een ZX Spectrum, hoop er ooit 1 te bemachtigen. Heb er jaren geleden onwijs veel plezier van gehad. Weet me nog 1 game te herinneren, een action-game met een robotje door een doolhof heen, moest je ook rupsjes afknallen..... Weet bij god niet hoe die game heette maar vet vond ik 'm toen wel :D
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Wed Feb 28, 2007 21:29

Heb je ook dingen aangesloten staan? Ik zag bv een neo geo ergens tussen staan maar die hoort toch achter je TV te hangen!?
renelips

Post by renelips » Wed Feb 28, 2007 23:07

Eigelijk wel, maar ik kan niet alle computers de hele tijd aan mijn TV hangen. Ik moet wat afwisselen...
Geoffrey

Post by Geoffrey » Tue Mar 13, 2007 14:57

Met alle respect voor je collectie, en je kiest er natuurlijk zelf voor, maar ik vind het een beetje jammer dat het zo op een hoog geduwd wordt. Waarom nie netjes in kasten wegzetten en een beetje orde erin maken? Je hebt zo'n vette collectie, maar komt op deze manier totaal niet tot z'n recht imo. Zo lijkt het wel een beetje een puinhoop en kan me niet voorstellen dat de dozen er echt happy van worden.

Nu goed het is je eigen keus natuurlijk, maar het zou veel vetter zijn mochten ze netjes geordend staan en in kasten ofzo. Enkel mijn mening hoor...
Post Reply