Almighty's NEW Playground (update 19-08-07)

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Locked
almighty

Post by almighty » Sat Apr 21, 2007 15:23

ZiEk wrote:Wow man die gast rlok is cool die zei dat ie binnenkort neo geos binnen krijg en dat ik dan wel kan komen ruilen, zelfs na al die tijd.

Ik verheug me erop om KOF98, ASO2 en de samurais met goed beeld te kunnen spelen.

Nou kijk dat is pas prima geregeld toch :wink:
almighty

Post by almighty » Sat Apr 28, 2007 11:39

Vandaag binnen gekregen:
Image
ruderudie bedankt jongen het ziet er keurig uit!
Dit moeten we vaker doen :wink:

Mint*(net besteld)
Image
Hier even een link van de game:
http://www.youtube.com/watch?v=iW8GIfWibaM
lekkere music trouwens van Lee Jung Hyun :P
Last edited by almighty on Sat Apr 28, 2007 13:50, edited 2 times in total.
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Sat Apr 28, 2007 13:27

IK denk wel dat iedereen de game kent...hoort ook in iedere collectie thuis.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
almighty

Post by almighty » Sat Apr 28, 2007 13:50

DreamerNL wrote:IK denk wel dat iedereen de game kent...hoort ook in iedere collectie thuis.


ging mij ook even meer om het nummer dat ze gebruikten bij die video :P
(teminste als je die game bedoelt)
almighty

Post by almighty » Sun Apr 29, 2007 19:26

Zo m'n eerste action figures :wink:

links:Ayane<>rechts:Helena
ImageImage

links:Kasumi<>rechts:Tina
ImageImage

Morrigan:
Image

Maki:
Image

Tyres Flare:
Image

gemiddelde hoogte ligt rond de 13 cm.
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Mon Apr 30, 2007 11:18

1 ding moet ik je nageven: het posten van pics van het spul dat je allemaal binnenkrijgt...dat zou mij teveel tijd en moeite kosten!
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
almighty

Post by almighty » Mon Apr 30, 2007 18:27

Ach ik vind het gewoon leuk om m'n nieuwe aanwinsten te posten ook al zijn ze niet allemaal even spectaculair :wink: .Mag zelf ook graag bij andere collect topic neuzen wat er allemaal bij gekomen is.
Maar dit was het ook wel weer ff...
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Wed May 02, 2007 00:45

tjah als je erachterstaat waarom niet :)

ik hou wel van poppetjes enz maarre die zien er niet helemaal uit als mijn smaak, zelfs al is het capcom.

Die slg 2 zou ik wel willen hebben :P

Die chaos twijvel ik over, waarom niet de MvS ?
Image
almighty

Post by almighty » Wed May 02, 2007 04:01

ZiEk wrote:Die chaos twijvel ik over, waarom niet de MvS ?


Omdat de pcb goedkoper was als de complete mvs kit en het voor mij toch weinig uitmaakt.
almighty

Post by almighty » Sat May 05, 2007 17:57

2 me neus voorbij gegaan en gingen weg voor dik boven de 60 euro, gelukkig toch voor een redelijke prijs deze weten te bemachtigen :P
Image
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Sat May 05, 2007 19:18

oh nice dat is echt een top spel, daar heb ik echt teveel pesetas aan versleten ook cool dat het op 4player kasten kan.
Image
almighty

Post by almighty » Sun May 06, 2007 09:45

Heb de game echt grijs gespeeld op de snes en dit was echt een buitenkansje die ik echt niet kon laten schieten :wink:
Bedoel er gaat niets boven de arcade versie :P
almighty

Post by almighty » Sat May 12, 2007 10:09

Voor een zeer zacht prijsje kon ik deze niet laten schieten, niet de beste beat em up maar voor m'n vezameling mag hij er rustig bij :lol:
Image

Schiet lekker op met de pcb vezameling :P (14)
almighty

Post by almighty » Thu May 17, 2007 08:58

Vandaag begint mijn dag goed :wink:
Eindelijk ben ik nu een trotse bezitter van deze games.

CADILLACS AND DINOSAURS: (MINT* and free of 2 suicide batteries 8) )
Image
Image
Image

VIOLENT STORM: (mint*)
Image
Image
Image

:D :D :D
almighty

Post by almighty » Tue May 22, 2007 19:59

Eerste van de 3 ''Rayxander 2'' en boxed Killer Instinct.
Image
almighty

Post by almighty » Wed Jun 06, 2007 19:48

Het is even stil geweest maar hier weer een kleine greep van m'n nieuwe aanwinsten.

Robocop pcb (orgineel)

ImageImage
Image

mvs carts:

ImageImage
Image

PC Engine:

Image

Vermaak me wel weer even... :roll:
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Thu Jun 07, 2007 15:03

lol sengoku 3 marktplaats
robocop ebay

cool hoor, niet eens de avengers geboekt ?

gaat goed met je collectie :twisted:
Image
almighty

Post by almighty » Thu Jun 07, 2007 17:59

ZiEk wrote:lol sengoku 3 marktplaats
robocop ebay

cool hoor, niet eens de avengers geboekt ?

gaat goed met je collectie :twisted:


Sengoku 3 komt niet van marktplaats :wink:
Deze was veel goedkoper hehe....samen met KoF'94 en Sengoku 2 gekocht bij dezelfde handelaar.

Avengers heb ik maar laten schieten, deze was mijn niet meer waard.
En heb ook een hekel aan Captain america.
Metal Slut

Post by Metal Slut » Thu Jun 07, 2007 21:53

heej toch nog KoF94 ergens uit kunnen halen? iig met een intact label beter werk dus... zag ook dat je Sunset Riders gekocht had? vette game trouwens, had ik ook in mijn pcb collectie... een hoop gespeeld op de kast met die kleine vanme.. vond ie geweldig..

jammer dat ik te vroeg met mijn pcb verkoop was (of jij te laat met de koop van je Candy..heheh) anders had ik een hoop leuke games voor je gehad... oja je hebt trouwens die X-Men pcb nog vanme... iig weer een hoop intressante aanwinsten weer voor je verzameling....
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Thu Jun 07, 2007 22:37

damn ben ik dom, zag er een is nu weg dus dacht ma ja boeie.

jah captain amerika is ook wack maar die dude met pijlen en ironman zijn wel lachen, die gameplay en bosses zijn ook erg nice. Echt vaak gespeeld in Denia toen ik daar woonde.

hoe is die sengoku 3 ?
schijnt wel interresant te zijn en sengoku 1 kut terwijl ik 1 echt clasiec vind.
Image
almighty

Post by almighty » Fri Jun 08, 2007 11:53

Metal Slug:

Ja helaas ben ik te laat begonnen met pcb's vezamelen haha, anders had ik aardig wat van je kunnen overnemen.Je X-Men heb ik nog steeds en die gaat zeker niet weg hehe, had hem 2 weken terug nog gespeeld met een oom van me.
De collectie voor de Candy Cab schiet zeker aardig op, nog een paar dure titels te gaan en dan kan ik me helemaal storten op de MVS vezameling.
Die KoF'94 heeft me maar 15 eurie's gekost dus kon hem niet laten liggen haha, nu is het geld alleen weer (even) op :lol:

ZiEk:

Sengoku 3 nog niet binnen, zal volgende week worden, maar tegenwoordig post ik al de foto's rechtstreeks van EBay, scheelt me foto's maken hehe.
Had al het een en ander gelezen/gezien van Sengoku 3 en het is volgens mij echt een totaal andere game als deel 1 en 2.
Die Sengoku 2 had ik echt voor een prikkie als je nagaat dat hij 85/185 dollar waard is volgens neo-geo.com.
Met een beetje geluk speel ik dit weekend Robocop :wink:
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Fri Jun 08, 2007 13:06

almighty wrote:Metal Slug:

Ja helaas ben ik te laat begonnen met pcb's vezamelen haha, anders had ik aardig wat van je kunnen overnemen.Je X-Men heb ik nog steeds en die gaat zeker niet weg hehe, had hem 2 weken terug nog gespeeld met een oom van me.
De collectie voor de Candy Cab schiet zeker aardig op, nog een paar dure titels te gaan en dan kan ik me helemaal storten op de MVS vezameling.
Die KoF'94 heeft me maar 15 eurie's gekost dus kon hem niet laten liggen haha, nu is het geld alleen weer (even) op :lol:

ZiEk:

Sengoku 3 nog niet binnen, zal volgende week worden, maar tegenwoordig post ik al de foto's rechtstreeks van EBay, scheelt me foto's maken hehe.
Had al het een en ander gelezen/gezien van Sengoku 3 en het is volgens mij echt een totaal andere game als deel 1 en 2.
Die Sengoku 2 had ik echt voor een prikkie als je nagaat dat hij 85/185 dollar waard is volgens neo-geo.com.
Met een beetje geluk speel ik dit weekend Robocop :wink:


die lijsten op neogeo.com zijn al jaren out of date.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Fri Jun 08, 2007 18:22

ja die lijsten op ng.com slaan echt helemaal nergens meer op. Die prijzen zijn zoveel anders (lager). Ze houden ze gewoon kunstmatig hoog zodat ze ze zelf te duur kunnen verkopen.
almighty

Post by almighty » Fri Jun 08, 2007 19:13

Baki wrote:ja die lijsten op ng.com slaan echt helemaal nergens meer op. Die prijzen zijn zoveel anders (lager). Ze houden ze gewoon kunstmatig hoog zodat ze ze zelf te duur kunnen verkopen.


Opzich wel jammer, hadden nu mooi een beetje een richtlijn wat de games momenteel deden in de verkoop.
Hoe kun je nu dan eigelijk de prijs bepalen van een mvs game?
Kijk zelf veel op Ebay en vergelijk gewoon dezelfde games en kijk wat de prijs een beetje gemiddeld is, maar het wordt lastig als het een zeldzame/rare mvs game is.
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Fri Jun 08, 2007 20:32

gedeeltelijk van ng alsnog andere gedeelte zou ik ebay noemen en het ng forum. ebay zou ik kijken naar canada ;) dus het ligt ook aan de plek, vind over het algemeen wel duur die nl mvs shizzle.

ook de conversie mogelijkheid van de game maken hett zeldzaamer lijkt wel, plus al die consolized krikken het ook een klein beetje op. maar echt titels die niet op aes zijn of te duur op aes worden steeds duurder.

net als die sengoku 3 de aes is iets van 300 mvs is ook aardig gestegen net als prehistoric island.
Image
Locked