Almighty's NEW Playground (update 19-08-07)

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Locked
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Sat Apr 07, 2007 02:41

jah ruimte is bij mij ook hert probleem, jammer ik dacht dat ie hem voor 300 of zow al wegdoet.
Image
almighty

Post by almighty » Sat Apr 07, 2007 08:20

Hij heeft te koop gestaan voor 300 euro en je kreeg nog korting als je hem op een bepaalde datum zou afhalen.(25 euro)
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Sat Apr 07, 2007 11:25

hehehhe he dat had ik ook gezien een keer, 25 is ook niet echt een party dat zou het ophalen al kunnen kosten. Die sticks en knoppen layout is ook niet het beste wat ik gezien heb, echt een zooitje.

Maar het blijft een simpsons kast.
Image
almighty

Post by almighty » Wed Apr 11, 2007 20:16

Zojuist gewonnen :wink:

Metal Slug mvs compleet :D
Image
nu de andere delen nog :wink:
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Wed Apr 11, 2007 20:32

hahahha ah die volgde ik nog, wel mooie prijs nu de dolar laag is
Image
almighty

Post by almighty » Sat Apr 14, 2007 18:01

Vandaag m'n nieuwe sticks+buttons binnengekregen en maar meteen aan de slag gegaan :wink:
Image
Oud:
Image
Nieuw:
Image
Veel beter als zeg ik het zelf :P
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Sat Apr 14, 2007 20:45

amerikaanse knoppen en japanse sticks ?

teminste die knoppen lijken op happ competition

en die sticks lijken wel op sanwas.

(maar ik kan ook fout zitten)

ziet er cool uit alsnog en zeker een verbetering.
Image
almighty

Post by almighty » Sat Apr 14, 2007 23:29

Sticks zijn van sanwas en knoppen geen idee.
Zat in het pakket en was compleet zo.
Ook de kleuren combinatie is erg mooi zo met groen,wit en zwart.
Wel erg blij mee :D
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Sun Apr 15, 2007 11:29

je zou beter af zijn met sanwa of seimitsu buttons.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
almighty

Post by almighty » Sun Apr 15, 2007 12:05

DreamerNL wrote:je zou beter af zijn met sanwa of seimitsu buttons.


Zijn trouwens Sanwa's.

Information
This listing is for 2 Sanwa Ball Top Joysticks, 12 Standard Pushbuttons and 12 Microswitches.
These are quality parts, unlike some of the cheaper ones you come across from time to time.
Ideal as replacement parts for existing arcade machines or for new cabinet builds.
If it's quality you're looking for - look no further. These joysticks are perfect for shooting games and their rapid response means you can pull off even the most complex fighting moves in games like Street Fighter.
The joysticks are probably one of the most important components in your cabinet, so don't settle for inferior Far East copies - insist on the best, your cabinet deserves Sanwa Joysticks! Pushbuttons come complete with microswitches - If you want different colour buttons that's fine - choose from red, blue, yellow, green
Ball tops are also available to buy as seperates.
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Sun Apr 15, 2007 13:16

12 Standard Pushbuttons and 12 Microswitches.

ik zou nogsteeds zeggen dat het Happ zouden kunen zijn, ik heb nog nooit sanwas met cherry switches gezien. Plus die screw moer is ook het formaakt van happ ik heb hier zon tool liggen om ze te schroeven.

DIe gozer zegt ook niet dat het sanwas zijn, ik gok dat je het bij gremlin solutions hebt.

mijn happ butts:
Image
Image
Homeless style, anyways ze lijken er erg veel op maar niet helemaal :/
.

De sanwas die ik heb doen dus ook geen klik geluid maar mijn sanwa sticks wel jij hebt temminste alless klikkend op die kast.

(als ik die fotos moet weghalen om je collectie niet te storen hier moet je het zeggen dan haal ik ze meteen weg)
Image
almighty

Post by almighty » Sun Apr 15, 2007 13:49

Klopt alles klikt, en de sticks zijn zeker van sanwa.(staat een logo op het plaatje wat onder de stick zit)
En ze komen inderdaad bij Gremlings solutions weg.
Een ding weet ik wel dat deze veel soepeler reageren dan die sticks die ik had en deze liggen echt heerlijk in de hand.
DreamerNl had het over sanwa of seimitsu buttons, maar ik ben hier prima tevreden mee.
Net ff Metal Slug gespeeld en wat is dat heerlijk met nieuwe sticks/buttons :)
Moet alleen nog eens kijken voor de andere buttons die boven het panel zit.(free play)
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Sun Apr 15, 2007 18:22

hehhe daar heb ik mijn eerste set ook van :)

en jah man die sanwa sticks zijn snel vind ze zelf ook sneller dan de happ competition sticks. KNoppen heb ik nog niet genoeg ervaring mee ze lijken beide wel goed ik twijvel nog of het beter is om de click te hooren inplaats van niet met de sanwa buttz
Image
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Mon Apr 16, 2007 08:24

het zijn happ buttons of naamloze, iig geen sanwa of seimitsu.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Metal Slut

Post by Metal Slut » Mon Apr 16, 2007 21:20

heej MichtyMarc, ziet er stukken beter uit die verandering aan je button panel.. zwart/wit en groen zoals je laatst vertelde... staat cool man.. ik heb geen verstand van de merken van de buttons maar zal ongetwijfeld beter spelen als een op Royal Video kast....

toch ook maar eens opzoek gaan naar zo'n arcadecab als mijn vakantiegeld ofzo er is.. (zal wel volgend jaar worden)

(kom trouwens eerst die stepdown converter ophalen en meteen even je
kast checken....hehehe)
almighty

Post by almighty » Tue Apr 17, 2007 03:58

Ja het is geworden zoals ik je al vertelde.
En als je wel langskomt en je wil nog meer stepdownconverters dan regel ik die wel ff optijd, bedoel hier kosten ze echt bijna niks :wink:
almighty

Post by almighty » Fri Apr 20, 2007 19:56

Nieuwe Saturn aanwinsten:
Image
Image
Image
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Fri Apr 20, 2007 20:35

hahahha ha ja die shit komt van rlok :P

wel leuke goodies, vooral die goblins, ga je voor de hele serrie ?

zit nog wel een zuure smaak bij me van rlok die fucker heeft me een neogeo verkocht die best gaar is fucking rood en tiltend beeld en nog andere kuuren :/
Image
almighty

Post by almighty » Fri Apr 20, 2007 20:53

Altijd goede ervaring met Ronnie :wink:
Als mij ook iets niet bevalt of het ziet er niet uit(wat ik nog niet gehad heb), dan kan ik het altijd ruilen.
Heb eigelijk wel vrij goed/redelijk contact met hem :P
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Fri Apr 20, 2007 21:01

zit te denken om hem weer erover te mailen, heb ook vaak geen probs met hem maar toch voelt het kut, hij zei zelf dat het aan de games lag maar dat is dus bullshit.

mischien kan je een goed woordje droppen voor me als ik hem gemaild heb.
Image
Metal Slut

Post by Metal Slut » Fri Apr 20, 2007 23:53

heej die Darius II komt me bekend voor... :wink: ik had mijn eigen afscheidsfeestje op mijn werk... kon je dus niet meer overbieden.. achja die game komt later wel weer. Ik heb nog wel Shienryu gekocht bij Ronnie.. ook een vette shooter..

Als de gear van R.Klok niet goed is doet ie niet moeilijk lijkt me, er valt altijd wel iets met hem te regelen... ik zou hem dus gewoon contacte mr.Ziek..

Doe maar 2 converters Almighty... altijd makkelijk eentje over. Misschien dat ik nog een Neo Geo mobo mee neem naar je dan om te proberen.. mits je dit ok vind....
almighty

Post by almighty » Sat Apr 21, 2007 02:31

Shienryu wou ik ook eerst nog kopen, maar aangezien de pcb's ook aardig wat kosten heb ik die maar laten liggen.
Als je een keertje langskomt Ralph moet je me maar een pm sturen dan zorg ik voor die 2 converters :wink:
En je neogeo kan ik altijd wel ff aansluiten.

ennu ziek, zou hem gewoon het probleem voortleggen en dan komen jullie er vast wel uit.Of je moet je neogeo al een tijdje hebben dan zal het lastig worden.
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Sat Apr 21, 2007 08:37

ik heb hem sinds ik lid ben van nozomi, dus ja tijd geleden. Hij is die dude dat me aanrade om de spellen te schuren en dat het dan helemaal goed zou gaan. Hij heeft het gewoon zelf niet getest lijkt me.

Gister wel een mail gestuurd.
Image
almighty

Post by almighty » Sat Apr 21, 2007 09:08

Schuren :?
Zelf zou ik gewoon alcohol gebruiken met een wattenstaafje en dan je contact punten schoonmaken, heeft bij mij altijd erg goed geholpen :wink:
Als er namelijk vettigheid op je contactpunten zit dan maak je het met schuren alleen maar erger.
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Sat Apr 21, 2007 15:04

Wow man die gast rlok is cool die zei dat ie binnenkort neo geos binnen krijg en dat ik dan wel kan komen ruilen, zelfs na al die tijd.

Ik verheug me erop om KOF98, ASO2 en de samurais met goed beeld te kunnen spelen.
Image
Locked