Almighty's NEW Playground (update 19-08-07)

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Locked
R-Type

Post by R-Type » Sat Jun 09, 2007 17:54

Die MVS lijsten van Neogeo slaan werkelijk nergens op, maar die AES lijsten gaan nog wel een beetje, hoewel ook dat in de realiteit verlaagd is.

De prijzen van de Neo-geo.com store slaan ook nergens op.
almighty

Post by almighty » Sat Jun 09, 2007 22:47

R-Type wrote:Die MVS lijsten van Neogeo slaan werkelijk nergens op, maar die AES lijsten gaan nog wel een beetje, hoewel ook dat in de realiteit verlaagd is.

De prijzen van de Neo-geo.com store slaan ook nergens op.


Zijn er nog ergens site's waar de prijslijsten wel redelijk up to date zijn dan?
Niet dat het mij weinig uitmaakt, maar tis zo lullig als je iets koopt en achteraf flink genaaid bent...
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Sun Jun 10, 2007 00:11

ignorance is a blessing.

Ik zou gewoon niet begginen aan dat soort lijsten, ik bedoel er zijn genoeg andere manieren om cheap aan je shizzle te komen zoals groot inkopen enz

Gewoon gemiddelt van wat je ziet oline plus de waarde die je er zelf aan geeft. Fuck ik zoek al een tijdje die all about SNK dvd laats 2 keer op ebay jammer genoeg kon ik niet meer dan 80 bieden inclusief verzend en nee niet gewonnnen wel in een ebay shop ze zien liggen voor 250 en dat is het me echt niet waard.
Image
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Sun Jun 10, 2007 10:52

ZiEk wrote:ignorance is a blessing.

Ik zou gewoon niet begginen aan dat soort lijsten, ik bedoel er zijn genoeg andere manieren om cheap aan je shizzle te komen zoals groot inkopen enz

Gewoon gemiddelt van wat je ziet oline plus de waarde die je er zelf aan geeft. Fuck ik zoek al een tijdje die all about SNK dvd laats 2 keer op ebay jammer genoeg kon ik niet meer dan 80 bieden inclusief verzend en nee niet gewonnnen wel in een ebay shop ze zien liggen voor 250 en dat is het me echt niet waard.


Ik heb ze gehad en weer verkocht, echt niet de moeite waard voor die prijs hoor.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun Jun 10, 2007 13:42

Het is maar net hoeveel een game voor jou waard is.
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Sun Jun 10, 2007 14:55

Dreamer voor hoeveel heb je hem gekocht en voor hoeveel heb je hem verkocht ???

ik vraag me af en waarom is ie niet cool, alles games komen er toch in voor ?
Image
almighty

Post by almighty » Sun Jun 10, 2007 16:39

Ken wrote:Het is maar net hoeveel een game voor jou waard is.


idd, de een geeft meer voor een game dan een ander.
almighty

Post by almighty » Thu Jun 14, 2007 22:20

Eindelijk Street Fighter 2 C.E. (orgineel)
Nu nog even geduld en dan kan ik eindelijk aan de slag met m'n kick harness.
Image

En een oude klassieker Punch Out gescoord, compleet en in zeer nette staat 8)
Image
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Fri Jun 15, 2007 19:39

toe maar ziet er leuk uit ik heb alleen een top board van sf hang als postertje lol.

nes punchout ziet er ook leuk uit, soms koop ik ze ook maar haeb hier twee nesjes die echt te gaar zijn :/ liever snes games voor mij...
Image
almighty

Post by almighty » Fri Jun 15, 2007 22:35

ZiEk wrote:toe maar ziet er leuk uit ik heb alleen een top board van sf hang als postertje.


Ik gebruik ze liever in m'n kast... :wink:
almighty

Post by almighty » Tue Jun 26, 2007 20:36

Zeker een game die in iedere pcb collectie thuis hoort :wink:
De Foto's komen rechtstreeks van EBay :wink:
Was nog best spannend maar uiteindelijk toch deze game weten te bemachtigen :D

Image
Image

En natuurlijk de pcb (orgineel offcourse 8) )
Image

^&*%$

krijg ik net deze mail binnen:

Hi, i am so sorry, when i tested board again before send .the PCB is broken(still no sound).
so i refund your money $---.00.please look your paypal account,i send money use my otherone paypal account yaton6464@yahoo.com.cn.because orig account is limitation.
Thanks and sorry again

Dit is de 2'de keer al dat die gozer me teleurstelt, eerst met Super Srteet Fighter 2 (bleek te gaan om Street Fighter Turbo), en nu golden axe 2 zonder geluid.
Wel netjes dat hij alles goed oplost maar ben dus 2 keer blij gemaakt met een dood vogeltje!
almighty

Post by almighty » Thu Jul 05, 2007 16:32

the Simpsons (4 player versie/orgineel)
ImageImage
Image
:D
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Thu Jul 05, 2007 18:53

Jammer van Golden Axe. Is dat deel 2? Of is de arcadeversie gewoon heel anders? Ik had deel 1 op de MD en de PC, die zag er toch iets minder gedetailleerd uit.
almighty

Post by almighty » Thu Jul 05, 2007 19:36

Rano wrote:Jammer van Golden Axe. Is dat deel 2? Of is de arcadeversie gewoon heel anders? Ik had deel 1 op de MD en de PC, die zag er toch iets minder gedetailleerd uit.


Ging om Golden axe 2.
Volgens mij nooit verschenen op een console.Heb Golden axe (1+2)namelijk ook op de MD en deze ziet er totaal anders uit.
Wacht wel weer rustig af :wink:
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Jul 05, 2007 23:32

Je moet ook niks bij die Yaton kopen...
almighty

Post by almighty » Fri Jul 06, 2007 03:27

Ken wrote:Je moet ook niks bij die Yaton kopen...


Ook al slechte ervaringen mee Ken?
Was voor mij ook de eerste en laaste keer, kon het proberen want Golden Axe 2 zie ik helaas niet vaak op EBay en al helemaal niet voor die prijs waar ik hem voor had.
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Fri Jul 06, 2007 09:54

almighty wrote:
Ken wrote:Je moet ook niks bij die Yaton kopen...


Ook al slechte ervaringen mee Ken?
Was voor mij ook de eerste en laaste keer, kon het proberen want Golden Axe 2 zie ik helaas niet vaak op EBay en al helemaal niet voor die prijs waar ik hem voor had.


dat is algemeen bekend over yaton.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
almighty

Post by almighty » Fri Jul 06, 2007 11:29

Nou opzich heeft hij het bij mij keurig afgehandeld :wink:
Geld stond de volgende dag weer op mijn rekening, heb wel zoiets van als je iets te koop zet op EBay check het dan eerst even om teleurstelling te voorkomen.
Dit houd natuurlijk niet weg dat dit de eerste en de laaste keer was/is.
almighty

Post by almighty » Mon Jul 09, 2007 10:09

Laaste aankopen:

WWF Wrestlefest:
ImageImage

En wat games voor m'n console's:
ImageImage
ImageImage
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Tue Jul 10, 2007 15:13

Als je bij yaton koopt is de kans dat het zaakje origineel is ook kleiner dan 5% vermoed ik. Yaton; koning van de boots.
almighty

Post by almighty » Tue Jul 10, 2007 18:49

ruderudie wrote:Als je bij yaton koopt is de kans dat het zaakje origineel is ook kleiner dan 5% vermoed ik. Yaton; koning van de boots.


Ja klopt, nu schiet het me weer te binnen ik haal er altijd 2 door elkaar die veel van elkaar weg hebben.
Maar zat dan wel bij de gelukige 5% :lol:
Maar was de eerste en de laaste keer.
almighty

Post by almighty » Tue Jul 10, 2007 18:58

Eindelijk 1 van m'n favoriete games binnen en helemaal in topstaat 8)
(origineel)
ImageImage

pcb shot:
Image

Ben bijna door m'n lijst heen en ga maar eens kijken waar ik mu nu op kan storten haha.

over 2 weken nog Double Dragon 1 + mischien Super Streetfighter 2 CPS2 erbij.Had Double Dragon had ik al maar helaas een bootleg.(m'n enige trouwens :wink: )
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Thu Aug 02, 2007 12:39

nice man die sticker op het bord ziet er ook cool uit, zag dat je veel pcbs op ebay had gezet zoals cabal.
Image
almighty

Post by almighty » Thu Aug 02, 2007 15:32

Klopt heb het 1 en ander verkocht.Eigelijk de wat mindere games op Violent Storm en Cadillacs na :wink:
Volgende week volgt een update.
almighty

Post by almighty » Sun Aug 19, 2007 10:59

Weer wat nieuwe aanwinsten en binnen 2 weken volgen er nog behoorlijk wat pakketjes :wink:
Zelf heb ik m'n pcb/mvs collectie op stop gezet want sommige games zijn gewoon belachelijk duur en is op deze manier geen doen.
Ik heb dan ook gekozen voor een 1066 in 1 pcb (schoot me :lol: ) en kan op deze manier toch genieten van games die normaal gesproken erg lastig te vinden zijn.En dan heb ik het nog geeneens over de prijzen gehad.
Wel heb ik Killer instinct orgineel weten te bemachtigen en was een flinke duit maar die game moest ik gewoon hebben!
Maare genoeg geluld haha, hier de pic's:

Image
Image
Image
Image
Kon ze niet laten liggen haha.
Image
Image
snes/sfc games mint*:
Image
Image
Image
Volgende week grote update...
Locked