Geoffrey's Playground [UPDATE: 10.03.2007!]

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Geoffrey

Geoffrey's Playground [UPDATE: 10.03.2007!]

Post by Geoffrey » Tue Jan 23, 2007 01:46

Hallo allemaal,

zoals eerder aan Ken beloofd hieronder mijn (nog niet veel voorstellende) collectie games:

http://www.gamecollectie.be

* Om de één of andere vage reden krijg ik de foto's hier niet gepost met de [img]&[/img] tags, ik blijf de url zien na plaatsing.


M'n Xbox 360 collectie volgt later vandaag / morgen :)
Last edited by Geoffrey on Sat Mar 10, 2007 23:01, edited 1 time in total.
almighty

Post by almighty » Tue Jan 23, 2007 04:55

Ziet er allemaal keurig uit man!Alles netjes compleet en in mooie staat 8)
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Tue Jan 23, 2007 09:28

Netjes dude, veel systemen. Heb je er wel eens aan gedacht je wat meer te richten op een bepaald systeem en als je daar mee klaar bent door te gaan met de volgende?

Als ik in Japan ben heb ik altijd buien en periodes dat ik van een bepaalde console de toppers wil hebben, zo was dat dit jaar misschien wat extreem met PS, Saturn, N64 etc. maar you get my point.

Mooie verzameling PAL Final Fantasy games, daar hoor ik mensen steeds vaker over klagen dat ze lastiger zijn om te vinden, klopt dat?
Geoffrey

Post by Geoffrey » Tue Jan 23, 2007 13:13

Ken wrote:Netjes dude, veel systemen. Heb je er wel eens aan gedacht je wat meer te richten op een bepaald systeem en als je daar mee klaar bent door te gaan met de volgende?

Als ik in Japan ben heb ik altijd buien en periodes dat ik van een bepaalde console de toppers wil hebben, zo was dat dit jaar misschien wat extreem met PS, Saturn, N64 etc. maar you get my point.

Mooie verzameling PAL Final Fantasy games, daar hoor ik mensen steeds vaker over klagen dat ze lastiger zijn om te vinden, klopt dat?


Jup heb ik al veel over nagedacht, maar het wil me niet echt lukken. Als ik me even wil focussen op de SNES dan zie ik weer games voor de Playstation en dan leg ik me daar weer even op toe, maar als ik dan een vette N64 titel tegenkom dan komt die weer in m'n collectie en ga zo maar door. Ik wil me nu even toeleggen op het vinden van alle Final Fantasy's, maar ook dat gaat niet zo makkelijk. De PAL games zijn inderdaad minder en minder te vinden, de IX is trouwens een pictured version.

Eén collectie heb ik ondertussen zo goed als afgesloten en dat is die van de Xbox. Wil me nu eerder even gaan toeleggen op imports en op retro's.
almighty

Post by almighty » Tue Jan 23, 2007 15:20

Geoffrey wrote:
Ken wrote:Netjes dude, veel systemen. Heb je er wel eens aan gedacht je wat meer te richten op een bepaald systeem en als je daar mee klaar bent door te gaan met de volgende?

Als ik in Japan ben heb ik altijd buien en periodes dat ik van een bepaalde console de toppers wil hebben, zo was dat dit jaar misschien wat extreem met PS, Saturn, N64 etc. maar you get my point.

Mooie verzameling PAL Final Fantasy games, daar hoor ik mensen steeds vaker over klagen dat ze lastiger zijn om te vinden, klopt dat?


Jup heb ik al veel over nagedacht, maar het wil me niet echt lukken. Als ik me even wil focussen op de SNES dan zie ik weer games voor de Playstation en dan leg ik me daar weer even op toe, maar als ik dan een vette N64 titel tegenkom dan komt die weer in m'n collectie en ga zo maar door. Ik wil me nu even toeleggen op het vinden van alle Final Fantasy's, maar ook dat gaat niet zo makkelijk. De PAL games zijn inderdaad minder en minder te vinden, de IX is trouwens een pictured version.

Eén collectie heb ik ondertussen zo goed als afgesloten en dat is die van de Xbox. Wil me nu eerder even gaan toeleggen op imports en op retro's.


Ik ken dat, gewoon lekker houden die systemen :wink:
Ik heb dat ook heel erg dat ik me dan weer erg veel focus op die bepaalde titels waarvan jij nu ook net die console heb, gewoon een heerlijk idee dat je je geen zorgen hoeft te maken of je nu wel die console heb stan.
Geoffrey

Post by Geoffrey » Tue Jan 23, 2007 20:03

User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Tue Jan 23, 2007 20:14

Geoffrey wrote:Mijn Xbox 360 collectie:

http://www.gamecollectie.be/index.php?f ... box%20360/


Er zitten aardig wat ACG's tussen :D
Geoffrey

Post by Geoffrey » Sun Jan 28, 2007 16:11

Vandaag Suikoden One gekocht :D

Image

Image

Image

En ook nog deze:

Image
Geoffrey

Post by Geoffrey » Fri Feb 02, 2007 23:38

Image

Image
almighty

Post by almighty » Sat Feb 03, 2007 03:14

Ziet er gaaf uit die master system 2 :wink:
Zag zelfs laatst ook een master system 1 aangeboden op e-bay, nieuw boxed voor 179,00 euro :shock:
Geoffrey

Post by Geoffrey » Mon Feb 05, 2007 18:32

Gisteren de volgende aankopen gedaan:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image



Vandaag twee zeer mooie aankopen gedaan (al zeg ik het zelf):

Image

Image
Geoffrey

Post by Geoffrey » Mon Feb 05, 2007 18:55

Heb een foto van m'n Game Boy Mico Famicom Editie, vandaag binnengekregen uit het verre Japan :D

Image

Image

Image
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Feb 05, 2007 19:06

Cool die GameBoy ik heb em ook, leuk dingetje.
Geoffrey

Post by Geoffrey » Thu Feb 08, 2007 01:26

Ken wrote:Cool die GameBoy ik heb em ook, leuk dingetje.


Absoluut, staat heel mooi, maar hij is echt wel "Micro" :P
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Thu Feb 08, 2007 10:23

Idd. Ik heb dan die Final Fantasy IV editie. Maar ik speel er nooit op. Walgelijk klein ding.
Geoffrey

Post by Geoffrey » Sat Feb 24, 2007 20:11

Image

Image

Image

8)
almighty

Post by almighty » Sat Feb 24, 2007 21:40

Zo ik zie dat je eruit bent gekomen :wink:
Mooie aanwinsten hoor!
User avatar
japancollector
Active Level:
Active Level:
Posts: 190
Joined: Tue Nov 15, 2005 01:49
Contact:

Post by japancollector » Sun Feb 25, 2007 00:35

Geoffrey wrote:Vandaag Suikoden One gekocht :D

Image



lol de boxart lijk op americaanse strip uit de jaren 80.Of ze hebben voor americanen aantrekelijke art op de box gezet.ik dacht dat capcom dit alleen deed eerste keer ziet konami dit ook doet

hmm moet halloween man nosferatu(weet naam niet meer dracula uit suikoden reeks) voorstelling . welke personage is die superman

maar voor de rest coole aanwinst .suikoden delen zijn duur ik heb geluk suikoden 2 bij freerecordshop voor 7,50 had kunnen kopen in tijd .had nooit gedacht zoveel waard zal worden
Geoffrey

Post by Geoffrey » Sun Feb 25, 2007 03:27

@almighty: Inderdaad, kon ze gewoon niet laten liggen en zeker niet voor de prijs. Heb toch ook om EMS verzending gevraagd en kreeg snel antwoord. Hoop ze deze week dan binnen te krijgen. Mooie spulletjes heeft ie alvast, opletten hoor er is een kaper op de kust :P


@japancollector: Vond die boxart ook al vreemd inderdaad, toch helemaal anders dan de PAL versie alvast. Moet eerlijk bekennen dat ik er nog niet aan toe ben gekomen deze te spelen, maar ik zal je op de hoogte houden :D
Geoffrey

Post by Geoffrey » Tue Feb 27, 2007 17:55

Image

Het is een nieuw doosje, dus niet hetzelfde doosje als op deze foto. Chrono Trigger aldus volledig in nieuwstaat.

Image

Final Fantasy III in MINT conditie en helemaal compleet, voor de Famicom, verdomd wat was die moeilijk te vinden...

Image

Final Fantasy II in MINT conditie en helemaal compleet, voor de Famicom.

Image

Final Fantasy I in MINT conditie en helemaal compleet, voor de Famicom.

8) 8)
almighty

Post by almighty » Tue Feb 27, 2007 18:06

Mooie aankopen Geoffrey! :wink:
Zeker die final fantasy 3 voor de famicom!
Geoffrey

Post by Geoffrey » Tue Feb 27, 2007 21:30

almighty wrote:Mooie aankopen Geoffrey! :wink:
Zeker die final fantasy 3 voor de famicom!


Dankje! Heb er lang genoeg moeten naar zoeken... Maar goed heb ze nu en ze gaan niet meer weg :D Nu nog de WonderSwan versies en het begint er op te lijken.
almighty

Post by almighty » Tue Feb 27, 2007 21:37

Geoffrey wrote:
almighty wrote:Mooie aankopen Geoffrey! :wink:
Zeker die final fantasy 3 voor de famicom!


Dankje! Heb er lang genoeg moeten naar zoeken... Maar goed heb ze nu en ze gaan niet meer weg :D Nu nog de WonderSwan versies en het begint er op te lijken.


Heb ook ff lopen zoeken, maar kon ze best nog makkelijk vinden hoor :roll:
Geoffrey

Post by Geoffrey » Wed Feb 28, 2007 00:01

almighty wrote:
Geoffrey wrote:
almighty wrote:Mooie aankopen Geoffrey! :wink:
Zeker die final fantasy 3 voor de famicom!


Dankje! Heb er lang genoeg moeten naar zoeken... Maar goed heb ze nu en ze gaan niet meer weg :D Nu nog de WonderSwan versies en het begint er op te lijken.


Heb ook ff lopen zoeken, maar kon ze best nog makkelijk vinden hoor :roll:


De I & II is geen probleem, het is vooral de III die voor een schappelijke prijs niet makkelijk te vinden is.
Geoffrey

Post by Geoffrey » Thu Mar 01, 2007 00:25

Wat nieuwe foto's:

De nieuwe beloofde foto's:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Er komen deze week nog een aantal shipments, dan maak ik even nog andere foto's.
Post Reply