Almighty's Playground

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
almighty

Post by almighty » Sun Jan 21, 2007 14:09

Zelf heb ik ss1 en die is prima speelbaar, 1 keer 15 sec laden en dan geen laadtijden meer.Het beeld is bij mij prima, maar dat zal wel door de scart komen.Zelf heb ik nog geen goede vergelijking om te zien of de ngc minder mooi is als m'n mvs.Maar de games die ik nu heb bevallen mij prima!
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Sun Jan 21, 2007 14:30

Ik heb zelf ook gewoon rgb kabels, en het zal niet bij elke game zijn maar in ieder geval ss3 is duidelijk minder dan op mvs. Wel goed speelbaar hoor maar het mist die "touch" gewoon die je normaal hebt. Ga binnenkort even wat fighters kopen om te kijken hoe die het doen.
almighty

Post by almighty » Sat Jan 27, 2007 16:15

Hier weer wat nieuwe/oude aanwinsten 8)
Ben er een tijdje uit geweest dus heb een vraagje over DK games.
Al m'n andere super famicom games doen het perfect met een converter maar helaas laten m'n DK games me in de steek.Krijg de melding dat ze alleen geschikt zijn voor de famicom.Heeft dit toevalig te maken met de local game?(megs).M'n zwaarste pal game is Super Metroid(24megs)en weet dat DK 32 is.Kan het nu hier aan liggen?

Hier even de pic's;
Image

Wat psx aankopen;
Image
Nu de psx zelf nog :lol:

Saturn;
Image

Xbox 360;

Weet het, ik mag me diep schamen nu pas de game in huis te hebben :oops:
Image

En leek me niet de moeite waard hier een screenshot van te maken, maar heb ook Mutation Nation binnen voor m'n MVS 8)

Dus als iemand weet wat het probleem is met DK laat het me dan graag even weten, m'n vriendin baald hier nog het meeste van haha :lol:

edit:PSX ook in de collectie hehe 8)
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Sat Jan 27, 2007 18:00

Ook al heb je scart, dit hoeft trouwens niet eens RGB te zijn, de neo cd en aes zijn uit de box niet zo mooi als de mvs. modden is noodzaak.

Je hebt trouwens een verkeerde convertor, de DKC games hebben de SFX chip.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
almighty

Post by almighty » Sat Jan 27, 2007 18:03

DreamerNL wrote:Ook al heb je scart, dit hoeft trouwens niet eens RGB te zijn, de neo cd en aes zijn uit de box niet zo mooi als de mvs. modden is noodzaak.

Je hebt trouwens een verkeerde convertor, de DKC games hebben de SFX chip.


Hoopte al dat jij zou reageren DreamerNL 8)
Wele convertor moet ik hebben?link/foto?
Want m'n vriendin baald als een stekker haha :wink:
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Sat Jan 27, 2007 18:08

8)

Ik heb zelf de fire convertor en de universal, die laatste speelde alles incl. mario rpg enzo, alleen seiken densetsu 3 niet, maar ik heb een ntsc snes. Ik kan het niet met zekerheid zeggen helaas.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
almighty

Post by almighty » Sun Jan 28, 2007 22:17

DreamerNL wrote:8)

Ik heb zelf de fire convertor en de universal, die laatste speelde alles incl. mario rpg enzo, alleen seiken densetsu 3 niet, maar ik heb een ntsc snes. Ik kan het niet met zekerheid zeggen helaas.


Weet al welke ik nodig ben, heb de SFX convertor nodig.
Zijn trouwens erg schaars... :cry:
Je stop het pal spel acher en de import boven.
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Mon Jan 29, 2007 13:36

Yup die is het.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
almighty

Post by almighty » Thu Feb 01, 2007 15:47

Vandaag binnen gekregen van R.Klok.
Zoals hij al aangaf in ons telefoongesprek ziet hij er echt als nieuw uit!
Zelfs de beschrijving is nog geseald 8)

Ronnie bedankt! :wink:
Image
Geoffrey

Post by Geoffrey » Fri Feb 02, 2007 04:40

almighty wrote:Vandaag binnen gekregen van R.Klok.
Zoals hij al aangaf in ons telefoongesprek ziet hij er echt als nieuw uit!
Zelfs de beschrijving is nog geseald 8)

Ronnie bedankt! :wink:
Image


Zeer netjes!! Wat heb je ervoor betaald als ik zo vrij mag zijn?
almighty

Post by almighty » Fri Feb 02, 2007 15:28

DreamerNL wrote:Yup die is het.


Mooi dus niet :cry:
Dan maar eens een ntsc snes kopen.


Geoffrey: deze heeft me 39,99 gekost :wink:
almighty

Post by almighty » Fri Feb 02, 2007 19:46

Image

Fatal Fury fake logo, zelf een nieuwe gemaakt :wink:
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Sat Feb 03, 2007 15:04

cool, krijgt de supergun meer actie 8)
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
R-Type

Post by R-Type » Sun Feb 04, 2007 01:04

Is die DK niet gewoon kapot ofzo?

Ik had een Famicom Super Donkey Kong cartridge en die werkte uitstekend met de Fire FX converter. Op een 60hz gemodde PAL snes, dat wel. maar 50hz werkte ook.
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Tue Feb 06, 2007 13:35

Ik heb ook zo'n jap. convertor voor mijn snes waar de import er boven op gaat en de PAL aan de zijkant. Bij mij geven sunset riders NTSC en supersf2 beide het bericht dat mijn snes niet compatible is met die games. Rest doet het gewoon, ik denk dat het aan bepaalde games ligt.

Verder Allmighty, wordt tijd dat je wat echte vette MVS games op de kop gaat tikken ik heb binnenkort mark of the wolves te koop dan heb je meteen een vette fighter. World heroes doe je dan echt nooooit meer hehe :wink:
almighty

Post by almighty » Tue Feb 06, 2007 14:26

ruderudie wrote:Ik heb ook zo'n jap. convertor voor mijn snes waar de import er boven op gaat en de PAL aan de zijkant. Bij mij geven sunset riders NTSC en supersf2 beide het bericht dat mijn snes niet compatible is met die games. Rest doet het gewoon, ik denk dat het aan bepaalde games ligt.

Verder Allmighty, wordt tijd dat je wat echte vette MVS games op de kop gaat tikken ik heb binnenkort mark of the wolves te koop dan heb je meteen een vette fighter. World heroes doe je dan echt nooooit meer hehe :wink:


Kon ze niet laten liggen voor 7 euro :wink:
Nu snel een keer SS (mvs) scoren 8)
almighty

Post by almighty » Tue Feb 06, 2007 15:14

Image

En wat denk je? doet Super metroid het ook al niet, met beide convertors :evil:
Niet compatible met super nintendo/famicom.
Dan toch maar eens een Famicom kopen, want hier wordt ik schijtziek van.
Swaain

Post by Swaain » Wed Feb 07, 2007 13:20

Makkelijkst is echt als je een 50/60 Hz switchable SNES koopt hoor, dan hoef je niet te knoeien met adaptors en zo. Ik heb de mijne gekocht op consolepassion.co.uk en ben er nog steeds heel tevreden mee.
almighty

Post by almighty » Sun Feb 18, 2007 14:27

Vandaag dus op de beurs geweest en Arnhem en toch nog iets kunnen scoren.Het viel mij wel enigzins iets tegen, en de prijzen waren best aan de hoge kant.Toch kon ik het niet laten iets te kopen en het meeste komt van R.Kolk vandaan.
Image
Zeker R-type complete is een must have voor m'n pc engine :wink:
Image
Image
Deze had ik nog via e-bay gescoord, vooral crying is een vette shooter 8)

Ronnie was m'n Super Famicom vergeten dus die stuurt hij morgen meteen op, dus moet toch nog even wachten :cry:
almighty

Post by almighty » Mon Feb 19, 2007 17:18

Vandaag besteld, voor het weekend in huis 8)

Image

En net nog deze even erbij gekocht.

Image

Zijn niet de goedkoopste titels, maar mogen zeker niet aan m'n collectie ontbreken :wink:
R-Type delta is new geseald en dracula xx verkeert in mint staat 8)
Ik ben erg tevreden :D
Metal Slut

Post by Metal Slut » Tue Feb 20, 2007 21:20

jow Almighty, leuke aankopen gedaan trouwens in Arnhem, aanbod viel mij ook wat tegen maarja sommige dingen kun je gewoonweg niet laten liggen..

vooral die Kof'97 had ik niet laten liggen, vooral nu ik hem niet meer heb op MVS...:cry: maar ergens in mijn achterhoofd heb ik toch zo'n gevoel dat ik hem binnenkort weer kan spelen....:wink:

die R-type Delta moet ik ook nog een keer origineel zien te bemachtigen voor de PSX... .. ik speel nu met een copieetje van zo'n 8 jaar oud die ik ergens uit een doos heb gevist uit mijn
'koopmaarraakvooreenknaaktijdperk', wat copieetjes betreft dan.... geweldige titel ook.
almighty

Post by almighty » Wed Feb 21, 2007 09:30

Metal Slut wrote:jow Almighty, leuke aankopen gedaan trouwens in Arnhem, aanbod viel mij ook wat tegen maarja sommige dingen kun je gewoonweg niet laten liggen..

vooral die Kof'97 had ik niet laten liggen, vooral nu ik hem niet meer heb op MVS...:cry: maar ergens in mijn achterhoofd heb ik toch zo'n gevoel dat ik hem binnenkort weer kan spelen....:wink:

die R-type Delta moet ik ook nog een keer origineel zien te bemachtigen voor de PSX... .. ik speel nu met een copieetje van zo'n 8 jaar oud die ik ergens uit een doos heb gevist uit mijn
'koopmaarraakvooreenknaaktijdperk', wat copieetjes betreft dan.... geweldige titel ook.


KoF 97 gaat vandaag op de post :wink:
Ik had hem dubbel vandaar dat ik hem te koop had.
Weer wat nieuwe aanwinsten binnengekregen vandaag en het ziet er weer op en top uit.Zelfs de Super Famicom is in mint staat, er zijn geen krassen+verkleuring te zien 8)
Ronnie heeft me weer erg gelukkig gemaakt!
Image
Image

Voor 36 euro is de famicom echt een koopje, teminste als je nagaat dat de converters ook niet goedkoop zijn.Nu ben ik teminste zeker van het gezeik af met die converters.
En als ik die verkocht heb dan heb ik met een beetje geluk de famicom free :roll:
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Thu Feb 22, 2007 17:33

nice die drac x, van welke ebay seller is ie?
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
almighty

Post by almighty » Thu Feb 22, 2007 17:50

DreamerNL wrote:nice die drac x, van welke ebay seller is ie?


http://stores.ebay.nl/ENJOY-JAPAN-SHOP
almighty

Post by almighty » Fri Feb 23, 2007 14:26

Vandaag binnen gekregen van Metal Slut :wink:
Werkt perfect en ben er erg blij mee, bedankt!!
Image
Image
Image
Locked