Almighty's Playground

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Metal Slut

Post by Metal Slut » Fri Feb 23, 2007 17:26

Heej MightyMarc, ik zie dat je X-men al aangesloten hebt... geweldige game is het.

En ik denk trouwens voor hele leuke prijs, ik heb ze op Ebay wel eens er uit zien gaan voor zo'n 70 a 80 dollar..... hoeveel player versie dat was geen idee meer. (mss de 4 player versie).

Zodadelijk ook maar eens gaan checken wat de postbode mij heeft gebracht vandaag...... :lol:

iig niks te danken en jij nog bedankt voor KoF'97!
almighty

Post by almighty » Fri Feb 23, 2007 18:23

Metal Slut wrote:Heej MightyMarc, ik zie dat je X-men al aangesloten hebt... geweldige game is het.

En ik denk trouwens voor hele leuke prijs, ik heb ze op Ebay wel eens er uit zien gaan voor zo'n 70 a 80 dollar..... hoeveel player versie dat was geen idee meer. (mss de 4 player versie).

Zodadelijk ook maar eens gaan checken wat de postbode mij heeft gebracht vandaag...... :lol:

iig niks te danken en jij nog bedankt voor KoF'97!


Gelukkig is het de 2 player versie anders had ik een probleem.
Heb namelijk maar 2 controller ports op de supergun :wink:
Had namelijk ook wel intresse voor Turtles the arcade game van General Wrong die ook op de beurs was in Arhnem, maar ook hij had de 4 players versie.
Wel geining trouwens, m'n vriendin is vandaag jarig en ik krijg telekns pakjes aangeleverd :lol:
Metal Slut

Post by Metal Slut » Sat Feb 24, 2007 00:18

dat komt goed uit ja, ik had laatst iemand voor de game maar die wilde hem alleen maar als het een 4-player board was.. beter iig dat ie naar jouw is. :D

trouwens Turtles the Arcade game is ook zeker de moeite waard, heb hem op de NES, weet niet of de pcb versie het zelfde is.

waar stond General Wong ergens? ik heb wel een aantal mensen gesproken met wat kraampjes trouwens.. En uiter aard weer wat gear bij Ronnie opgehaald zoals een Japanse Megadrive, een 2e Arcade stick voor de Saturn etc.... .
Geoffrey

Post by Geoffrey » Sat Feb 24, 2007 16:29

Hoelang moet je wachten op je pakje van http://stores.ebay.nl/ENJOY-JAPAN-SHOP? En zijn de pakjes altijd in nette staat? Hij heeft wel een paar Final Fantasy's die ik wel nog wil hebben en is niet zo duur, alleen die verzendkosten vind ik wel erg laag..

P.S.: Wordt het misschien niet eens tijd om de hele hap weer op een foto te zetten? Heb zo het idee dat er sinds de laatste collectie foto's een hoop is veranderd :P
almighty

Post by almighty » Sat Feb 24, 2007 16:36

Geoffrey wrote:Hoelang moet je wachten op je pakje van http://stores.ebay.nl/ENJOY-JAPAN-SHOP? En zijn de pakjes altijd in nette staat?

P.S.: Wordt het misschien niet eens tijd om de hele hap weer op een foto te zetten? Heb zo het idee dat er sinds de laatste collectie foto's een hoop is veranderd :P


Bij die had ik ook Dracula XX mint/nieuw vandaan en had hem zaterdag/zondag besteld, en meteen betaald met paypal en heb hem vandaag binnengekregen.Dus een week, wel via ems.

En er is zeker een hoop veranderd, heb nu al m'n consoles in een dressoir staan, en alles aangesloten.Er moeten nog wat kleine dingen veranderen, maar zo gauw dat gebeurd is post ik even wat nieuwe pic's :wink:

Alles staat nu erg netjes bij elkaar en ziet er keurig uit zo, helaas zijn al die snoeren wel een probleem.
Geoffrey

Post by Geoffrey » Sat Feb 24, 2007 16:39

Hm oké, maar ik kan EMS niet aanvinken, want je moet meteen betalen en hij staat standaard op normale verzending, of kom ik nu over als een noob? :oops:
almighty

Post by almighty » Sat Feb 24, 2007 16:55

Geoffrey wrote:Hm oké, maar ik kan EMS niet aanvinken, want je moet meteen betalen en hij staat standaard op normale verzending, of kom ik nu over als een noob? :oops:


Zeker niet, dat probleem had ik ook :wink:
Heb hem gemaild en gevraagd dat even te veranderen in ems.
Kreeg vrij snel mailtje terug.

ps: Hij heeft leuke titels liggen he :wink:
Geoffrey

Post by Geoffrey » Sat Feb 24, 2007 17:16

almighty wrote:
Geoffrey wrote:Hm oké, maar ik kan EMS niet aanvinken, want je moet meteen betalen en hij staat standaard op normale verzending, of kom ik nu over als een noob? :oops:


Zeker niet, dat probleem had ik ook :wink:
Heb hem gemaild en gevraagd dat even te veranderen in ems.
Kreeg vrij snel mailtje terug.

ps: Hij heeft leuke titels liggen he :wink:


Absoluut, ga ook maar eens een bestellingje doen, maar ben heel kritisch op wat ik binnenkrijg, moet echt in uitstekende staat zijn. Ga hem ook even mailen. Thx!
almighty

Post by almighty » Sat Feb 24, 2007 17:19

Hier wat nieuwe aanwinsten,

Image
Image
Helaas niet boxed, maar dan is hij ook behoorlijk aan de prijs.
Image

Volgende week krijg ik nog een zooitje binnen, dus hou jullie up too date :wink:
almighty

Post by almighty » Thu Aug 30, 2007 18:53

closed.
Locked