B&O Beovision MX4000 CRT
Re: B&O Beovision MX4000 CRT
Heb een beolink 1000 ab op de kop getikt. Krijg hem alleen niet op AV gezet. Hoor wel geluid van de PCengine maar voor de rest sneeuw. Heb wel gezien dat de av in het menu aangezet kan worden.
Iemand enig idee wat waarop moet staan zodat ik kan gamen eindelijk?
Iemand enig idee wat waarop moet staan zodat ik kan gamen eindelijk?
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Thanks, maar het was al gelukt, moest beiden op decoder zetten. He 2 mx4002 toestellen en kwam er zojuist achter dat de ene alleen 50Hz ondersteund. Staat ook op de sticker achterop alleen 50Hz, op de andere staat 50-60Hz.
Misschien iets voor toekomstige bezitters om in de gaten te houden. Mijn pce doet het alleen op de ene met 60Hz.
Misschien iets voor toekomstige bezitters om in de gaten te houden. Mijn pce doet het alleen op de ene met 60Hz.
Gone, 50hz model nmb
Last edited by Ratson on Mon Aug 18, 2014 12:34, edited 1 time in total.
- d
- Active Level:
Ratson wrote:Als iemand mij 50Hz only mx4000 wilt hebben, is hij gratis af te halen ZONDER afstandsbediening.
Thanks vor de tip. What were they thinking? 50hz only, pfffff.
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
sinds vandaag een MX8000 aangeschaft, mooi apparaat.
alleen even een vraagje: voorkant tussen de sierlijst bovenaan en de glasplaat zit een ruimte, is dit normaal?

alleen even een vraagje: voorkant tussen de sierlijst bovenaan en de glasplaat zit een ruimte, is dit normaal?

Nope, ze hebben de glasplaat een keer verwijderd en niet fatsoenlijk terug gezet.
Zo te zien zit de sierlijst wel goed aangesloten op het bovenstuk. blijft raar
Ratson wrote:Thanks, maar het was al gelukt, moest beiden op decoder zetten. He 2 mx4002 toestellen en kwam er zojuist achter dat de ene alleen 50Hz ondersteund. Staat ook op de sticker achterop alleen 50Hz, op de andere staat 50-60Hz.
Morgen een MX4000 ophalen (40 euro!)

waiwainl wrote:Ratson wrote:Thanks, maar het was al gelukt, moest beiden op decoder zetten. He 2 mx4002 toestellen en kwam er zojuist achter dat de ene alleen 50Hz ondersteund. Staat ook op de sticker achterop alleen 50Hz, op de andere staat 50-60Hz.
Morgen een MX4000 ophalen (40 euro!)- ga ik even checken op de achterkant!
Is dat met afstandsbediening?
Zo ja en het is die ab zonder display, dan kun je toch in het service menu komen:
Menu-101-play
Dit moet je wel redelijk snel doen anders werkt het niet.
B&O Beovision MX4000 CRT
Heb hem nu, staat 50hz op.
Het is met display ab, maar kom niet in het service menu - toch te trage vingers?
Het is met display ab, maar kom niet in het service menu - toch te trage vingers?
Ratson wrote:Menu 1 0 1 go to, als het goed is.
Vanavond even proberen

Het kan ook menu 0 0 go zijn.
Als je revisie 2.0 of lager hebt kan je alleen in het service menu via een switch die je kan inbouwen in je tv.
Als je revisie 2.0 of lager hebt kan je alleen in het service menu via een switch die je kan inbouwen in je tv.
50hz is geen 60hz , dus geen ntsc games in kleur.
R2-2D wrote:Het kan ook menu 0 0 go zijn.
Hm, hij is wel uit 1989 zie ik - ik zal menu 0 0 go ook proberen. menu 1 1 werkt niet.
B&O Beovision MX4000 CRT
Vanuit TV ( niet V.Tape)
Menu 0 0 go - geeft 'software 1.1'
Menu 1 1 go doet niets
Menu 1 0 1 go doet ook niets
Looks like the service menu in the back..
Menu 0 0 go - geeft 'software 1.1'
Menu 1 1 go doet niets
Menu 1 0 1 go doet ook niets
Looks like the service menu in the back..
er zijn zoveel modellen in de omloop 
bij de MX 4002 moet je opletten of er 1 of 2 scart connectors opzitten.
met 1 scart connector heb je of alleen PAL of je hebt het model waar je wel NTSC op hebt zitten, als je er 1 hebt waar 2 scart connectors op hebt zitten, dan zit je dus goed..
ik heb zelf een MX 3500 die het sinds kort begeven heeft, komt niet meer uit standby, dus heb tijdelijk m'n pvm crt maar weer in gebruik

bij de MX 4002 moet je opletten of er 1 of 2 scart connectors opzitten.
met 1 scart connector heb je of alleen PAL of je hebt het model waar je wel NTSC op hebt zitten, als je er 1 hebt waar 2 scart connectors op hebt zitten, dan zit je dus goed..
ik heb zelf een MX 3500 die het sinds kort begeven heeft, komt niet meer uit standby, dus heb tijdelijk m'n pvm crt maar weer in gebruik

Ik heb 2 mx7000 modellen en maar 1 afstandsbediening die zojuist kapot is gegaan ...
Milspex wrote:Ik heb 2 mx7000 modellen en maar 1 afstandsbediening die zojuist kapot is gegaan ...
lullig, wil je dat ik een keertje naar kijk??
Heb bij mijn MX7000 ook lopen kutten met dat service menu.
Achterkant eraf gehaald. Jumpertjes opgezocht..en een kleine knopje erop gezet. Die bovenop aan achterkant nu op de tv zit.
Achterkant eraf gehaald. Jumpertjes opgezocht..en een kleine knopje erop gezet. Die bovenop aan achterkant nu op de tv zit.
"SSSSSSEEEEEEEGAAAAA...."
B&O Beovision MX4000 CRT
Dat moet ik ook nog een keer doen.
Moet je dat solderen?
Moet je dat solderen?