Cageman's Gameroom
Re: Cageman's Gameroom
Vet Arjan! Zou wil eens een ritje een mooie rooie Ferrari willen maken 

- Beatmaster-P
- Active Level:
Nou, wen toch maar aan OR2SP want de art is onderweg, keep you posted 

OIIIIIIIO
Heb nu een paar dagen Wangan Midnight Maximum Tune 2 (Chihiro) op de cab draaien. Wat een vette game is dat, zeg. Goed te spelen zonder cardreader doordat je als guest kunt rijden en codes krijgt die je later weer kunt invoeren om verder te gaan.
Muziek is helemaal te gek; dat maakt deze game ook wel echt een beleving om te spelen!
Nu nog force feedback.. want ja.. dat is natuurlijk weer een ander systeem met andere PCB's.. Maar goed, zonder FFB nog steeds een hoop fun!

Muziek is helemaal te gek; dat maakt deze game ook wel echt een beleving om te spelen!
Nu nog force feedback.. want ja.. dat is natuurlijk weer een ander systeem met andere PCB's.. Maar goed, zonder FFB nog steeds een hoop fun!

Blijf het vet vinden dat je je After Burner hebt omgetuned naar een racer! Wellicht (of misschien bestaat het al) is het ooit mogelijk om cardreaders te emuleren met een PIC.
Heb zelf de technische kennis niet in huis, maar volgens mij is dat een aanwinst voor alle card ellende die sommige racers met zich meebrengen.
Heb zelf de technische kennis niet in huis, maar volgens mij is dat een aanwinst voor alle card ellende die sommige racers met zich meebrengen.
Ken de game niet, maar ff je AB omsmurfen naar een driver. is gewoon super
Onwijs goed dit!
Heb MT2 ook nog liggen, nog niet geprobeerd, is een beetje de 'concurrent' van Initial D toch?
Mvg,
Arno
Heb MT2 ook nog liggen, nog niet geprobeerd, is een beetje de 'concurrent' van Initial D toch?
Mvg,
Arno
jiggymf wrote:Onwijs goed dit!
Geen idee of dit inderdaad zo is, maar de games hebben veel gelijkenissen. Ik vind Wangan persoonlijk wel erg goed. Soepele gameplay, redelijk fatsoenlijke art (ID is fugly), en waaaanzinnige muziek. Alleen voor dat laatste zet ik hem al graag aan. En hard

Ik speel graag racers, en daarbij hecht ik erg veel waarde aan de kwaliteit/feel van ingame muziek, dus deze game past erg goed bij mij.
Ik zag trouwens in de wiring diagrams dat de cardreader wel erg veel lijkt op de ID cardreader.. worth an investigation..

- MarioSanchez
- Active Level:
Ziet er netjes uit allemaal maar wat een werk zeg. Ik zal er ook aan moeten beginnen
op korte termijn. Ik heb een zeer nette blast met hier en daar een krasje maar hij is vuil en
stoffig. Eerst maar mijn soundprobleem oplossen. Weet niet of het gepast is hier maar vraag
het maar even.
Ik heb een nametopia set in mijn blast en via de line out met rca jack rood/wit
op de laatste 4 pins 31 t/m 34 vd cn5 connector i/o harness aangesloten maar
nog steeds geen geluid over de speakers. Doe ik iets fout?
Ben jij trouwens ooit nog wel eens Dragon's Lair tegengekomen?
Wat was ik daar van onder de indruk zeg... Een bespeelbare tekenfilm! Wow
Anyway nice job Cageman. Kom jouw naam overal tegen
op korte termijn. Ik heb een zeer nette blast met hier en daar een krasje maar hij is vuil en
stoffig. Eerst maar mijn soundprobleem oplossen. Weet niet of het gepast is hier maar vraag
het maar even.
Ik heb een nametopia set in mijn blast en via de line out met rca jack rood/wit
op de laatste 4 pins 31 t/m 34 vd cn5 connector i/o harness aangesloten maar
nog steeds geen geluid over de speakers. Doe ik iets fout?
Ben jij trouwens ooit nog wel eens Dragon's Lair tegengekomen?
Wat was ik daar van onder de indruk zeg... Een bespeelbare tekenfilm! Wow

Anyway nice job Cageman. Kom jouw naam overal tegen

@Cageman n.a.v. voicemail:
teringlijer :p
teringlijer :p
jiggymf wrote:teringlijer :p

Gisteren een Naomi 2 in de cab gezet met Initial D2. Ik had al een tijdje een Initial D cardreader met nieuwe kaarten liggen, dus het moest er maar eens van komen om dat aan de praat te krijgen.
Ik zal er nog wel een filmpje van maken, maar heb het allemaal aan de praat gekregen. Vette shit, ik kan niet anders zeggen. Progress opslaan op een magneetkaart met je eigen naam, je auto en je voortgang erop geprint. Vetter wordt het niet, zeg!

Dit maakt ID ook speelbaar, want zonder kaart moet je iedere keer helemaal opnieuw beginnen.
Veel mensen geven af op ID, maar ik beleef toch wel een hoop lol aan deze game! Lekker raggen langs smalle wegen, vreemde j-pop deuntjes op de achtergrond, en de slechtste art aller tijden. Je moet er gewoon wel van gaan houden
Ik zal er nog wel een filmpje van maken, maar heb het allemaal aan de praat gekregen. Vette shit, ik kan niet anders zeggen. Progress opslaan op een magneetkaart met je eigen naam, je auto en je voortgang erop geprint. Vetter wordt het niet, zeg!

Dit maakt ID ook speelbaar, want zonder kaart moet je iedere keer helemaal opnieuw beginnen.
Veel mensen geven af op ID, maar ik beleef toch wel een hoop lol aan deze game! Lekker raggen langs smalle wegen, vreemde j-pop deuntjes op de achtergrond, en de slechtste art aller tijden. Je moet er gewoon wel van gaan houden

Ik heb al een tijdje een Metal Slug pachislo (met dank aan Ronnie); hij stond in de NGC, maar werkte niet goed. Intussen weer goed aan de praat, dus deze komt weer naar onze arcade 
by day:

by night:

Niet iets waar je uren op gaat zitten spelen, maar erg leuk ter decoratie en om zo af en toe eens achter te zitten. Leuk ding (met een bizar mooie TFT erin, trouwens).

by day:

by night:

Niet iets waar je uren op gaat zitten spelen, maar erg leuk ter decoratie en om zo af en toe eens achter te zitten. Leuk ding (met een bizar mooie TFT erin, trouwens).

Ik ben blij dat ie terug komt hoor ! Echt een leuk ding.
Mooi, dan kan ik hem morgen eens uitproberen.
Weer eens een galerij-entry, en alweer een pachislo.. hmm.. gaat dit de verkeerde kant op? 
Gradius the Slot:

Superleuk ding, constant actie tijdens het spelen, veel cutscenes en animatie. Helemaal blij mee; nu nog even een mooi plekje geven naast mijn cabs

Gradius the Slot:

Superleuk ding, constant actie tijdens het spelen, veel cutscenes en animatie. Helemaal blij mee; nu nog even een mooi plekje geven naast mijn cabs

- Trailblazer
- Active Level:
Vet ding!
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
- Beatmaster-P
- Active Level:
TOP! het heeft lichten en geluid en houdt de kinderen zoet
alleen waar zit het stuur?

alleen waar zit het stuur?

OIIIIIIIO
Nou niet mijn nieuwe aanwinst gaan zitten afkraken he 

Hoe vet ze ook zijn, het blijven pachislo's Arjan, sorry! 

Cage, ik wil hem in actie zien! youtube ff een filmpie 

Ja, zal eens een filmpje maken één dezer dagen 

Even een bumpje van mijn galerij topic. Mijn dochter Veerle achter de Gradius Pachislo. Bedenkelijk om je dochter van 3 te leren gokken met een pachislo, maar lollig is het wel: