Hoe ziet jouw TATE setup eruit?
Re: Hoe ziet jouw TATE setup eruit?
Unibios 3.1 zit erin, daarmee kun je switchen tussen mvs/aes en jap usa en eu versies van de neo geo games.
Ga naar je settings menu ingame, bij dipswitches scroll je naar beneden en kies je bij bios voor unibios 3.1 . Dan reset je het spel en hou je a,b en c ingedrukt (a,b,x op je xbox controller)
Daarmee kom je in de unibios. Als je tijdens het spelen naar unibios wil moet je start + a,b,x indrukken. Dan kun je ook cheats aanzetten etc.
Als je het spel in mvs modus draait en tijdens het starten vanhet spel b,x,y indrukt kom je in de neo geo hard/softdip settings terecht. Daar zit je moeilijkheidsniveau, aantal levens, bloed aan /uit etc.
Ga naar je settings menu ingame, bij dipswitches scroll je naar beneden en kies je bij bios voor unibios 3.1 . Dan reset je het spel en hou je a,b en c ingedrukt (a,b,x op je xbox controller)
Daarmee kom je in de unibios. Als je tijdens het spelen naar unibios wil moet je start + a,b,x indrukken. Dan kun je ook cheats aanzetten etc.
Als je het spel in mvs modus draait en tijdens het starten vanhet spel b,x,y indrukt kom je in de neo geo hard/softdip settings terecht. Daar zit je moeilijkheidsniveau, aantal levens, bloed aan /uit etc.
Milspex wrote:maar fbanext blijft een slecht geprogrammeerde emulator. Binnenkort komt er iets beters aan voor de xbox360
Oh - wat dan?

Vision/coinops voor xbox360
Ik had effe gekeken naar coinops 6
Dat is een download van bijna 80 gb
aardig wat spellen dus
Dat is een download van bijna 80 gb

Xbox360 versie is nog niet uit, die is voor de xbox
FBANext in TATE mode op m'n Pioneer PDP-V402

Thanks Milspex!

Thanks Milspex!
beetje overscan aan passen zo te zien maar niks ernstigs. Weg met die nekklachten!
Jup, overigens schaalt DoDonpachi niet fullscreen - ik zie een bezel erboven/onder. De originele resolutie (240x320) wordt dus ook niet gebruikt, denk dat het 640x320 is (gezien het via VGA loopt)
Welke setting maakt dat fullscreen?
Welke setting maakt dat fullscreen?
er zit een adjust screen in fbanext. Ingame op LT+RT+RB drukken en dan zit die daar ergens.
Op het scherm waar je voor filters kunt kiezen zit ook een aspect correct optie
Op het scherm waar je voor filters kunt kiezen zit ook een aspect correct optie
Dashboard skin voor Aurora in Tate is ook af trouwens, nog ff wachten op de nieuwe update daarvan, dan is die ook meteen fullscreen . Aurora is nu nog 16:9, heb met de developer wat dingen besproken en er zal een autodetect in komen die checkt of je 16:9 of 4:3 scherm hebt. De tate skin is dedicated 4:3 dus dan komt het helemaal goed.
Nice
Sinds gister overgestapt op Aurora - werkt in alle opzichten een heel stuk beter!
I'll await Aurora 0.3

Sinds gister overgestapt op Aurora - werkt in alle opzichten een heel stuk beter!

I'll await Aurora 0.3

jep 100.000x beter dan FSD3
Hoe minder zooi in beeld hoe beter. Het gaat immers om games te launchen en niets anders.
Toffe is dat er een DLC browser in zit en titleupdates managen is makkelijker. Mooiere coverflow, betere User Interface.
Hoe minder zooi in beeld hoe beter. Het gaat immers om games te launchen en niets anders.
Toffe is dat er een DLC browser in zit en titleupdates managen is makkelijker. Mooiere coverflow, betere User Interface.
Linkje naar die aurora ik ben benieuwd naar de frontend
eindelijk kan ik ook een kiek van mn setup zetten. gisteren voor het event de cab met mn broeders van STN vervoerd en kan ik weer op jacht naar hiscores.

Vet hoor Refik! Goed geregeld ook zo over elkaar, win-win situatie. Veel plezier ermee 

Ziet er goed uit...nu kan je weer aan de slag.
cthulhu wrote:Ziet er goed uit...nu kan je weer aan de slag.
ja, want de eerste BL score was 83 miljoen en da's niet echt best

- Marcosan30
- Active Level:
- sombetzki
- Active Level:
Wat een fantastisch mooie cab heb je weer Ref 
Zoals die blonde bimbo al zei, t is je gegund!

Zoals die blonde bimbo al zei, t is je gegund!
Gaaaf!! Eindelijk man, genieten en slapeloze nachten. 

Genieten! Mooi man. Wat zijn die Astro's heerlijke cabs.
Met dev het probleem besproken dus Aurora 0.3 komt eraan met 4:3/16:9 autodetect . Geen zwarte balken meer op 4:3 schermen.
Dan release ik de 4:3 tate skin na bugtesten. Iedereen blij!
Milspex wrote:Met dev het probleem besproken dus Aurora 0.3 komt eraan met 4:3/16:9 autodetect . Geen zwarte balken meer op 4:3 schermen.
Baas!