Ruderudie's room
Re: Ruderudie's room
Ja ik heb er ook heel veel zin in, jij ook gefeliciteerd Steven!
nice, ik ben nog steeds bezig mijn zolder op orde te maken, maar er komt steeds meer bij
Gefeliciteerd!! Ik word ook vader komende lente

Gefeliciteerd!! Ik word ook vader komende lente
Gelukkig is de schuur te klein en te vol met crap die echt nergens anders naartoe kan
. Zolder it is!

Ziet er heel erg mooi uit...die magneten zijn echt geweldig. Altijd leuk om te zien hoeveel zorg er in een arcade hoek/ kamer/ man cave is gestoken.
ruderudie wrote:Gelukkig is de schuur te klein en te vol met crap die echt nergens anders naartoe kan. Zolder it is!

Gefeliciteerd met de kleine alvast!
Zo, weer even een update!
Inmiddels een week of 3 geleden kwamen Has en Pas bij thuis de 'superswap' doen: de Aero ging met Has mee en in ruil daarvoor kwam de Egret 2 van Pas in de gameroom. Foto's maken van een beeld blijft moeilijk, maar het is in elk geval een haarscherp beeld en een vette cab! Atomiswave op VGA ziet er helemaal ziek uit, maar ik had nou ent even geen zin om alles te verwisselen dus je moet het maar gewoon geloven
. Hier wat foto's en een filmpje, doet het plaatje van het beeldscherm geen recht met die butfoto's maar voor een indruk (van de kleuren bijvoorbeeld) wel prima:

En filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=b-a6FJe- ... e=youtu.be
Inmiddels een week of 3 geleden kwamen Has en Pas bij thuis de 'superswap' doen: de Aero ging met Has mee en in ruil daarvoor kwam de Egret 2 van Pas in de gameroom. Foto's maken van een beeld blijft moeilijk, maar het is in elk geval een haarscherp beeld en een vette cab! Atomiswave op VGA ziet er helemaal ziek uit, maar ik had nou ent even geen zin om alles te verwisselen dus je moet het maar gewoon geloven

En filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=b-a6FJe- ... e=youtu.be
- Trailblazer
- Active Level:
Triple B-boy style! 3B = for Bad Becker Bro's. Nize dis room is!!! Plaatje!!!
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
Errrrrg mooi!
- Marcosan30
- Active Level:
- Beatmaster-P
- Active Level:
Tja, je hebt echt een hoogwaardige cab met die Egret
en die monitor is out of this world, TOP op 15Khz en TOP op 31Khz!
Enjoy!!
en die monitor is out of this world, TOP op 15Khz en TOP op 31Khz!
Enjoy!!
OIIIIIIIO
Ik word gewoon jaloers als ik deze kamer zie!
Gewoon perfect!

Gewoon perfect!
Ook maar mijn Sony trinitron bakbeest tv gedoneerd, een b&o 4000mx ervoor terug gehaald. Omdat echter de tv zich niet echt leent om automatisch het beeldformaat aan te passen tussen 50 en 60 hz consoles, heb ik er nog eentje naast gezet voor de overige consoles, van Ratson overgenomen. Beetje bizar idee 2 oude crt tv's naast elkaar, maar uiteindelijk is het wel ideaal en ziet het er ook nog eens vet uit imo. Mooie tv's, top beeld!

"Deze video is privé"
Is de melding
Is de melding

Heb de beveiliging er maar af gehaald, zo explicit is ie nou ook weer niet hehe..
Nu moet ie het doen
Nu moet ie het doen
Nice 

Ziet er tof uit! Tenchu wo kurau 2 blijft een vette game 

Ruderudie's room
Very nice ! Wil ook nog wel een keer zo'n kamertje gaan maken ☺ï¸
Ziet er mooi uit!
Hij is nu nog mooi, wacht maar tot er binnenkort een storm doorheen raast